DRACO
Nedenini bilmiyorum ama başım çok ağrımaya başladı . Hermioneyi aklımdan atmak istiyorum ama kalbimden atmak zor olacak . Aslında bunun tek nedeni onun benim için ulaşılmaz olması değil özellikle babam . Oluru olmayan bir iş bu ve aklımdan atmayı daha ön planda tutuyorum . Gidip her zaman oturduğum sıraya oturdum . Arkanda Hermione vardı . Başımın ağrısı iyice artmıştı ve ellerimle başımı tuttum . Arkamdan omzuma dokunan nazik bir el hissettim . Hermione olmalı .
- İyi misin Malfoy
Cazip gelen dudakları da olsa onu aklımdan atmam lazım .
- Sanane bulanık işine bak
Elini omzumdan yavaşça çekti . Ağlayacak gibi olduğunda önüme döndüm . Çok kötü hissettirmişti özellikle de o sözcük . Hermionenin yanına oturmuş olan Ginny den geldiğini düşündüğüm bir ses " Üzülme Hermione gel dışarı çıkalım " dedi . Galiba Hermionenin gözleri dolmuştu . İçimden küfrettim ve başımın ağrısının geçmesini bekledim .
~
Eşyalarımı toplayıp dersten çıktığımda ortalıkta kimse yoktu . Arkamı döndüğümde ise Ron u gördüm . Asasını bana doğru çevirdi .
- Sen onu bir daha üzemeyeceksin SECTUMSEMPRA
Yere düşdüm ve öylece kaldım . Öylece . Gözlerim kapanırken hiç olmadığım kadar mutsuzdum .
~
Gözümü araladığımda Madam Pomfrey de buradaydı fakat belli etmeden geri kapadım gözlerimi . Akşam olmuştu . Buradaki tek kişi ben kaldığımda uyusam iyi olacak dedim ve gözlerimi yumdum fakat uyku bir türlü beni bulmuyordu . Bir süre sonra kapı yavaşça aralandı . Kim geldi bilmiyorum ama anladığım kadarıyla burada olmaması gerekiyor . Hemen gözlerimi kapadım ve uyuyormuş rolüme devam ettim . Hafif aralık kalan gözümden gelenin Hermione olduğunu görebiliyordum . Kalbim hızla atmaya başladı . Yavaşça yanıma oturdu ve yumuşacık ellerini saçlarımda gezdirdi . Sonra kısık bir sesle konuştu .
- Çok tatlı uyuyorsun
Dedi ve gülümsedi .
- Umarım iyisindir Draco şimdi söyleyeceklerimi yüzüne de söylemek isterdim fakat yapamıyorum işte .
Bir süre bekledi derin bir nefes aldı bu surada bense uyuma rolüme devam ettim .
- Draco ben ben
- Orada biri mi var
Hermione Madam Pomfrey nin bağırışıyla gitmek zorunda kalırken bense ne diyeceğini düşünmeye başladım . Neden bir saniye sonra gelmeKi şu kadın . Tüm sinirlerim altüst oldu . Neden buraya geldiği hakkında küçük fikirlerim yok değil ama ümitlenmek bana göre değil . Zaten onu kafamdan atmaya çalışırken boşa ümitlenirsem sonra çok üzülürüm . Sözünü tamamlamasını o kadar çok isterdim ki . Her neyse dedim içimden kedimi uykuya bırakırken .
HERMİONE
Madam Pomfrey gittikten sonra tekrar girdim içeri ve yine oturdum Draconun yanına .
- Ben sana aşık oldum
Burdan söylediklerimi sana da söylemek isterdim fakat bu gün sabahtan sonra hiç cesaretim kalmadı . Bir an önce iyileşirsin umarım . Tekrar yatağıma doru gitmeye başladım .
DRACO
Sabah olmuştu gözlerimi araladım ve aklıma direk akşam Hermionenin tamamlanmamış cümlesi geldi . Acaba ne diyecekti . Neyse bu gün derslere girmesem iyi olur . Yarında hafta sonu fazladan tatilden zarar gelmez .
~
Kahvaltıya indim ve kimseye bişey demeden masaya oturdum ve kahvaltımı yapıp bahçeye çıktım . Bir yere oturdum ve bir çiçek kopardım . Elimde döndürdüm ve ileriye fırlattım . Bir süre sonra yanıma Hermione oturdu .
- Neden buradasın
- Ben Ron adına özü-
- Bunun içinse gidebilirsin
- Dün akşama dair bişey hatırlıyor musun
Aslında cümlenin sonunu ne kadar merak da etsem söylemek istemiyorum .
- Hayır Granger ne yapmaya çalışıyorsun bilmiyorum ama defolup gitsen güzel olacak
- Biliyor musun Malfoy bazen kırıcı oluyorsun neyse görüşmemek üzere o zaman
Dedi ve gitti . Ona sarılmak isteği içimde duramıyor fakat dayanmak istiyorum .
Bölümleri daha güzel yazabilmek için 2 güne bir yayımlıyorum
Açıkçası bu bölüm benim çok hoşuma gitmedi 😩😢
Draco dayansa mı çok kararsızıııım 😃🤔🤔🤔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRAMİONE~KALBİMDEKİ BOŞLUK
RomanceDraco : Herzamanki gibi devam ettim onu sevene kadar . Hermione : Nasıl oldu bilmiyorum ama oldu onu seviyorum