14 🧸

187 13 15
                                    

HERMİONE

İstemsice Paul a döndüm . Mia kenarda bana bakıyor ve bunu hissedebiliyorum . Paul gözlerimin içine bakıyor . Ona bakınca kendimi değişik hissediyorum ve gözlerim gözlerinden ayrılmıyor ellerim yavaşça dudaklarına doğru giderken beni belimden kavradı ve iyice kendine doğru çekti . Dudaklarını benimkilerle buluşturdu ve beni duvara yasladı . Dudakları dudaklarımda yavaşça dolaşıyordu ve bende kendimi geri çekemiyordum . Ona istemsice karşılık veriyorum ve bundan mutlumuyum bilmiyorum . Yavaşça benden ayrıldığında gözlerime engel olamadım . Gözlerim sürekli dudaklarına kayıyor . Ellerini saçımda dolaştırdı . Sonra da işaret parmağı ile dudağımın üstünden geçip biraz geri çekildi . Hala duvardan sırtımı geri çekememiştim . Bir anda dudaklarım onunkilere doğru yaklaşmaya başladı . Bana be oluyor bilmiyorum ama ben galiba onu öpmek istiyorum .

- Şimdi olmaz aşkım birazdan gelirim

Dedi ve dudağıma küçük bir öpücük bırakıp gitti . Sonra Mia yanıma geldi . Kendimi garip hissediyordum sanki bayılacakmış gibi . Sanki her şey üzerime üzerime geliyordu .

- Draco seni aldatmadı ama belliki sen onu aldatmaya çok meraklısın Draco bunu duyunca ne der acaba

- Mia

Desem de beni duymadı ve gitti . Bana ne oluyor gerçekten bilmiyorum . Daha fazla ayakta duramadım ve yere oturdum . Bir süre sonra yanıma Paul geldi .

- Ne oldu güzelim bembeyaz olmuşsun

- Benim başım dönüyor ve her şey üzerime geliyor

- Allah Kahretsin

- Ne oldu !

- Bu iksirin yan etkilerinde yazıyodu aslında nadiren görülürmüş ama şu an vicudunda zehir benzeri bişey var ve hemen madam Pomfrey e gitmemiz lazım

Demeye kalmadan gözlerim kapandı .

DRACO

Mia koşarak yanıma gelince hemen yanına gittim .

- Ne oldu

- Hikaye uzun bak şimdi Hermione bizi konuşurken duymuş benim sevgilimin benden nasıl ayrıldığını anlattığım kısmı ve seni ikimizle aynı anda çıkıyorsun zannetmiş şimdi seninle barışmaya geliyordu fakat sonra onu bir çocukla öpüşürken gördüm

- O çocuk Hermione ye aşk iksiri verdi benim hemen gitmem lazım

Çok telaşlıydım ve arkamdan koşan Mia ile dışarı çıktık . Hermioneyi göremeyince içeri girdim ve koridorlarda dolaşmaya başladım . Çok sinirlenmiştim o çocuğu öldüreceğim diyordum kendi kendime . O çocuğu Hermioneyi kucağında taşırken gördüm . Hermione baygın görünüyordu .

- Bırak onu

Diye çıkışınca çocuk geri çekildi ve Hermioneyi uzattı .

- Ne yaptın ona

- Şey ben iksir yan etki yaptı

- Ne !

- Hızlı ol onu Madam Pomfrey e götür şu an vücudunda bir zehir var

- Ne dedin sen gerizekalı

- Ben gideyim

- Seninle işim bitmedi

Koşarak Hermioneyi Madam Pomfrey e bıraktım .

- O nasıl

- Durum pek parlak değil kurtulma ihtimali %30 falan ki kurtulsa bile eskisi gibi olur mu bilmem

O çocuğu bir kaç kişiye dövdürmesini söylemiştim Mia ya ama artık dövülmekten fazlasını hak ettiğini düşünüyorum . Hermionenin yattığı yerin yanına gittim ve yatağa oturdum . Karnına kafamı koydum . Ağladığımın görünmesini istemiyorum . Güçlü olmam lazım çünkü Hermione uyandığında ağladığımı duyarsa üzülür . İçimden sayıklıyorum .

Sen beni bırakmazsın Hermione o yüzden üzülmüyorum. Ben sadece biraz ağlayasın geldi sana çok aşığım sevgilim . Sende bana aşıksın biliyorum güzelim . Beni duyuyorsun biliyorum hadi uyan bebeğim . Gitme .

Bunu bir iki kete daha tekrar ettikten sonra kalktım ve göz yaşlarımı sildim . Ardından koşarak gelen Harry Ron Ginny Mia ve Luna yı gördüm .

Yarın da bölüm atacağım 😋🦋

Bu Hermione de ölmeye yer arıyor ya 😆😅

DRAMİONE~KALBİMDEKİ BOŞLUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin