פרק 20

329 48 3
                                    

נקודת מבט טאה

עדיין לא יכולתי לזוז בכלל, כבר עברו יומיים מאז שחזרתי הביתה, ג׳ונגקוק אמר לי שבקרוב אני אהיה בסדר... אני מחכה כבר לרגע בו אני אוכל לדבר איתו.

ג׳ונגקוק הרים אותי על ידיו, הוא הלך לחדרו של יונגי בעודו מחזיק אותי. "ג׳ימין אמר שיש לו משהו להגיד לך..." ג׳ונגקוק אמר לי ואני תהיתי לעצמי למה הוא אומר את זה בטון כזה.

ג׳ונגקוק הושיב אותי על המיטה של יונגי, ג׳ימין ויונגי הסתכלו עליי, הסתכלתי עליהם בחזרה.

"אני מקווה שזה בסדר ככה" ג׳ונגקוק אמר לי, הוא ליטף את השיער שלי בעדינות והסתכל בעיניי, הסתכלתי בעיניו, נזכר עד כמה שאני אוהב את המבט בעיניים שלו.

"אז, טאה" ג׳ימין אמר לי, הוא הסתכל עליי במבט רציני ואני הסתכלתי עליו, מנסה לנחש מה הוא עומד להגיד לי אך לא היו לי הרבה רעיונות.

"אתמול בלילה ראיתי את הוסוק בראש שלי, אבל זה היה אמיתי! הוא ניסה להעביר לנו מסר, הוא אמר לי שקאי לא הצליח למצוא את האנרגיה שלך ובגלל זה הם היו כמעט בטוחים שאתה- מת... סיפרתי להוסוק שפגשתי אותך, הוא אמר לי שאנחנו חייבים למהר ולעזור להם להוציא משם את כולם, אחרת... כולם ימותו. אנחנו יכולים לעשות את זה, נכון?" ג׳ימין סיפר לי, הוא נשמע לחוץ ומודאג, אני מניח שקאי לא הצליח להרגיש את האנרגיה שלי כי העברתי אותה לג׳ונגקוק, מה זה אומר בעצם? אני מכיר את קאי, הוא יודע איך להשתמש בכוחות שלו. בכל מקרה ג׳ימין אמר שהם כולם הולכים למות? שאנחנו חייבים למהר? אני יודע שנצליח!

ג׳ונגקוק שוב הרים אותי על ידיו, הוא ירד במורד המדרגות ולקח אותי לסלון, ג׳ין ונאמג׳ון היו בסלון, הם צפו בטלוויזיה.

לפתע ג׳ונגקוק הושיב אותי ביניהם, הם הסתכלו על ג׳ונגקוק בתהייה "הכל בסדר?" ג׳ין שאל את ג׳ונגקוק, הרגשתי שנאמג׳ון ליטף את שיערי, אני שמח לקבל מהם קצת תשומת לב.

"רציתי שטאה יהיה איתכם קצת" ג׳ונגקוק אמר להם וג׳ין מיהר לסמן לג׳ונגקוק שיישב על בירכיו, לאחר שג׳ונגקוק התיישב על בירכיו של ג׳ין, ג׳ין חיבק אותו.

לפתע גם יונגי וג׳ימין באו, "יונגי, ג׳ימין בואו" ג׳ין אמר להם בחיוך, הם הסתכלו על כולנו ואז יונגי התיישב ליד נאמג׳ון, ג׳ימין נראה כאילו הוא מתבייש, זה הצחיק אותי.

"ג׳ימין, בוא!" ג׳ין אמר לו וג׳ימין הלך והתיישב ליד ג׳ין, טוב... אחרי כל מה שקרה קצת זמן ביחד לא יזיק לאף אחד.

למען האמת, ביומיים האחרונים ג׳ונגקוק מתנהג מוזר, כמעט כאילו הוא לא מספר לי משהו. אולי זה בגלל כל מה שקרה? למרות שזה נראה כאילו הוא- מפחד ממשהו? אני לא יודע, אבל אני מכיר אותו טוב.

"ג׳ונגקוק, איך אתה מרגיש?" פתאום ג׳ין שאל את ג׳ונגקוק שנראה מבוהל "אני בסדר" הוא אמר במהירות, אני מקווה שהוא באמת מתכוון לזה.

𓂀"זה סוד" || "𝚒𝚝'𝚜 𝚊 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝" ☾︎Where stories live. Discover now