7 🧸

272 18 8
                                    

DRACO

Düşünceler ardı ardına geliyor durmuyordu ki biri omzuma dokundu .

- Merhaba Draco

- Ne oldu Mia

- Ben ve Mark yarın hafta sonu olduğu için bir yerlere gidelim dedik seninde sevgilin vardır değil mi istersen bizimle gel

- Gerek yok sağol

Mia giderken keşke yanımda Hermione ile gitsem diye düşünüyordum . Hayallerle yetinmek hiç kolay değil . Kesinlikle . Hermione yanlış kişinin dizlerinde yatıyor ve bu beni aşırı derecede sinir ediyor . Şu an da elimde olsa Ron a güzel bir büyü çarpardım fakat şu durumda bu mümkün değil . İçim içimi yerken bu görüntüye biraz daha katlanamayacağımı düşünerek içeri girdim . Eğer bunu Hermioneye söylersem bile tek başına olduğu bir anı seçmem lazım . Tabi eğer reddedilirsem kimsenin olmaması da lazım . Yolda Grep ve Goyle ile karşılaştım .

- Draco

- Ne var Goyle

- Ne zamandır bizimle konuşmuyorsun ne oluyor sana

- Bişey olduğu yok canım istemiyor

- Pansy i gördün mü

- Umarım onu bir daha görmem

- Şey aaa peki neyse görüşürüz

Bişey demeden balkona çıktım ve bir yere oturdum . Üşenmesem bir de yeşil elma alırdım ama herneyse . Bir süre sonra biri tam da elime bir yeşil elma attı . Arkamı döndüğümde bu kişinin Mia olduğunu gördüm .

MİA

Draco değişik bir çocuk . Kanka olarak iyi biri olabilir fakat bana soğuk davranıyor . Hermione ile çok iyi anlaşıyorum . Çok sıcak kanlı biri ve komik de . Açıkçası kimi sevdiğini çok sormama rağmen söylemedi fakat birini tahmin ediyorum . Draco . Ona baktığında gözleri bir değişik bakıyor sanki hoşlanıyormuş gibi .

DRACO

Mia yanıma oturduktan sonra yeşil elmamdan bir ısırık aldım .

- Ne oldu

- Hermione yi tanıyor musun

- Evet

- Bence çok güzel bir kız çok da sıcak kanlı arkadaş mısınız

- Hayır birbirimizi çok sevmeyiz

- Hoş bir kıza benziyor eğer bir erkek olsaydım ondan kesinlikle hoşlanırdım

- Peki

- Neden aranız kötü

- Belki bilirsin babam bulanıklarla görüşmemden pek de-

- Bu hayat senin hayatın Draco istediğin insanla arkadaş belki de sevgili olabilirsin istediğini yap sende mutlu olmayı hak ediyorsun

Bu konuşmadan sonra Mia kalktı ve gitti bense artık bişeyden eminim . Bu hayat benim ve mutlu olmayı hak ediyorum . Belki Hermione beni sevmez ama ona ilk fırsatta söyleyeceğim . Hermione ile sevgili olamazsam babamın istediği sevmediğim bir safkan ile evlenip hayatı kendime zindan edeceğim her şey bundan iyidir . Yeşil elmamdan bir ısırık daha aldıktan sonra sapını aşağı attım ve merdivenlere doğru yürümeye başladım  . Bahçeye indiğimde Hermione orada değildi . Belki yukarı çıkmıştır diye düşünerek akşam yemeğinden sonra onu yalnız görürsem o zaman söylemeye karar verdim . Söylemeye karar verdiğim andan beri içimde bişeyler değişti . Her şeyi daha güzel hissediyorum daha hoş . Onu tek görüp söyleyebilsem daha iyi olacak aslında ama herneyse .

~

Akşam yemeğine indim ve bir yere oturdum . Hermioneyi bir süre beklememe rağmen bir türlü gelmedi . Eğer gelmezse çok üzüleceğim fakat başka bir zamana bırakacağım . Bir süre oturduktan sonra yanıma Mia geldi . Biraz telaşlı görünüyordu .

- Draco

- Efendim

- Biliyo musun birazdan Ron Hermioneye çıkma teklif edecekmiş

Donmuş kalmıştım . Resmen beynime kan sıçramıştı .

- Hermione nerede

- Bahçede görmüştüm en son

- Tamam

Ayağa kalktım bu işi Rom değil benim yapmam lazım .

Biliyorum kötü bir yerde kestim dorpekek 😁😁😁😁😁

DRAMİONE~KALBİMDEKİ BOŞLUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin