12 🧸

203 14 15
                                    

DRACO

Bir süre daha bekledikten sonra artık Hermioneyi geri kazanmak için alt yapı çalışmaları başlatsam iyi olacak diye geçirdim içimden . Hmmm mesela ne yaptığımı öğrenmek gibi . Normalde olmayan bir sebepten dolayı bana küstüğü için ona kızgın olmam gerekirdi ama tribimi sonra atarım . Hala kalbim acıyor ve gözümden yaşlar geliyor . Ağlamamın durması için bir süre bekledikten sonra ayağa kalktım . Büyük salona doğru ilerlemeye başladım . Yolda selam veren tek tük insanı umursamadan büyük salona girdim . Biraz göz gezdirdim fakat Hermioneyi göremedim . Bunun üzerine tutuncu kafa Ron un yanına gittim . Yemeğe gelmemeyi tercih ettiğini düşünüyorum ama emin olmam lazım ve tabi nerede olduğunu öğrenmem . Ron beni görünce tepki vermedi ve ne diyeceğimi bekledi . Harry ise gözlerini devirdi .

- Hermione nerede

- Gryffindor ortak salonunda gelmeyecekmiş

- Peki

Yatakhaneme gittim . Akşam akşam ekşın ( nasıl yazıldığını bilmiyorum salladım dkslwmöd ) aramıyorum Hermioneyi sabah görürüm . Umarım kahvaltıya gelir çünkü 3 gün boyunca ortak dersimiz yok . Kendimi yavaşça uykuya bıraktım .

~

Sabah üstümü değiştirip saçlarımı taradıktan sonra hızlı adımlarla büyük salona indim . Hermione biraz ilerideydi . Koşup yetiştim ve kolundan tutup durdurdum . Hemen kolunu çekti ve bana tiksinerek baktı .

- Ne istiyorsun Malfoy

- Biraz konuşabilir miyiz

- Hayır

Hermione arkasını dönüp gidecekken onu yine durdurdum .

- SANA HAYIR DEDİM !!!!!

Hermionenin bağırışıyla herkes bize döndü . Aynı zamanda Hermione de gidip yerine oturmuştu . Bende bir iki lokma bişeyler atıştırıp dışarı çıktım . Bahçe de Miayı gördüm ve işin garip tarafı Harry ile öpüşüyor olması . Yeni sevilisi gerçekten o muydu . İnanmıyorum . Artık gerçekten birinin o dudakları ayırması lazım diyebilirim . Yavaşça yanlarına gittim ve beni fark etmemelerinden yararlanarak Mia diye bağırdım . İkisi de irkildi ve yerinden sıçradı . Sonra Mia derin bir oh çekti .

- Draco sen miydin

- Demek yeni sevgilin Potter

Mia evet anlamında başını salladı . Ardından Potter konuştu .

- Sende Hermione ile sevgiliymişsin Malfoy

Anladığım kadarıyla Hermione dünden bahsetmemişti .

- Evet Potter

- Şimdilik

- Anlamadım

- Ayrılacaksınız

- Sanane yaralı kafa işine bak

Harry ile birazdan kavga edeceğinizi anlayınca arkamı döndüm ve gitmeye başladım . Hızlı adımlarla yürürken Hermione ile nasıl konuşacağımı düşünüyordum onu bir çocukla konuşurken görene kadar . Yaklaştım ve beni göremeyecekleri bir yete geçtim . Sonra da dinlemeye başladım . Önce çocuk konuşmaya başladı .

- Hermione ben Draco ile sevgili olduğunu biliyorum ama-

- Değilim

Hermionenin böyle söylemesi beni neredeyse ağlayacak duruma getirmişti fakat onunla nasıl konuşacağımı bulmuştum . Beni şu an ağlamamaya iten tek şey buydu . Konuşmaları dinlemeye devam ettim .

- Nasıl

- Bitti o iş ayrıldık

- O zaman beni çok tanımıyorsun biliyorum ama şey benimle çıkar mısın

- Özür dilerim ama ben Dracodan ayrı da olsam kalbim onun ellerinde ben ona çok aşığım

Hermione arkasını dönüp gitmiş çocuk arkasından baka kalmıştı . Bense mutluydum . Ne kadar olunabiliyorsa o kadar . Demek bana hala çok aşık ha kalbi benim ellerimde . İşte bunu duymak güzel hissettirdi . Kalktım ve Hermioneye ne yaptığımı öğrenmek için planımı işletmeye karar verdim . Tabi öncelikle bana bir adet Mia lazım . O kadar saçma bir durumun içindeyim ki tarif edilemez . Nedenini bile bilmediğim bir sebepten dolayı sevgilim benden ayrılıyor bense barışmak için çabalıyorum . Herneyse Mia yı bulsam iyi olacak .

Bu arada güzel bir haberim var artık 2 güne bir bölüm gelicek ama yazabilirsen aralarda da paylaşıcam kendimi yazmadan tutamıyorum 🤪😁 bunu da yazmışken bu günden atayın dedim 🙃🙃😁

DRAMİONE~KALBİMDEKİ BOŞLUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin