פרק 7

425 58 15
                                    

נקודת מבט יונגי

אחרי כמה ימים

הייתי בחדרי, עצמתי את עיניי בניסיון להרדם.

"יונגי" לפתע שמעתי את ג׳ימין קורא בשמי, פקחתי את עיניי והסתובבתי אליו "מה קרה?" שאלתי אותו "רק רציתי לבדוק אם נרדמת" הוא ענה לי.

לאחר כמה דקות כמעט נרדמתי, אך לפתע שוב שמעתי את קולו של ג׳ימין "יונגי?" הוא שאל לשמי "כן ג׳ימין?" שאלתי אותו "אני מפחד.." הוא אמר לי "למה?" שאלתי אותו "כי יש לי הרגשה רעה.." ג׳ימין אמר, שמעתי על קולו שהוא מפחד, לא הבנתי על מה הוא מדבר.

"הרגשה רעה בקשר למה?" שאלתי אותו, ניסיתי להסתכל עליו אך זה היה קשה בגלל החושך אשר מילא את חלל החדר.

ג׳ימין ישן על מזרון שהיה על הרצפה ליד המיטה שלי.

"א-אני רוצה חיבוק" ג׳ימין אמר לי, למרות שאני לא נוהג לחבק אנשים את ג׳ימין אני אוהב לחבק, אני אוהב את המגע שלו, את הריח שלו.

"בוא" אמרתי לו, הוא נשכב על מיטתי לידי וחיבק אותי בחוזקה, חיבקתי אותו בחזרה, לאחר כמה דקות נרדמתי.

"בוקר טוב מר יונגי!" לפתע שמעתי את קולו של ג׳ין "היית אמור לקום לפני עשר דקות!" הוא אמר לי "אני רוצה לישון" אמרתי לו בעייפות ובחוסר סבלנות, אך לפתע הוא צחק "זה יום שבת יונגי, פשוט לא רציתי שתקום שוב בארבע בצהריים" הוא אמר לי, אני שונא כשמעירים אותי! "ג׳ין!" אמרתי את שמו בכעס "אל תחזור לישון יונגי!" ג׳ין אמר לי במהירות "בסדר" אמרתי לו בעייפות, לא התכוונתי לזה.

ג׳ין יצא מהחדר והדבר הראשון שעשיתי אחרי שהוא יצא זה לעצום את העיניים שלי ולהירדם שוב.

"יונגי!" -"יונגי" -"תקום!" פתאום שמעתי את קולותיהם של ג׳ימין, ג׳ונגקוק וטאה, בנוסף לזה שהם מעירים אותי הם גם נותנים לי מכות! בטח שוב פעם ג׳ין שלח אותם להעיר אותי, הפעם ג׳ימין הצטרף.

"תעזבו אותי" אמרתי להם בכעס "אבל זה כבר שלוש בצהריים!" ג׳ונגקוק אמר לי "לא אכפת לי" אמרתי והתעלמתי מהמכות שהם נותנים לי "נו יונגי!" טאה אמר לי.

הרגשתי שג׳ימין נשכב לידי, הוא חיבק אותי "תן לי לישון ג׳ימין" אמרתי לו בחוסר סבלנות "אז תחבק אותי" הוא אמר לי, הסתובבתי אליו מבלי לפתוח את עיניי וחיבקתי אותו, לאחר כמה דקות נרדמתי, עדיין חיבקתי את ג׳ימין.

"גם ג׳ימין נרדם" פתאום שמעתי את קולו של ג׳ונגקוק, פקחתי את עיניי, ראיתי שאני וג׳ימין מחובקים, הוא ישן.

"יונגי! סוף סוף קמת!" טאה אמר לי, התיישבתי באיטיות בשביל לא להעיר את ג׳ימין "מה השעה?" שאלתי את ג׳ונגקוק וטאה "זה כבר חמש.." ג׳ונגקוק אמר לי.

"יונגי..?" לפתע ג׳ימין שאל לשמי "כן ג׳ימין?" שאלתי אותו, כנראה שהוא גם כן קם, גם ג׳ונגקוק וטאה הסתכלו עליו, הוא התיישב ושפשף את עיניו "מתי קמת?" ג׳ימין שאל אותי "לפני כמה דקות" עניתי לו.

𓂀"זה סוד" || "𝚒𝚝'𝚜 𝚊 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝" ☾︎Where stories live. Discover now