🧸FİNAL🧸

253 9 49
                                    

SON BÖLÜM BENİM AĞZIMDAN ❤️

Hermione ve Draco bir süre oturduktan sonra yemek yemeye karar verdiler. Yemekten sonra Draco televizyon izlemeye iner Hermione ise odaya çıkıp en sevdiği geceliğini giyer ve güzel bir parfüm sıkar . Ardından Dracoya seslenir .

- Dracoo !!!

- Efendim !!

- Gelebilir misin aşkım !!!

- Tamam !!

Draco bişey mi oldu düşüncesi ile odaya gider ve Hermioneyi görünce duraksar . Şokun etkisinde fazla kalmayan Draco Hermioneyi yavaşça kucağına alır . Yanağına bir öpücük bırakarak yavaşça yatağa indirir .

~

Sabah ilk Hermione uyanır ve Dracoyu uyandırmadan banyoya girer ardından üstünü giyinir . Aşağıya  indikten sonra güzel bir kahvaltı hazırlar . Draco o sırada duş almış ve günlük kıyafet yerine dışarı çıkacak kıyafetler giymiş bir şekilde aşağı iner .

- Ne oldu Draco dışarı mı çıkıyorsun

- Kahvaltı için dışarı çıkarız diye düşünmüştüm ama sofrayı görünce bunları hiç bir restoran senin gibi hazırlayamaz

İkisi de gülümser ardından sofraya oturur .

( 3 hafta sonra )

Hermione mide bulantısı ile uyanınca kusarken Dracoyu da uyandırır . Hemen Hermionenin yanına koşan Draco telaşla konuşur .

- İyi misin Hermione bozuk bişey mi yedin acaba

Hermione kendine geldikten sonra Dracoya döner .

- Draco bak seni ümitlendirmek istemem ama ben galiba hamile olabilirim

Draco çok sevinir fakat fazla ümitlenmemek için fazla tepki göstermez . Birlikte doktora giderler .

~

Doktor gülümser ve heyecanlı çifte döner .

- Hamilesiniz

Hermione ve Draco sevinçten ne yapacaklarını bilemez . Draco Hermioneyi kucağına alır ve etrafında döndürüp indirir .

- Sakin ol Draco

- Nasıl sakin olayım Hermione baba oluyorum

İkisi de gülümser ve evlerine dönerler .

( 12 yıl sonra )

- Anneee babaaa

Draco ve Hermione sesi duyunca kızlarının yanına gider .

- Ne oldu tatlım

- Size bişey söylemek istiyorum

- Kötü bişey mi oldu

- Hayır ama bişey söylemeden önce bişey sorucam

- Sor bakalım neymiş

- Sen babama son sınıfta aşık olmuştun değil mi

- Evet neden sordun ki

- Ben daha son sınıfa gelmedim ama-

- Sen aşık mı oldun

- Şey evet

Hermione ve Draco birbirine bakıp gülümser ve hemen kim olduğunu sorarlar . Kızları Harry ve Mia nın oğlunu söylediğinde şaşırıp mutlu olurlar . Mia ve Draco Slytherin Harry ve Hermione Gryffindor daydı . Ne güzel günlerdi diye düşünürler  . Şimdi ise Slytherin deki kızları Gryffindor daki bir çocuğa aşık .

- Umarım o da seni sever tatlım

Hep birlikte kahvaltıya oturup sohbet ederek yemek yedikten sonra dışarı çıkmaya karar verdiler ve ailecek bowling oynamaya giderler . Draco hala beceremezken Hermione birinci oluyordu . Tek atışta hepsini deviren kızlarına sarılarak yanaklarına birer öpücük kondurdular .

Eveeet bu hikayenin sonuna geldik umarım beğenerek okumuşsunuzdur çünkü ben yazarken çok eğlendim ♥️🍀

Bu da yeni Dramione hikayem ilk bölümü attım 🧸🎈

Bu da yeni Dramione hikayem ilk bölümü attım 🧸🎈

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
DRAMİONE~KALBİMDEKİ BOŞLUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin