DRACO
( bir sonraki gün )
Malzemeyi bulmanın verdiği sevinçle geri dönmüştük . Ginny ve Ron da bulmuş ve gelmişti . Son olarak Mia ve Harry i bekliyorduk . Herkes kapının önünde umarım bulmuşlardır derken Harry göründü . Sonra da Mia fakat Mia yı gördüğümde resmen dilim tutuldu . Kanlar içindeydi . Malzemeyi bulmuşlardı fakat Mia ya ne olmuştu . İçimden küfrettim şimdi yakın bir arkadaşımı ve sevgili kaybetmenin çok yakınındaydım işte . Mia yı koşarak Madam Pomfrey e götürdük . Bizi dışarıya çıkardılar ve beklememizi söylediler . Harry çıldırmış gibi duvarları yumruklarken Hermione ise benim yüzümden diyerek ağlamaya başlamıştı . Hermione koşarak uzaklaşmaya başlayınca peşinden gittim . Hermione odasına girdi ve kapıyı kapadı . Ne kadar ısrar etsem de kapının önüne oturmuş ağlıyordu . Açmayacağını anlayınca bende kapının önüne oturdum . Mia için gerçekten çok üzülüyordum fakat Hermione için de fazlasıyla endişelenmiştim . En sonunda göz yaşlarımı tutamadım ve ağlamaya başladım . Sesimden ağladığım fazlasıyla belli oluyordu fakat konuştum .
- Güzelim hem Mia hem de senin için çok endişeleniyorum sana çok ihtiyacım var
Hermione sessiz kalmayı tercih etmişti .
HERMİONE
Aslında bir bakınca Draco şu an da hepimizden çok üzülüyor denilebilir . Açık konuşmak gerekirse en az naz yapan da o . Başka bir yandan çok suçlu hissediyorum . Her şey o şişeyi devirdiğim için oldu . Kapıyı yavaşça açtım ve Draco ayağa kalktığında ona sımsıkı sarıldım . Çıkmadan Madam Pomfrey yarın akşama kadar vaktin var dedi . Mia uyanmazsa o ilacı hiç biriniz yapamayız . Kurtulmam çok zor olur . Draco ile bir koltuğa oturduk .
- Kokunu çok özlemişim Draco beni çok rahatlatıyor
- Aşkım benim
Şöminenin çıtırtısı Draconun kokusu ve beni saran kolları bir anlığına da olsa her şeyi unutturmuştu . Kendimi çok bencil hissediyorum .
- Aşkım
- Efendim güzelim
- Ben kötü biri değilim dimi
- Sen bir meleksin bebeğim
~
Bahçede tek başıma oturum Mia iyi olsun diye sayıklarken Harry geldi yanıma .
- Draco iksiri yapmaya başlamış
- Ne !
- Yapabileceğini söyledi o kadar zor görünmüyor bu gün içerisinde biter dedi tabi birinden yardım alacakmış
- P..peki
- Çok bencilsin Granger insanların duygularını çiğneyerek Draco ile sevgili oldun sonra da benim sevgilimi kanlar içinde bıraktın senin derdin ne sen saf kötüsün
Harry arkasını dönmüş giderken hem ağlıyor hem de Harry e sesleniyordum . Her şey birikmiş ve içime dolmuştu bir anda haykırdım . İçimdeki her şeyi boşaltırmışçasına haykırdım . Bundan sonra bana dönen insanlara bakmadan içeri girdim . Yolda Ginny ile karşılaştım .
- Ginny
- Efendim
- Mia çıktı mı
- Madam Pomfrey ben elimden geleni yaptım ne olacağı 1 saatte belli olur dedi
- Tamam
Oradan uzaklaştım ve Dracoyu aramaya koyuldum . Draco yanına zeki bir öğrenci ile iksiri yapmaya çalışıyordu .
- Nasıl gidiyor
- Gayet iyi akşama biter
Dedi yanındaki çocuk . Draco da gülümsedi . Bende bir nebze de olsa mutlu olmuştum fakat aklım bir yandan Harry nin söylediklerinde . Ben kötü ve bencil biriyim . Evet öyleyim her şey benim yüzümden .
3 hafta sonra ( buralarda çok oyalanmak istemedim )
Mia uyanmış ben iyileşmiştim . Herkes mutluydu . Harry benimle konuşmuyordu ve aklım hala onun dediklerindeydi . Draco ile aramız gayet iyiydi . Günün çoğunu birlikte geçiriyorduk fakat artık kendimi çok bencil ve kötü hissediyorum . Harry bana böyle olduğumu en az 3 kere daha hatırlatmış ve beni yerin dibine kadar sokmuştu . Bundan dolayı onunla konuşmuyordum . Draco ile başkanlar ortak salonunda oturmuştuk . Diğerleri burada değildi . Kafamdaki düşünceleri dağıttım . Neden mutsuz olayım ki herkes iyi ve mutlu . Gülümsedim ve Dracoya döndüm .
Evvet biliyorum bölüm gerçekten kötüydü . Bu olayın uzaması beni çok rahatsız ettiğinden bir yerde keserek mutlu olmalarını istedim umarım o kadar kötü olmamıştır 😖
Yarında bölüm gelecek bys ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRAMİONE~KALBİMDEKİ BOŞLUK
RomanceDraco : Herzamanki gibi devam ettim onu sevene kadar . Hermione : Nasıl oldu bilmiyorum ama oldu onu seviyorum