נקודת מבט יונגי
"מתי נגיע?" ג׳ונגקוק שאל אותי בפעם העשירית מאז תחילת הנסיעה, "סתום, ג׳ונגקוק" אמרתי לו בחוסר סבלנות, מתרכז בנהיגה.
הסתכלתי על הכביש שהיה ריק ממכוניות, המכונית היחידה שהייתה על הכביש הייתה המכונית בה אני וג׳ונגקוק היינו. רק הפנסים הקדמיים של המכונית האירו את הכביש החשוך, הריק והשקט.
"יונגי, אני מצטער שלא הצלחנו למצוא את אמא שלך..." ג׳ונגקוק אמר לי בשקט, לא ייחסתי לזה יותר מידי חשיבות, טוב לי עם ג׳ין ועם נאמג׳ון.
"תעצור!" לפתע ג׳ונגקוק צעק לי בלחץ, עצרתי את המכונית במהירות, מנסה להבין מה גרם לג׳ונגקוק לצעוק לי לעצור בכזאת פתאומיות, אנחנו עדיין רחוקים מהבית. ג׳ונגקוק פתח את דלת המכונית ויצא בריצה, מיהרתי לצאת אחריו.
הלכתי אחרי ג׳ונגקוק שנעמד על הכביש לפני המכונית ולפתע ראיתי בחור שנראה יושב על ברכיו ומתנשם בכבדות, התקשיתי לראות את פניו בגלל החושך ובכל מקרה הם היו מוסתרים בעזרת כובע הג׳קט שלבש, על בגדיו היו כתמי דם ואני תהיתי מה קרה לו, איך הוא הגיע לכאן?
ג׳ונגקוק הסתכל עליי בלחץ ואז על הבחור שישב על הכביש. הבחור לא הסיט את מבטו לכיוונינו, הוא נראה מפוחד.
אני חושב שכדאי שנעזור לו, אבל בכל זאת, אולי לא כדאי שנעשה את זה? מה אם הוא מסוכן? בכל מקרה הוא נראה יותר מפוחד מאשר מפחיד, אני אנסה לדבר איתו.
התקרבתי אליו באיטיות, מתכופף ושם את ידי על כתפו "היי, אתה בסדר?", הוא הסיט את מבטו לעברי, מאפשר לי לראות את פניו טוב יותר. המבט המפוחד בעיניו, כאב לי לראות את זה, פניו כל כך יפים.
לא יכולתי להפסיק להסתכל עליו, לבי דפק במהירות, בחיים לא ראיתי מישהו כל כך יפה.
הוא קם ולקח צעד אחורה, מסתכל עליי ועל ג׳ונגקוק בלחץ ופחד. "ב-בבקשה, אל תפגעו בי!" הוא הסתכל עלינו, כמעט נראה שדמעות מאיימות לזלוג מעיניו, קולו היה צרוד ונקטע אך בכל זאת הוא היה נעים.
"אנחנו לא נפגע בך" אמרתי לו בנסיון להרגיע אותו, למה הוא כל-כך מפחד מאיתנו? אני תוהה מה הוא עבר עד לנקודה זו, מה הוא עושה כאן בשעה שכזו? ג׳ונגקוק נעמד מאחוריי, הסתכלתי עליו והוא הסתכל בעיניי, הוא נראה לחוץ.
"מה קרה לך?" שאלתי את הבחור שנמנע ביסודיות מליצור קשר עין איתי ועם ג׳ונגקוק, הוא הסתכל עליי בפחד, יכולתי לשמוע את נשימותיו הכבדות אשר תפסו את מקומו של השקט ששרר בכביש השקט, החשוך והריק. הבחור לא ענה לשאלתי, הוא המשיך להמנע מיצירת קשר עין איתנו, נראה שהוא מנסה להסדיר את נשימתו.
לפתע הרגשתי שג׳ונגקוק נתן לי אגרוף עדין בגבי, הסתובבתי אליו, "אנחנו צריכים לעזור לו" ג׳ונגקוק לחש לי והעיף מבט נוסף לעבר הבחור המפוחד שעמד מולנו, הנהנתי בראשי להסכמה.
YOU ARE READING
𓂀"זה סוד" || "𝚒𝚝'𝚜 𝚊 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝" ☾︎
Romanceיונגי וג׳ונגקוק היו בדרכם חזרה הביתה בעודם נוסעים במכונית. "תעצור!" לפתע ג׳ונגקוק צעק ליונגי שמיהר לעצור את המכונית. מה יקרה כאשר השניים יפגשו בחור מסתורי אשר מסתיר סוד כל כך גדול? סוד שישנה את החיים שלהם לנצח. "כוחות על טבעיים?" זה לא הגיוני... הוא...