נקודת מבט טאה
המשכתי להחזיק את ג׳ונגקוק בידיי, אני לא יכול להסתכל עליו ככה ולחשוב שהוא אף פעם לא יחזור, זה לא יכול להיות!!
כל כך הרבה זכרונות רצו בראשי אחד אחר השני, גרמו לכאב להתעצם בכל רגע יותר ויותר! אני בחיים לא דמיינתי שלאבד מישהו שאוהבים זה מרגיש כל כך נורא.
ג׳ונגקוק לא יחזור.
ליטפתי את שיערו בתקווה שהוא שוב יסתכל עליי במבט אוהב, "ג׳ונגקוק" קראתי בשמו בשקט, הייתה לי תקווה שהוא יענה לי, אך זה לא קרה.
"טאה, ג׳-ג׳ונגקוק מת..." ג׳ין אמר לי בשקט.
"ג׳ונגקוק" קראתי בשמו שוב, מתעלם ממה שג׳יו אמר לי. אולי הפעם ג׳ונגקוק יענה לי...? "ג׳ונגקוק, תענה לי".
"טאה... תפסיק עם זה" שמעתי את קולו של יונגי. אני לא מתכוון לקבל את זה שג׳ונגקוק מת! זה לא יכול לקרות עכשיו!!
"ג׳ונגקוק!" קראתי בשמו שוב, "ט-טאה! תפסיק, ג׳ונגקוק מת! הוא מת!!" יונגי אמר לי בבכי בעודו מסתכל על ג׳ונגקוק.
לפתע חשבתי על משהו, אני יודע שעם כוחות כמו שיש לי ולג׳ימין ולכל מי שהיה איתנו במקום הזה אנחנו יכולים להחזיר אנשים לחיים!!
"א-אני יכול להחזיר אותו לחיים" אמרתי בשקט, הסטתי את מבטי לעבר כולם, ג׳ימין היה היחיד שהבין על מה אני מדבר.
"טאה... לא בטוח שזה יעבוד, וגם... אתה תמות." ג׳ימין אמר לי בשקט, "אני מצטער" שמתי את שתי ידיי על ליבו של ג׳ונגקוק בכדי שאוכל להעביר לו את האנרגיה שלי.
"ט-טאה!" ג׳ימין קרא בשמי, גם אם זה לא יעבוד- לפחות ניסיתי. אני רוצה שג׳ונגקוק יחיה, גם אם זה אומר שאני אמות.
יונגי הסתכל לכיוונו של ג׳ימין ואז לכיווני "ט-טאה, תעצור!!", התעלמתי ממנו, אני לא מתכוון לעצור.
ריכזתי את כל האנרגיה שלי בזמן שעדיין מונחות על ליבו של ג׳ונגקוק, אני יודע שאני יכול להעביר את האנרגיה שלי אליו ואז הוא יחיה! אני יכול לעשות את זה!!"נ-נאמג׳ון! ג׳ין! טאה ימות!! ה-הוא לא יכול–" ג׳ימין ניסה לגרום להם לעצור אותי? בכל מקרה אחרי רגע הוא הבין שזה מאוחר מידי.
אני עשיתי את זה, העברתי את כל האנרגיה שלי אל ג׳ונגקוק, הוא אמור לחיות עכשיו.
אך לפתע לא יכולתי יותר להחזיק את ג׳ונגקוק, לא יכולתי לזוז.
"טאה!!" ג׳ימין קרא בשמי ותפס אותי לפני שנפלתי על הקרקע.
ג׳ין החזיק את ג׳ונגקוק, ג׳ונגקוק עדיין לא זז... נאמג׳ון החזיק אותי בידיו, ג׳ימין ויונגי ישבו לידנו.
אני באמת הרגשתי כאילו אין לי אנרגיה, תמיד תהיתי איך זה מרגיש. לא יכולתי לזוז או לדבר, כל מה שיכולתי לעשות היה לראות ולשמוע מה קורה.
"טאה, טאה אתה שומע אותי?!" נאמג׳ון שאל אותי בלחץ ובדאגה, אך לא יכולתי לענות לו.
אני לא מבין... למה ג׳ונגקוק לא קם...? זה היה אמור לעבוד, ג׳ונגקוק אמור לחיות עכשיו!!
"טאה... ז-זה לא עבד" ג׳ימין אמר לי בשקט.
הסתכלתי על ג׳ונגקוק שוב פעם אחרונה... כמעט ולא הצלחתי לראות אך כל כך התאמצתי. רציתי להגיד לו רק עוד פעם אחת שאני אוהב אותו, לראות את הפנים היפות שלו ולהגיד לו שאני אוהב אותו כל כך הרבה."טאה! תישאר איתי!!" נאמג׳ון אמר לי, אני באמת ניסיתי... אך זה רק היה קשה יותר כשאני יודע שג׳ונגקוק לא יהיה בחיים, שג׳ונגקוק לא יחזור.
אני עדיין מחזיק את ידו של ג׳ונגקוק, לא עזבתי את היד שלו, אך לפתע הרגשתי, זה- זה היה ג׳ונגקוק!! הוא חיזק את אחיזתו בידי! אני בטוח שאני הרגשתי את זה!!
"ג׳-ג׳ונגקוק?" לפתע שמעתי את קולו של ג׳ין, "ה-הוא חי!!" ג׳ין הוסיף, סוף סוף הרגשתי אותו, הרגשתי שג׳ונגקוק נושם!!
"ג׳ונגקוק, תנשום, זה בסדר!" ג׳ין אמר לו בבכי, כל כך שמחתי לדעת שג׳ונגקוק חי!! שהוא גם ימשיך לחיות!! זה גרם לי לשמוח כל כך... אני הצלחתי.
"ג׳ין...?" הוא שאל לשמו של ג׳ין, הוא נשמע בסדר גמור, כאילו לא קרה לו כלום.
הרגשתי שהוא התיישב, הוא עדיין לא עזב את ידי.
לפתע ראיתי שהוא מסתכל עליי עם דמעות בעיניו, הוא החזיק את פניי בעדינות."טאה?" ג׳ונגקוק שאל לשמי, הסתכלתי בעיניו "א-אתה טיפש" אמרתי לו בקול צרוד ושקט, לא יכולתי לדבר יותר, זה הדבר האחרון שאוכל להגיד. לא חשבתי שזה יהיה המשפט האחרון שלי, יותר נכון שתי המילים האחרונות שלי.
ג׳ונגקוק הסתכל עליי במבט אוהב "אני אוהב אותך..." הוא אמר לי והרים אותי מידיו של נאמג׳ון בעדינות, הוא חיבק אותי חזק, כל כך ניסיתי להשאיר את עיניי פקוחות, ניסיתי להשאר ער, אני רוצה להשאר עם ג׳ונגקוק, לנצח.
"בבקשה תחזיק מעמד... רק עוד קצת" ג׳ונגקוק אמר לי בבכי, אך באותו רגע עיניי נעצמו, לא יכולתי לשמוע כלום, לא יכולתי לראות כלום... רק הרגשתי את ג׳ונגקוק שמחבק אותי, עד שגם את זה כבר לא יכולתי להרגיש.
YOU ARE READING
𓂀"זה סוד" || "𝚒𝚝'𝚜 𝚊 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝" ☾︎
Romanceיונגי וג׳ונגקוק היו בדרכם חזרה הביתה בעודם נוסעים במכונית. "תעצור!" לפתע ג׳ונגקוק צעק ליונגי שמיהר לעצור את המכונית. מה יקרה כאשר השניים יפגשו בחור מסתורי אשר מסתיר סוד כל כך גדול? סוד שישנה את החיים שלהם לנצח. "כוחות על טבעיים?" זה לא הגיוני... הוא...