נקודת מבט ג׳ימין
שקעתי במחשבות בעודי מסתכל מחוץ לחלון, תהיתי מתי נוכל כבר לעזור לכולם לצאת מהמקום הזה, אני יודע שהזמן שלנו אוזל. טאה אימן אותי ואת ג׳ונגקוק המון, אני חושב ששנינו מוכנים.
יש משהו שטאה, ג׳ונגקוק, יונגי, נאמג׳ון, ג׳ין והוסוק עדיין לא יודעים, והם לא הולכים לדעת עד שזה יקרה... אני מתכוון להרוג את עצמי אחרי שנשחרר את כולם, אני עוד לא יודע איך. הסיבה היחידה שיונגי הולך למות היא באשמתי, אני לא הולך לתת לזה לקרות, יונגי לא הולך למות.
טאה אמר שבקרוב נוכל לצאת למשימה, הוא תיכנן הכל, הוא עוד לא סיפר לי ולג׳ונגקוק מה הוא מתכנן לעשות, אבל הוא אמר שאנחנו יכולים לעשות את זה, הוא אמר שגם יונגי יצטרף אלינו.
אני באמת לא רוצה למות, אבל אני אוהב את יונגי, אני אוהב את הנשיקות שלו, אני אוהב את המגע שלו, הוא חלק בלתי נפרד מחיי, חלק כל כך גדול ממני.
אני זוכר את הפעם הראשונה בה נפגשנו, אני כל כך פחדתי, אבל אני יודע שאם זה היה מישהו אחר, אם זה לא היה יונגי, אני לא הייתי מעז לתת לו את ידי. למרות שלא הכרתי אותו, יונגי גרם לי להרגיש רגוע, בטוח ומוגן. הוא בן אדם מדהים, אני אעשה בשבילו הכל, אני אוותר על חיי למענו, הוא הכל בשבילי, אני אוהב אותו כל כך, הוא גורם לי להיות מאושר.
אני לא יודע למה... אבל דמעות החלו לרדת מעיניי, אני מתחרט על מה שעשיתי ליונגי, אני יודע שאני הולך למות בקרוב, אבל משהו היה כואב יותר... הידיעה שאני לא אוכל להשאר עם יונגי, בגלל שאמות.
"ג׳ימין!" לפתע שמעתי את קולו של ג׳ונגקוק, לא סובבתי את מבטי לכיוונו, מיהרתי לנגב את דמעותיי. "כן?" שאלתי את ג׳ונגקוק בשקט, הוא עמד מאחוריי, לא שמתי לב בכלל שהוא נכנס לחדר, "ג׳ין קרא לכולנו כמה פעמים, אתה לא באת אז הוא אמר לי לקרוא לך, קראתי בשמך כמה פעמים ולא ענית-" ג׳ונגקוק הסביר לי אך הוא עצר ברגע שהסתובבתי אליו, קיוויתי שזה לא נראה כאילו רק בכיתי.
"לא שמתי לב" אמרתי לו וקמתי מישיבתי, "ג׳ימין, אתה... בסדר?" ג׳ונגקוק שאל אותי, הוא הסתכל עליי בדאגה. "כן, למה אתה שואל?" שאלתי אותו במהירות "אתה נראה כאילו בכית", "לא בכיתי, אני בסדר" אמרתי במהירות וזייפתי חיוך.
"יש משהו שרציתי לדבר איתכם עליו" ג׳ין אמר לנו, נראה שגם נאמג׳ון לא ידע על מה הוא מדבר, זה נראה כמו משהו רציני.
ג׳ין הסתכל בעיניו של נאמג׳ון ואנז נאנח "הבוס שלי התקשר אליי אתמול... מחר אני עולה על טיסה לחו"ל מטעם העבודה, אני אחזור בעוד חודש וחצי... אם אני לא אטוס, אני אאבד את העבודה שלי."
"ג׳ין..." נאמג׳ון אמר את שמו בשקט, הוא נראה עצוב, ג׳ין החזיק את ידו "אני יודע שאתה יכול להסתדר בלעדיי" ג׳ין אמר לו בחיוך שהיה נראה מזוייף.
YOU ARE READING
𓂀"זה סוד" || "𝚒𝚝'𝚜 𝚊 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝" ☾︎
Romanceיונגי וג׳ונגקוק היו בדרכם חזרה הביתה בעודם נוסעים במכונית. "תעצור!" לפתע ג׳ונגקוק צעק ליונגי שמיהר לעצור את המכונית. מה יקרה כאשר השניים יפגשו בחור מסתורי אשר מסתיר סוד כל כך גדול? סוד שישנה את החיים שלהם לנצח. "כוחות על טבעיים?" זה לא הגיוני... הוא...