DRACO
Kalktığımda Hermione uyuyordu . Yavaşça kalktım . Hermione uyurken balayı için otel araştırıp ona sürpriz yapmaya karar verdim . Güzel oteller vardı ama en iyisini bulmak için biraz daha araştırmaya karar verdim . Ben otel araştırırken bir baykuş gelmesi ile laptopun başından kalktım . Mektubu aldım . Sabahın bu saati kim mektup göndermiş olabilirki diye düşünürken mektubu açtım ve babamdan olduğunu gördüm .
Oğlum
Annen ve ben seni çok özledik. Aynı zamanda bizim soyumuzu en iyi şekilde olmasada sürdürecek bir oğlumuz varken bizler hayata gözlerimizi yumduğumuzda üzülecek birinin olmaması bizi çok üzer . Seni affediyorum .
Babanİşte bu güzel haberdi çünkü yeni bir eve taşınacaktık . Babamla barıştığıma göre bol bol param var demektir ve iki değilde 5 katlı bir eve geçsek daha iyi olacak . Havuzlu büyük bir yalı olsa mesela . Otelleri bırakıp evlere bakmaya başladım . Bir sürü istediğim boyutta ev vardı ama renkler ve tarzı benimkine uygun bir ev bir türlü bulamadım . Eşyalı bir ev istiyorum diyanı ile uğraşmak istemiyorum. Evlere bakarken Hermionenin geceliğinin üstüne bir sabahlık geçirmiş elinde kahve dumanları çıkan bir kupa ile geldiğini far ettim . Aradığım gibi bir ev bulmuştum ve ev için görüşmeye gitmeye karar verdim . Hermioneye sürpriz olsun istediğinden ne ev ne de balayı mevzusunu şimdilik açmayacağım .
- Günaydın güzelim
- Günaydın
- Babamlarla barıştık
- Nasıl
- Sabah bir mektup yollamış
- Ne güzel sevindim
- Benim bir işim var çıkıyorum şimdi
- Ne işi sabah sabah
- Uzun sürmez tatlım
Dedikten sonra telefonumu aldım ve Hermionenin yanağına bir öpücük kondurup evden çıktım . Babama henüz cevap yazmadığım aklıma gelince küçük bir kağıda peki baba yazarak gönderdim . Şu sıralar yeni öğrendiğimden telefon vb. aletleri kullanmak çok hoşuma gidiyor açıkçası . Ev sahibinin numarasını tuşladım ve açtığında konuşmaya başladım .
- Alo
- Ne için aramıştınız
- Ev ilanını gördüm
- Hangi ev ilanı
- altı katlı havuzlu olan
- Tamamdır şu an da müsaitim hemen yola çıkabilirim eve bakacaksanız
- Uygunum şimdi yola çıkıyorum
- Peki
Telefonu kapadım ve arabaya bindim . Aslında cisimlenirdim ama hem bir muggle bölgesindeyim hem de erken gidip orada beklemek istemiyorum . Yola çıktım .
~
Vardığımda ev sahibi olduğunu düşündüğüm adam bahçede bekliyordu . Yanına gittim . Evi dolaştım eşyaler ve ev fizeldi . Fiysrı da uygundu . Tüm parayı kredi kartından ödedim ve Hermioneyi almak için eve döndüm .
- Hermione
- Efendim aşkım
- Özel eşyalarını topla seni bir yere götüreceğim
- Nereye
- Sürpriz
- Draco !!
- Hadi hızlı
~
Arabadaydık ve Hermione kadar meraklı bir insan görmedim diyebilirim . Dakka başına ne kadar kaldı diyor ve sorular soruyordu . Eve varana kadar dilimde tüy bitsede sonunda gelmiştik . Arabadan indiğimizde Hermione eve hayranlıkla baktı .
- Burası kimin evi akraba falan mı
- Hayır bizim yeni evimiz
- S..sen CİDDİ MİSİNNNNN !
- Evet bebeğim beğendin mi
Hermione bana sıkıca sarıldı .
- Burası çok güzel
- Senin kadar değil
- Draco utandırmasana
Hermione ile eve tam girecekken Hermione ilk bahçeye bakalım diye tutturunca onu kıramadım . Bahçeyi iyice dolaştık ve anladığım kadarıyla Hermioneye sadece bahçeyi alsam da olurmuş . En sonunda eve girebildiğimizde evi de iyice dolaştık . Hermione de evi çok beğenmişti fakat biraz fazla siyah olduğunu düşünüyordu .
- Draco burası fazla siyah değil mi
- Bir Malfoyla evlendin hatırlatırım
- Sağol hatırlatmasan aklıma gelmezdi
İkimizde güldük ardından yorgunlukla kendimizi koltuğa bıraktık .
Yeeeey sjsjsjsjsjs bir sonraki bölümde final veriyorum hikaye çok uzun olsun sıksın istemiyorum zaten hikayeye başlarken de bu bölümler de final vermeyi planlamıştım 😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRAMİONE~KALBİMDEKİ BOŞLUK
RomanceDraco : Herzamanki gibi devam ettim onu sevene kadar . Hermione : Nasıl oldu bilmiyorum ama oldu onu seviyorum