DRACO
Bir süre geçtikten sonra Luna geldi .
- Hadi gidelim
- Tamam
Kalktım ve Luna yı takip ettim . Kendimi ağlamamak için zor tutuyordum ama ağlamak da istemiyorum . Dışarıdaki bir kaç kişiyi kovaladıktan sonra ben bahçeye çıkıp bir ağacın altına oturdum . Bir iki damla göz yaşım aktı fakat Luna helince belli etmeden sildim . Yanıma oturdu .
- Ne işin var burda
- Kendini tutmak zorunda değilsin
- Ne
- Ağlayabilirsin kimseye anlatmam
Bir süre konuşmayıp sadece bekledim fakat sonra dayanamayıp göz yaşlarımı bıraktım . Hıçkıra hıçkıra ağlarken sadece Hermioneyi düşünebiliyordum . Luna konuşmaya başladığında biraz ona dikkat kesildim .
- Aslında bir erkeğin ağlarken 3 kat daha çekici olduğunu düşünüyorum
- Sen gerçekten garip bir insansın
- Herkes böyle düşünür ama gayet normalim
- P..peki
- Draco böyle şeyleri söylemek pek kolay değildir yani
- Ne oldu
- Ben senden hoşlanıyorum sana benimle çık veya beni sev demiyorum biliyorum senin kalbin de aklın da Hermione de ben sadece bil istedim sana asılmıyorum
- Ben ç.çok şaşırdım sen-
- Neyse ben gideyim uykum geldi
- Ta..tamam
Çok şaşırmıştım çünkü Luna böyle şeylere çok açık bir kız değil özellikle söylemesi çok garibime gitti . Bir konu da haklıydı . Aklım da kalbim de Hermione de eğer uyanmazsa ne yaparım bilmiyorum . Onsuz yaşayamam . Benimde uykum gelmişti ve artık yatmanın zamanı da gelmişti . Yarın da sıra bendeydi Ron ile gezecektim . Hermione olsaydı birlikte dolaştırdık . Güzelim benim . Yatmaya karar verdim ve odama gittim . Yattım ve bir süre sonra derim bir uykuya daldım .
~
Akşam birinin beni dürtnesi ile uyandım . Bu kişi Ginny di . Üstümde kıyafet olmadığı için battaniyeyi iyice üstüme çekerek kalktım . Gözlerimi ovuşturdum .
- Ne işin var burada nasıl girdin
- Hermione
Dediğinde resmen kalbime bir acı saplandı . Umarım iyidir dedim kendi kendime .
- Ne oldu !
- Uyanmış
Dedi sevinçle . Bende hiç olmadığım kadar. Mutlu olmuştum . Bir anda yerimden sıçradım . Beni böyle görünce hemen kafasını çeviren Ginny e aldırmadan iyi mi diye sordum .
- Evet gayet iyi
Üstüme bir gömlek giydim . Hemen koşarak Madam Pomfrey nin yanına gittim . Hermioneyi gördüğümde hiç bu kadar mutlu olmamıştım diye geçirdim içinden . Koştu ve boynuma atladı . Bende ona sarıldım . Herkes oradaydı . Yarın da Ron ile gezmek zorunda değilim dedim içimden . Diğerleri yatmaya giderken Hermione den yavaşça ayrıldım . Oysa Ron un yanına gitti . Bir süre konuştuktan sonra yanıma geldi .
- Seni çok özlemişim bebeğim
- Bende seni
Çok özlediğim dudaklara doğru gittim . Hermione hiç bişey demedi ve dudaklarımız yavaşça buluştuğunda bana karşılık vermeye başladı . Onu iyice kendime çektim oysa ellerini boynuma doladı . Uzun bir öpüşmenin ardından yatmaya gidelim dedik .
~
Hermione Gryffindor odasına giderken onu durdurdum .
- Ne oldu Draco
- Bu gece benimle yatıyorsun güzelim seni çok özledim
- Hmmm öyle mi
Dedi bana iyice yaklaşarak ve gülümseyerek . Bense onu kucağıma aldım ve kapıyı açtıktan sonra Hermioneyi yavaşça yatağa bıraktım ve kapıyı kapadım .
- Draco
- Efendim bebeğim
- Bana göre bişeylerin var mı bu kıyafetleri değiştirmek istiyorum
- Bekle getireyim
Hermioneye kıyafetleri verdim ve o banyo da değiştirirken bense odada değiştirdim ve geldiğinde yavaşça onu kendime doğru çektim ve dudaklarımızı buluşturdum ve beklediğim karşılığı aldıktan sonra yavaşça ileri doğru giderek Hermione yi yatağa yatırdım . Hermione yavaşça altımdan çıktı ve hadi uyuyalım dedi . Kafamı tamam anlamında salladım ve ikimizde uzandık . Hermioneye belinden sarıldım ve kendime çektim .
- Seni çok seviyorum Draco
- Bende seni güzelim
Bu gün biraz geç atıyorum çünkü doğum günüm . Sabah yazamadın kusura bakmayın 🥺🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRAMİONE~KALBİMDEKİ BOŞLUK
RomanceDraco : Herzamanki gibi devam ettim onu sevene kadar . Hermione : Nasıl oldu bilmiyorum ama oldu onu seviyorum