פרק 10

405 52 12
                                    

נקודת מבט כללית

"לגרום לאנשים לראות אשליות? אנשים בחלוקים לבנים? גם ג׳ימין ברח משם?" נאמג׳ון סיכם בשלושה משפטים את כל מה שטאה סיפר, הוא הסתכל על טאה כאילו הוא משוגע.

"טאה, אתה בטוח שאין לך חום?–" ג׳ין שאל את טאה, ג׳ונגקוק קטע אותו "הוא אומר את האמת.. טאה, ג׳ימין, תראו להם" ג׳ונגקוק אמר בעודו נחוש להוכיח לג׳ין, נאמג׳ון ויונגי שטאה מספר את האמת.

"אל תיבהלו.." טאה אמר, הוא עצם את עיניו בריכוז אך לא קרה כלום.

"איפה זה טאה?" ג׳ונגקוק שאל אותו, טאה המשיך לנסות, הוא התרכז חזק יותר אך זה היה לו קשה, הוא היה לחוץ ובגלל זה הוא לא הצליח להתרכז מספיק בשביל להראות את כוחותיו.

"אתם מדאיגים אותי–" נאמג׳ון אמר אך לפתע טאה הצליח! כל החדר היה מלא בפרפרים צבעוניים היוצרים מראה מרהיב ומהפנט.

היה שקט לכמה רגעים ארוכים, נאמג׳ון, ג׳ין ויונגי הסתכלו על הפרפרים בתדהמה, הם היו בהלם.

בערב כולם היו בחדרים שלהם, יונגי וג׳ימין היו בחדרם, ג׳ימין ניסה להירדם כי לא היה לו שום דבר אחר לעשות.

"ג׳ימין?" יונגי שאל לשמו של ג׳ימין שכמעט נרדם "מה..?" ג׳ימין שאל את יונגי בשקט "אתה הולך לישון?" הוא שאל אותו "כן.." ג׳ימין ענה לו.

יונגי נשכב ליד ג׳ימין בשביל למנוע ממנו מלהירדם, ג׳ימין הסתובב אליו "מה קרה יונגי?" הוא שאל אותו. "אתה עייף?" יונגי שאל את ג׳ימין מבלי לענות לשאלתו "לא.." ג׳ימין ענה לו בתהייה "אז למה אתה הולך לישון?" יונגי שאל אותו.

"תן לי לישון" ג׳ימין אמר ליונגי והסתובב לצד השני "אבל אני לא רוצה שתלך לישון" יונגי אמר לג׳ימין ונצמד אליו.

"בדרך כלל זה הפוך" ג׳ימין אמר בחיוך בזמן שיונגי כורך את זרועותיו סביב ג׳ימין "נכון.." יונגי ענה, גם הוא חייך.

"אתה לא צריך ללכת לישון, יש עוד הרבה דברים שאתה יכול לעשות" יונגי אמר, ליבו דפק במהירות מהמחשבה על המשפט הבא שהוא הולך להוציא מפיו.

"כמו מה..?" ג׳ימין שאל את יונגי והסתובב אליו בחזרה, יונגי קירב את פניו אל פניו של ג׳ימין "כמו לנשק אותי" הוא אמר בחיוך שובב והצמיד את שפתיו אל שפתיו של ג׳ימין.

ג׳ימין ויונגי המשיכו להתנשק, יונגי כרך את ידיו סביב מותניו של ג׳ימין בעוד ג׳ימין תופס בראשו של יונגי ומנשק אותו חזק יותר.

"א-אה.. יונגי-" ג׳ימין גנח בתענוג, יונגי הכניס את לשונו לפיו של ג׳ימין וחקר את חלל פיו.

יונגי נשך את שפתיו התחתונות של ג׳ימין, ג׳ימין נהנה מזה.

הם המשיכו להתנשק בתענוג אך יונגי לא שם לב שהוא מנשק את ג׳ימין באגרסיביות.
"י-יונגי" ג׳ימין קרא בשמו תוך כדי שהוא ממשיך להתנשק איתו, יונגי פצע את שפתיו של ג׳ימין עד שהחל לרדת לו דם.

𓂀"זה סוד" || "𝚒𝚝'𝚜 𝚊 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝" ☾︎Where stories live. Discover now