25 🧸

143 10 17
                                    

DRACO

Bu gün nöbet sırası Hermione ve Lunadaydı .

- Ben gideyim artık

- Tamam güzelim

Hermione gitmişti bense kendi odama geçmiştim .

~

Galiba koridorlarda çok biri yoktu . Hermione çok geçmeden bahçeye çıkmıştı . Çimlere oturmuş Hermioneye camdan bakmaya başlamıştım . Biraz sonra dışarı Tom çıktı . İçimden küfrettim . En küçük şeyde aşağı inerdim fakat kendimi tutmaya çalışıyordum . Hermionenin yanına oturdu . Bişey yapmıyordu galiba konuşuyorlardı .

HERMİONE

Tomun yanıma oturması biraz garibime gitmedi değil.

- Neden yatağında değilsin

- Yalnız oturduğunu gördüm yanına geleyim dedim

- Sabah sana açıkça çık dedim bu sadece kapıdan değil hayatımdan da çık demek

- Hermione olayı bilmiyorsun gerçekten senden hoşlansam da sana yürümüyorum biliyorum Dracoyu seviyorsun

- Neden bana sarıldın

- Neden başını omzuma yasladın

- İyi değildim

- İşte sana bu yüzden sarıldım iyi değildin

Tom böyle dediğinde biraz da olsa haklılık payı verdim . Bana yürümediğine inanmaya başlasam da aklıma sabah geldi .

- Peki ya sabah

- Ben geldiğimde Draco bana asla seni sevmeyecek falan dedi ben aslında nasıl olduğunu öğrenmeye gelmiştim fakat o öyle dediğinde sinirlendim birbirimize girdik

- P.. peki

~

Tom ile biraz gülüp sohbet ettik fakat sonra Draconun sinirle bizi izlediğini görünce kalkmam lazım dedim ve odama doğru gitmeye başladım . Başkanlar ortak salonuna geldiğimde beni bekleyen bir Draco gördüm .

- Çok eğleniyordun

- Draco Tom benim arkadaşım sohbet ettik

- Tamam güzelim ama o çocukla konuşmandan hiç mutlu değilim

Draconun sinirinin geçmediğini görünce yanağına bir öpücük kondurdum .

- Beni tanıyorsun

- Evet tanıyorum

Dedim gülerek sonra da yatmak için odama doğru gitmeye başladım .

- Hey nereye gidiyorsun

- Yatmaya

- Tamam

İkinizde yatmaya gittik . Tam uyuyacakken gecenin bir saatinde bir yağmur bastırdı . Gök gürültülerinin sonu gelmiyordu . Yaşım büyük olabilir ama hala onlardan çok fazla korktuğumu itiraf etmem lazım . Böyle bir süre beklediğimde neredeyse ağlayacaktım .

DRACO

Mışıl mışıl uyurken biri kapıyı çaldı . İstemsizce kalktım ve kapıyı açtım . Hermioneyi görünce şaşırdım .

- Ne oldu

- Şey ben gök gürültüsü işte

- Benim sevgilim korkmuş mu

- Draco !!

- Çen koyktun mu çen

- Böyle yapacaksan ben gidiyorum

- Tamam tamam gel hadi

HERMİONE

İçeri girdim ve Draco ile yattık . Gök gürültüsü ynine ve yine peşimi bırakmamıştı . Draco korktuğumu anlayınca bana sarıldı . Sonra da başıma bir öpücük kondurdu . Bu huzurda gök gürültüsü falan umurumda değil . Yavaş yavaş uykuya daldım .

~

Sabah kalktığımda Draco o kadar tatlı uyuyordu ki anlatmak mümkün değil . Yavaşça eğilip yanağına bir öpücük bıraktığımda gözlerini ovuşturarak kalktı .

- Günaydın bay yakışıklı

- Sanada prenses

Draconun kalkmaya çalışırken düşmesiyle öyle bir kahkaha attım ki anlatamam . Sonra iyimi diye bakmak için eğildiğimde beni kolumdan çekti ve bende tam Draconun üstüne düştüm .

- Draco !

- Afedersin ama nefes alamıyorum

Draconun üstünden kalktım ve onu da kaldırdım .

- Kahvaltıya inelim hadi

- Tamam

Ben kendi odama gittim ve üstümü değiştim . Draco da beni bekliyordu . Birlikte kahvaltıya indik . Slytherin masasına oturduk . Acıkmıştım ve tabağımı baya bi doldurdum . Tam yemeye başlayacağım sırada biri omzuma dokundu . Arkamı döndüğümde bu kişinin Tom olduğunu gördüm .

- Hermione bi gelebilir misin

- Hayır gelemez

Diye çıkıştı Draco sinirli bir şekilde .

- Ben Hermioneye sordum

Dracoya döndüm ve birazdan gelirim merak etme dedim .

Ayağa kalktım . Tom ile biraz uzağa gittikten sonra durduk . Ardından Tom konuşmaya başladı .

- Hermione herkesin yanında söylemek istemedim ama bir dedikodu dönüyor

- Neymiş

- Bizi sevgili sanıyorlar

- NE !!

- Benim suçum değil

- Bir süre görüşmesek iyi olacak Tom

Yarın bölüm atamayabilirim köye gidicekmişiz alışverişti fln derken atamam muhtemelen ama akşamdan yazabilirsem sabaha atarım 💙💚💛🧡❤️💜

DRAMİONE~KALBİMDEKİ BOŞLUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin