נקודת מבט טאה
"הוא יהיה בסדר?" שמעתי את קולו של ג׳ונגקוק, למה הוא נשמע מודאג כל כך? על מי הוא מדבר? איפה אני? למה אני לא יכול לזוז?
"אני לא יודע..." שמעתי את קולו של נאמג׳ון שענה לו, גם הוא נשמע מודאג.
עיניי היו עצומות, יכולתי להרגיש את ידו של ג׳ונגקוק, הוא ליטף את פניי בעדינות."טאה..." ג׳ונגקוק אמר את שמי בשקט, התאמצתי ולבסוף הצלחתי לפקוח את עיניי.
"ט-טאה?" ג׳ונגקוק שאל לשמי שוב, לא הבנתי מה קורה, ניסיתי להבין מה אני רואה אך הראייה שלי הייתה מטושטשת, זה נראה כאילו אני בבית חולים.
"נאמג׳ון! ג׳ין! יונגי! ג׳ימין! טאה התעורר!" לפתע ג׳ונגקוק אמר בקול רם, רציתי לשאול אותו מה קרה אך אחרי רגע הבנתי שאני לא יכול לדבר.
"תודה" לפתע ג׳ונגקוק אמר לי, לא הבנתי על מה הוא מדבר, למה שהוא יודה לי? על מה? כל מה שאני זוכר זה– לפתע נזכרתי בהכל.
"תודה לך טאה... ת-תודה" ג׳ונגקוק אמר לי והתחיל לבכות, לא רציתי לראות אותו בוכה! אני אסיר תודה על כך שהוא בחיים, אני לא רוצה להזכר בהרגשה שהייתה לי כשהחזקתי אותו בידיי והוא היה- מת.
ג׳ין, נאמג׳ון, יונגי, ג׳ימין וג׳ונגקוק עמדו לידי, ג׳ין החזיק את ידי ואני עדיין ניסיתי לזוז או לדבר ללא הצלחה כלל.
אני עדיין כל כך שמח שג׳ונגקוק בחיים, אפילו אין שריטה על צווארו, זה נראה כאילו לא קרה לו כלום, הוא בחיים.
ראיתי שג׳ונגקוק חיבק את נאמג׳ון, הוא עדיין בכה, לא רציתי שהוא יבכה, אני לא אוהב לראות אותו בוכה, אני רוצה לראות את ג׳ונגקוק מחייך.
"טאה, איך אתה מרגיש?" ג׳ימין שאל אותי, ניסיתי לענות לו, אך זה היה חסר כל טעם. הסתכלתי על ג׳ימין בניסיון לגרום לו להבין שאני שומע אותו, הוא חייך אליי, הוא נראה מודאג.
"תהיה חזק, טאה" ג׳ין אמר לי ונישק אותי במצחי, הסתכלתי עליו, אני מקווה שהוא יכל לראות במבט שהיה בעיניי שאני מבטיח להשאר חזק.
"אני אוהב אותך" ג׳ונגקוק אמר לי, הוא הסתכל בעיניי וקירב את פניו אל פניי, הוא מתכוון לנשק אותי? מול כולם? עכשיו? לפתע הוא הצמיד את שפתיו לשפתיי, זה הפתיע אותי.
היה רגע שבאמת חשבתי שאני לא אוכל להרגיש יותר את השפתיים של ג׳ונגקוק אף פעם... אני שמח שהוא בחיים, אני כל כך שמח שהוא בחיים עכשיו.
לפתע הרגשתי משהו מוזר, הסתכלתי על ג׳ימין, הוא כיוון אליי את ידו, הוא הרים את ידי באיטיות בעזרת הכוחות שלו, מסתכל עליי בחיוך שובב ואז שם את ידי על שיערו של ג׳ונגקוק.
אני כל כך רוצה לחבק את ג׳ונגקוק, אני כל כך שמח שהוא בחיים, אני אוהב אותו, אני אוהב את המגע שלו. הסתכלתי על ג׳ימין בחזרה, אם רק יכולתי לחייך אליו...
YOU ARE READING
𓂀"זה סוד" || "𝚒𝚝'𝚜 𝚊 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝" ☾︎
Romanceיונגי וג׳ונגקוק היו בדרכם חזרה הביתה בעודם נוסעים במכונית. "תעצור!" לפתע ג׳ונגקוק צעק ליונגי שמיהר לעצור את המכונית. מה יקרה כאשר השניים יפגשו בחור מסתורי אשר מסתיר סוד כל כך גדול? סוד שישנה את החיים שלהם לנצח. "כוחות על טבעיים?" זה לא הגיוני... הוא...