DRACO
Yemeğimi biti ve sınıfa gittim . Bir yere oturdum . Bir süre sonra Hermione Ron ve Harry gelip iki arka sırama oturdular . Pansy de gelip eşyalarını yanıma bıraktı .
- Yemekte beni çok kırdın aşkım özür dilersen barışırım
Yüzsüz bu kız gerçekten öyle. Artık buna haddini bildirmenin zamanı geldi .
- SG PANSY YETER BIKTIM SENDEN SENİ SEVMİYORUM ÖLSEM DE SENİ SEVMEYECEĞİM KARAKTERSİZ PİSLİK
Pansy ağlayarak dışarı çıktığında derin bir oh çektim . Herkes bana bakıyordu . Özellikle de üçlü . Yerime oturdum ve beklemeye başladım . Bir süre sonra Snape geldi ve derse başladı . Dersi dinlemektense nedenini bilmediğim bir şekilde Hermioneye kaydı gözlerim . O da bana baktı bir an ama sonra çevirdi kafasını . Çözemiyorum . Neden benim için özelleşmeye başladı bilmiyorum . Herneyse .
~
Ders bitince eşyalarımı topladım ve sınıftan çıktım . Yürürken birden birine çarptım . Potter .
- Önüne bak Malfoy
- Sen önüne bak Potter
Dediğimde yanındaki Hermione konuştu .
- Kapa çeneni Malfoy
- Vay sevgililer bozdum galiba
HERMİONE
- Evet bozdun biz sevgiliyiz
Dedim ve neden dedim gerçekten bilmiyorum . Harry ile yan koridora geçtiğimizde hemen elimi çektim .
- Özür dilerim Harry ben sadece Malfoyla uğraşmak istemedim
- Şey Hermione sana garip gelebilir ama benimle gerçekten çıkabilir misin
Bu bana hiç olmadığı kadar garip hissetirdi . Harry benim sadece kankam ve ötesi asla olamaz .
- Ha...hayır
- Peki ben sadece boşver
Dedi ve gitti . Değişik düşünceler içinde arkamı döndüm ve gidecekken birden karşımda Dracoyu görünce geri çekildim . Hem korkmuş hem de şaşırmıştım .
- Demek yalan ha senden beklemezdim Granger
- Sanane Malfoy çekil önümden
- Beni asıl şaşırtan Potter oldu
- Çekil dedim
Başım ağrımaya başlamıştı aynı zamanda midem bulanıyordu ve kendimi çok kötü hissediyordum . Acilen hava almam gerekiyordu .
- Ne oldu Granger moralin mi bozuldu
- Sana çekil de-
Demeye kalmadan ayaklarım beni tutmayı bıraktı ve gözlerim yavaşça kapandı .
DRACO
Gözlerime inanmak zordu . Hermioneyi aldığım gibi slytherin ortak salonuna getirdim .
~
Hermione yavaşça gözlerini araladı .
- Benim ne işim var burada
- Sakin ol bayılmasan sana yardım etmezdim zaten git hadi
Hermione bişey demedi ve hızlıca çıktı . Bu süre içerisinde düşündüğüm tek şey neden olduğunu anladım . Derste neden gözlerimin ona kaydığını . Ondan hoşlanıyorum . Sadece birazcık olabilir ama hoşlanıyorum ve bu çok değişik bir his . Değişik fakat güzel . İlk defa oluyor bu ve doğru değil . Kesinlikle doğru değil . Babam ve bulanık biri düşünmek bile kötü . Belki de unutmam lazım bilmiyorum . Sadece küçük bir hoşlantı . Unutmak en iyisi . Galiba...
~
Gün yorgunluk ve derslerle bitmiş beni de bitirmişti . Akşam yemeği zamanı gelmiş masalara oturmuştuk . Pansy benden daha uzak bir yere oturmuş bana bakarak ağlıyordu bense o ağladıkça mutlu oluyordum . Duygusuz değilimdir fakat Pansy nin anlaması için başka çarem yoktu . Şimdi onu düşünecek değilim . Kafam çok karışık . Böyle durumlarda yeşil elmamı alıp biraz yıldızlarla baş başa kalmak en iyisi galiba . Bu yeşil elmaları hiç bişeye değişmem sanırım . Dışarı çıktım ve çimlere uzandım . Her gün böyle olsa güzel olurdu aslında .
Aslında bu bölümü dün atmayı planlamıştım fakat bölüm silinince baştan yazmak zorunda kaldım 😥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRAMİONE~KALBİMDEKİ BOŞLUK
RomanceDraco : Herzamanki gibi devam ettim onu sevene kadar . Hermione : Nasıl oldu bilmiyorum ama oldu onu seviyorum