19 🧸

168 11 16
                                    

DRACO

Hermione gülümseyerek bana döndüğünde içimde kalan tüm mutsuzluklar gitmişti . Uzun zamandır bana böyle bakmıyordu .

- Hermione

- Efendim aşkım

- Biliyor musun uzun zamandır seni öpmüyorum

- Yani

Yavaş yavaş Hermione nin dudaklarına yaklaştığım sırada Hermione nin kalktığını gördüm .

- Ne oldu bebeğim

- Ben bir Ron a baksam iyi olacak

- Neden

- Draco ben bir iki dakikaya gelirim

- Peki güzelim

Tabiki Hermione yi takip ettim . Önce odasından bişeyler aldı ardından gizli bir yere oturdu . Arkası dönüktü . Beni fark etmemişti . Onu izliyordum . Aldığı kutuyu açtı içine elini daldırdı ardından saçlarını yavaşça kaldırdığında gördüklerime inanamadım . Ensesinde kocaman bir yara vardı kenarında da morluklar . Yavaşça krem benzeri şeyi ensesine sürdü ardından kalktı fakat karşısında beni görmeyi beklemediği her halinden belli oluyordu .

- Draco hadi gidelim

- Kim yaptı

- Neyi

- Ensendeki yarayı

- Sen beni mi takip ettin

- KİM YAPTI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hermionenin ben bağırdıktan sonra gözünden dökülen her bir damla yaş için üzgündüm fakat öğrenmem lazım .

- P..Paul

- Neden !

- Eğer benim olmayacaksan kimsenin olamazsın dedi sonra bir büyü yaptı

O kadar sinirliydim ki onu öldürebilirim . Hızlıca yürümeye başladım o *** i en son bahçede görmüştüm . Hermione beni kolumdan tuttu .

- Draco başın derde girecek

- Bırak beni Hermione ona haddini bildireceğim

Sakinleşmem ne kadar da zor olsa Hermione alnını benimkine yasladı .

- Sakin ol sevgilim

Burnuma dolan parfüm kokusu aşırı derecede güzeldi . Sakinleşmek isteniyorum tersine o çocuğa gününü göstermek istiyorum Hermione den uzaklaştım .

- Neden en başta söylemedin

- Kötü bişey yapmandan korktum

- Kimse sana böyle bişey yapıp hayatına hiç bişey olmamış gibi devam edemez Hermione onu öldüreceğim

Bahçeye doğru gidiyordum Hermione de peşimdeydi .

~

Paulu gördüğüm an onu yakalarından tuttum ve sert bir yumruk attım . Bu çocuk hala dersini almadı mı . Bu şekilde en az 15 yumruk falan daha attığımda yüzü kana bulanmıştı ve yere düşmüştü . Sert birkaç tane de tekme atarak ıradan uzaklaştım . Oradan uzaklaşmaya başladığında yanıma Hermione geldi .

- Draco yeter sakin ol hadi gidelim

- Tamam

~

O çocukla işim bitmemişti fakat bu günlük bu kadar yeterliydi .

~

Birlikte Hermione nin odasına gittik . O yatağa oturunca bende yanına gittim .

- Ne oldu Hermione durgunsun

- Olanlardan sonra aklım karışık

- Neyin iyi geleceğini söyleyeyim mi

- Galiba biliyorum

- Hmmmm neymiş

Hermione dudaklarını yavaşça benimkine değdirdiğinden ona iyice yaklaştım ve dudaklarını iyice benimkine bastırdım . Ona karşılık verirken geriye doğru gidiyordu . Artık üstüne çıkmıştım . Dudaklarını benimkilerden ayırdım .

- İyi geldi mi

- Çok

Yavaşça Hermione nin üstünden kalktım . Aklıma yine bunu babana söylemek ve söylememek geldi . Herneyse dedim mutlu bir hün geçirmek istiyorum .

( diğer sabah )

Yataktan kalktım sonunda hafta sonundaydık ve her şey iyiydi . Hermionenin kapısını tıklattım .

- Kimsin

- Sevgilin

Hermione gülümseyerek kapıyı açtı .

- Güzelim bu güne bir kural koyuyorum bu gün boyunca hep mutlu olacağız

- Bu fikri sevdim galiba

Hermioneyi elinden tuttum ve benim odama gittik . Koltuğa oturduk söze giren Hermione oldu .

- Okul bitince hemen evlenecek miyiz

- İlk gün

- Baban

- O umrumda değil tabi bir yerde umurumda olmak zorunda olacak fakat senden asla ayrılmam

DRAMİONE~KALBİMDEKİ BOŞLUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin