20 🧸

159 11 21
                                    

DRACO

Kahvaltıya inmemiz gerekiyor fakat aç değilim .

- Aç mısın bebeğim

- Hayır

Hermione bana baktı ve yanağıma bir öpücük bıraktı .

- Bu günü o kadar mutlu geçirmek istiyorsak gereğinden fazla öpmem gerekecek seni

- Draco !!

- Okulun bitmesine ne kadar kaldı ya bana az kalmış gibi geliyo da

- 1 aydan az kaldı bay yakışıklı

- Hmm düğün hazırlıklarına başla derim

- Draco b.ben seninle evlenmek istemiyorum

- NE !!

- Şey Draco bak ben başkasına aşı-

- OLMADI DE HERMİONE

- Draco özür dilerim

- BEN OYUNCAK MIYIM HERMİONE BENİ BIRAKIP GİDEMEZSİN

- Tamam sakin ol şakaydı ben senden başkasını nasıl seveyim aşkım

Dedi Hermione gülerek ama beni çok sinirlendirmiş ve korkutmuştu. 

HERMİONE

Draco çocuk gibi somurtarak yatağa oturdu . Bu hali çok tatlıydı ama benimle konuşmuyordu . Onun gönlünü nasıl alacağımı biliyorum . Yavaşça dudaklarına yaklaştım ve dudaklarını benimkilere bastırdım . En başta dirense de o da karşılık vermeye başladı . Dudaklarım onunkilerde dolaşırken çok mutluydum . Beni belimden kavradığı gibi yatağa yatırdı . Dudakları hala dudaklarımdaydı . Kalbim hızla atıyordu . Bir eli başımın kenarına diğeri yanağımdaydı . Yanağımdaki elini kaldırdı ve tişörtüme götürdü . Draco yavaşça tişörtümü kaldırırken bu iş bambaşka yerlere gitmeden onu durdurdum ve dudaklarını benimkilerden ayırıp yavaşça doğruldum . Draco bana masum masum bakıyordu . En sonunda konuştu .

- Şey afedersin

Gülmeye başladım ve ona sarılıp iyice kokusunu içime çektim .

- Draco yalnız ben sadece arkadaşlar arasında bir düğün istiyorun

- Sen nasıl istersen güzelim yalnız artık babama söylemenin vakti geldi

- Draco şey kırılma ama ben babandan biraz korkuyorum

- Babamdan korkmak , şaşırmadım

- Neyse ne olacaksa olsun söyle hadi

Draco derin bir nefes aldı ve bir mektup yazmaya başladı . Tabi bende arkadan okuyordum .

Baba
Ben Hermione GRANGER ile sevgiliyim ve ona çok aşığım . Okul biter bitmez de evleneceğiz . Seni ve kurallarını çiğnemek istemezdim fakat senin seçtiğin değil benim sevdiğim kızla evlenmek istiyorum . Hermione benim herşeyim bunun için bana kızacaksan seni dinlemeye hazırım .
Draco MALFOY

Draco mektubu bir baykuş ile yollarken bense hala doğru mu yapıyoruz diye düşünüyordum . Kendimi pek iyi hissetmemekle birlikte tedirgin de olmuştum . Draco bana dönüp mavi gri gözleri ile bana baktığında içim ısınsa da kafam karışıktı .

DRACO

Mutlu muyum ya da iyi mi yaptım bilmiyorum ama zaten sonsuza kadar gizlememin imkanı yoktu . Derin bir nefes aldım .

- Hadi biraz eğlenelim

- Nasıl

- Mesela dışarı çıkabiliriz

- Olur

Hermione ile bir kafe ye geldik . 4 kişilik bir masa boştu ve oraya oturduk . Hermione bir kahve söyledi bense aynısından istedim . Siparişlerimizi beklerken içeri Luna girdi . Boş  sandalyeyi çekti ve oturdu . Siparişini verdi ardından başka yer yoktu kusura bakmayın dedi .

~

Biraz zaman geçmişti fakat Luna eskisine göre çok garip davranıyordu ve sıra benim biraz gerildiğim bir konuya geldi .

- Neden gözlerin parlıyor Luna çok mutlu görünüyorsun

Dedi Hermione .

- Birine aşığım

- Ya kimmiş bu şanslı yakışıklı

- Draco Malfoy

- NE !!

Hermione sinirlenmiş gibi görünüyordu bense şaşırmış gibi yapmaya çalışıyordum . Hermione çantasını aldı ve masadan kalktı . Tabiki hemen peşinden koştum . Kolundan tutarak durdurdum . Luna içeride oturmaya devam ederken biz de sokak ortasında kavga etmek üzereydik .

- Bekle Hermione

- Haberin var mıydı

- Daha önce söylemişti fakat aramızda hiç bişey yok

- O kızın seni sevdiğini bile bile nasıl masaya oturmasına izin verirsin

- Bebeğim sen Luna ya sinirlendin biliyosun benim bir suçum yok

- Draco biliyor musun biraz ara versek iyi olacak ikimizinde kafasını toplamaya ihtiyacı var

- Sen neden bahşediyorsun Hermione seni asla bırakmam

- Lütfen bırak Draco biraz ara vermek istiyorum

Hermione arkasını dönmüş giderken düşündüğüm tek şey suçsuz olduğundu ama mutsuzdum da . Bu defa özür dilemeyeceğim çünkü hiç bişey yapmadım . Bunu kendi istedi .

Eveeet güya bir günü mutlu geçireceksiniz size huzur yok işte o kadar sjsjsjsjsjs 😅❤️

DRAMİONE~KALBİMDEKİ BOŞLUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin