DRACO
Üstümü giyindim . Saçlarımı taradım ve bolca yeşil elma parfümü sıktım . Bu günü tamamen Hermione ile yalnız geçirmek istiyorum . Hızlıca ilerlemeye başladım . Kahvaltıyı çok uzun tutmak istemiyorum açıkçası . Herneyse kapıda Hermione ile karşılaştık . İşaret parmağımla burnuna dokundum .
- Sevgilim mi gelmiş benim bakalım
- Draco ben bebek değilim
- Hmmm sen benim bebeğimsin
- Draco içeri girdikten sonra kızarsam daha iyi okacak hemen domates gibi olmak istemiyorum
- Tamam güzelim hadi gidelim
Hermionenin elini sıkıca tuttum ve içeri girdik . Tüm gözler bizim üzerimizdeydi ve bu kesinlikle hoş . Hermione nasıl hissediyor bilmem ama herkes onun benim sevgilim olduğunu öğrenmeli . Çok güzel bir kız ve şimdiye kadar çok kişi aşık oldu . Ona kimse yaklaşamamalı özellikle de sevgilisi benim gibi biriyken . Aşırı kıskanç olduğumu herkes bilir . Gerçekten aşırı . Hermione ile Slytherin masasına oturduk ve kahvaltımızı yapmaya başladık . Sonra da yanımıza Ron ve Pansy geldi . Beklediğim bişeydi . Biz kahvaltımızı bitirdikten sonra Hermione ile bahçeye çıktık ve bir ağacın altına oturduk . Hermione omzuma yaslanmış bense elimi omzuna atıp onu iyice kendime çekmiştim .
- Draco
- Efendim güzelim
- Baban-
- Bu konuyu sonra konuşalım bu gün kimseyi umursamadan sadece ikimiz mutlu olalım
- Peki
- Sen yanımda oldukça ben dünyanın en mutlu insanı oluyorum
- Kalbimde büyük bir boşluk vardı seni sevene kadar
- Bana dudaklarında hala bir boşluk var gibi geldi
- Hmmm öyle mi kim doldurucak o boşluğu
Hermione yavaşça omzumdan kalkıp bana döndüğünde galiba bişey söyleyecekti söze başladığı anda sabrım tükenmiş dudaklarına olan sabrım azalmıştı . Yavaşça dudaklarına yaklaştığımda hızlıca ayağa kalktı .
- O kadar kolay değil öpmek istiyosan önce bulman lazım
- Hermione hadi gel şuraya
Hermione koşmaya başlamış ve bir yere saklanmış bense onu arıyordum . Gerçekten bunu yaptığıma inanmıyorum ama bu halleri kesinlikle çok tatlı .
~
Hermioneyi bulur bulmaz belinden kavrayıp kendime çektim .
- Benden kaçmak o kadar kolay değil
- O belli oluyo
Hermionenin dudaklarını benimkilerle buluşturdum ve karşılığımı hemen aldım . Ellerini boynuma doladı bense onu daha çok kendime çektim . Yumuşacık dudaklarına yeşil elma tadı bırakarak yavaşça geri çekildim .
HERMİONE
Birden başıma bir ağrı girmişti fakat belli etmeden yine aynı ağacın altına oturdum . Draco da yanıma . Ağrının boyutu bekledikçe artıyor ve beni daha çok zorluyordu .
~
Dayanılmaz boyuta gelmiş olan ağrı gözlerimden yaşlar akmasına neden olmadan bir bahane bulup gitmem lazım .
- Aşkım
- Efendim Draco
- Kızmayacaksan bişey sorucam
- Söyle
- Bi kere daha öpebilir miyim
- Şimdi değil
Sesim çıkmamaya başlamış başım dönüyordu .
- Hadi ama bu gün ilk günümüz bir kere daha öpsem ne olur ki
Draco bana yaklaştığında bunu kaldıramayacağıma emindim çünkü hareket edince bile daha da artıyordu başımın ağrısı . Yapacak bişey kalmamıştı benim gözümden yaşlar süzülmeye başlamış zorla da olsa peki demiştim .
DRACO
Hermionenin sesi neredeyse çıkmamıştı . Gözlerimi yavaşça aşağı eğdiğimde ağladığını gördüm . Hemen göz yaşlarını sildim .
- Ne oldu sana bebeğim
- Başım
- Başın mı ağrıyor
- Evet
Hermioneyi aldığım gibi Madam Pomfrey nin yanına götürdüm .
~
- Neyi var
- Aslında gayet iyi az uyumak çok ders çalışmak vb. sorunlardan kaynaklı muhtemelen bişeyler verdim 5 dk ya kalmaz geçer
Madam Pomfrey gittikten sonra Hermionenin yanına oturdum .
- İyi misin güzelim
- İyiyim neredeyse geçti
- Tamam
- Gitmek istiyorum
- Nereye
- Bahçeye çıkmak istiyorum lütfen
- Tamam
Hermioneyi kucağıma aldım ve bahçeye çıkardım . Dizlerime yatırıp saçlarıyla oynamaya başladım . Bir zamanlar aynısını Ron yaptığında yanlış kişinin dizlerinde demiştim . Umarım şu an başkası da aynısını söylemiyordur .
Bu bölüm çok içime sinmedi baştan baştan okudum ama değiştirecek bir yer de bulamadım 😔😩
Bu bölüme heyecanlı bir olay koymadım ilk günlerini mutlu geçirsinler istedim 🙃🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRAMİONE~KALBİMDEKİ BOŞLUK
RomanceDraco : Herzamanki gibi devam ettim onu sevene kadar . Hermione : Nasıl oldu bilmiyorum ama oldu onu seviyorum