2 🧸

460 27 12
                                    

DRACO

En sonunda yavaşça eğildim ve gözlerine baktım .

- İyi misin Granger

- Git burdan sana ihtiyacım yok

- Pekala emin misin

Dedim kendimden emin bir tavırla . Cevap vermeyince çorabını yavaşça indirdim . Gerçekten kötü görünüyordu . Gözlerimi devirdim .

- İstersen yardım ederim

Bana biraz şaşkınlıkla baktı sonra da tamam anlamında kafasını salladı . Onu yavaşça kaldırdım ve bir elini boynumun yakınlarına koydu . Sağlam ayağı yerde diğeri havadaydı . Yavaşça gidiyorduk fakat kimsenin beni böyle görmesini istemem bundan dolayı hızlanmak için onu kucağıma aldım .

- Hey ne yapıyorsun sen

- Sessiz ol

- Beni yere bırak yürüyebilirim

- Gerçekten mi o zaman yürü bakalım

Hermioneyi yere bıraktım . Aslında vicdansız değilimdir ama madem yürüyebilir o zaman neden ben buradayım . Zaten yanında bulunmak çok da hoşuma gitmiyor . Hermioneyi yere bıraktığımda önce yüzü ekşidi sonra bir yere tutundu fakat en sonunda dayanamayıp yine yeri boyladı .

- Sen yürüyebiliyordun değil mi Granger ben gideyim o zaman

- GİT !

O kadar kötü ve içten ağlıyordu ki itiraf edeyim bir içim burkulmadı değil . Zaten ayağı gerçekten kötü olmuş . Yani açıkçası yardım etmek istiyorum ama kendi istemiyor işte . Yanına gittim ve Hermioneyi tekrar kucağıma aldım . Bu defa bişey söylemedi ve kafasını göğsüme koydu . Buradan birazcık da olsa tatlı göründüğünü itiraf etmem lazım . Sadece birazcık . İlerlemeye devam ettim .

- Draco

Açıkçası bana Malfoy yerine Draco demesi değişik geldi .

- Efendim

- Teşekkür ederim

Çok usulca ve kısık bir sesle söylemişti bunu . Bana ilk defa iyi bir şey söylemiş olması gerçekten değişik . Ya da ben olmasam geceyi orada geçireceğini hatırlamıştır .

- Önemli değil

Geldiğimizde Hermioneyi bir yere bıraktım . Sonra da Madam Pomfrey geldi .

HERMİONE

Draconun beni buraya getirmesi ayağım yaralanınca yardım etmiş olması garibime gitti açıkçası . Biraz sonra Madam Pomfrey konuşmaya başladı .

- Ayağınız çok kötü olmuş

Dedikten sonra Dracoya döndü ve konuşmaya devam etti .

- Çıkabilirsiniz Bay Malfoy

Draco çıktıktan sonra ayağımı temizledi sonra bir merhem sürüp bandaj taktı .

- Bu gece burada kalın yarın acısı geçmiş olur sonra gidersiniz bir yere çarpmamaya dikkat edin

- Peki

Saat geç oluyordu ve uyusam iyi olacak diye düşündüm .

~

Sabah uyandığımda ayakkabılarımı giydim . Bir süre sonra içeri Ron ve Harry girdi .

- İyi misin Hermione akşam gelemedik

- İyiyim sakin olun

Bunun üzerine Ron bir oh çekti Harry de konuşmaya devam etti .

- Burada olduğunu Malfoy söyledi

- Peki

- O nereden biliyor

- B..Beni buraya o getirdi

- Ne !

Dediler aynı anda . Şaşıracaklarını tahmin etmiştim . Her gün bir Malfoyun kucağında buraya gelmiyorum ne de olsa .

- O yaptı değil mi ona gününü göstereceğim

- Dur sakin ol o yapmadı bahçede karşılaştık bana yardım etti sadece

- Sana yardım etti doğru mu duydum

- Evet akşam ayağa bile kalkamıyordum

~

DRACO

Akşamdan sonra güzel bir uyku çekmiş sabah kahvaltıya inmiştim . Bir süre sonra Hermione Harry ve Ron da girdi içeri . Hermione iyileşmiş görünüyordu . Masalarına oturdular ve kahvaltı yapmaya başladılar . Benimde yanıma lanet olası bir şekilde Pansy oturdu .

- Naber aşkım

- Kapa çeneni Pansy sen değil sevgilim arkadaşım bile değilsin

- Neye sinirlendin sen sevgilim bana böyle şeyler söylemezdin

- Hayır söylerdim Pansy defol

Pansy çenesini kapadığında keyifli bir şekilde yemeğimi yemeye devam ettim . Tabi aklıma bu günki derste de Pansy ile oturacağım gelene kadar . Zaten Snape in dersi bir de Pansy ile mi oturacağım . Açık konuşmak gerekirse bu adamın dersini hiç sevmiyorum .

2 güne bir bölüm iyi mi ?

DRAMİONE~KALBİMDEKİ BOŞLUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin