נקודת מבט ג׳ונגקוק
"רגע אחד, יונגי, אתה לא התקשרת אלינו קודם כי טאה לא מרגיש טוב?" נאמג׳ון שאל את יונגי, לפתע נזכרתי! טאה!!
"שכחתי ממנו לגמרי!" אמרתי ומיהרתי ללכת לחדר שלי ושל טאה, אני לא מאמין ששכחתי מטאה.
ראיתי שטאה עדיין שכב על המיטה, פניו מופנות לקיר "טאה, א-אני שכחתי-" אמרתי אך לפתע הפסקתי לדבר, שמתי את ידי על כתפו אך הוא לא הסתכל עליי, פניו עדיין מופנות לקיר.
"טאה?" שאלתי לשמו, פתאום שמתי לב שהוא בוכה!
"א-אתה בוכה?!" שאלתי אותו, הוא הסתובב אליי ודחף אותי."אתה א-אמרת שתזור תוך דקה!" הוא אמר לי בבכי. "עברו י-יותר משלושים ד-דקות!" הוא הוסיף.
"אני מצטער! בבקשה אל תבכה!!" אמרתי לו וחיבקתי אותו אך הוא שוב דחף אותי "א-אני רוצה את ג׳-ג׳ין ונאמג׳ון!" הוא אמר בבכי והסתכל עליי בכעס.
נאמג׳ון וג׳ין נכנסו לחדר "הכל בסדר?" נאמג׳ון שאל והסתכל על טאה שהיה עסוק בלבכות.
"מה קרה?!" ג׳ין שאל את טאה והלך אליו במהירות "ג׳-ג׳ונגקוק א-אמר שהוא יהיה א-איתי!!" טאה אמר בבכי. נאמג׳ון הסתכל עליי בתהייה ואז חזר להסתכל על טאה.
"איך אתה מרגיש?" הוא שאל את טאה ושם את ידו על מצחו "הראש ש-שלי כואב.." טאה אמר, דאגתי לו.. "אני חושב שיש לך חום" נאמג׳ון אמר "חכה רגע אני אביא את המדחום" הוא הוסיף, קם ממקומו ויצא מהחדר.
"אני מצטער שלא באתי!!" אמרתי לטאה אך הוא רק המשיך להסתכל עליי במבט כועס, הרגשתי כל כך אשם.. טאה חולה ואני שכחתי ממנו לגמרי, איך יכולתי..?
התיישבתי לידו על המיטה שלו, גם ג׳ין ישב על המיטה.
לאחר כמה דקות נאמג׳ון חזר עם מדחום בידו, הוא הלך אל טאה "תפתח את הפה" הוא אמר לו "אני לא רוצה!" טאה אמר לו בכעס "קדימה טאה" ג׳ין אמר וליטף את שיערו של טאה. "אוקיי.." טאה אמר ופתח את פיו, נאמג׳ון הכניס לפיו של טאה את המדחום.
המדחום צפצף, נאמג׳ון הוציא את המדחום מפיו של טאה. "יש לך חום.." נאמג׳ון אמר, לא נראה שלטאה היה אכפת כל כך, אך אני וג׳ין נלחצנו "כמה?" ג׳ין שאל, נאמג׳ון הראה לו את המדחום, ג׳ין נראה עוד יותר לחוץ.
"ג׳ונגקוק תביא את התרופות שמורידות חום" נאמג׳ון אמר לי,
קמתי מהמיטה והלכתי לחדר האמבטיה במהירות כדי להביא את התרופות שנאמג׳ון ביקש ממני להביא.חזרתי לחדר במהירות. "הנה" אמרתי לנאמג׳ון והושטתי לו את התרופות "תודה ג׳ונגקוק" הוא אמר לי.
שוב התיישבתי ליד טאה, הוא עדיין כעס עליי.. "תיקח את התרופה הזאת טאה" נאמג׳ון אמר לו "אבל זה מגעיל!" טאה אמר בטון עצבני וכועס "אתה לא רוצה שהחום שלך יעלה נכון?" ג׳ין שאל בדאגה, אך טאה היה בשקט לכמה רגעים, אז באמת לא אכפת לו?
YOU ARE READING
𓂀"זה סוד" || "𝚒𝚝'𝚜 𝚊 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝" ☾︎
Romanceיונגי וג׳ונגקוק היו בדרכם חזרה הביתה בעודם נוסעים במכונית. "תעצור!" לפתע ג׳ונגקוק צעק ליונגי שמיהר לעצור את המכונית. מה יקרה כאשר השניים יפגשו בחור מסתורי אשר מסתיר סוד כל כך גדול? סוד שישנה את החיים שלהם לנצח. "כוחות על טבעיים?" זה לא הגיוני... הוא...