DRACO
Uyandığımda Hermione daha uyuyordu . Başını göğsüme koymuş masum masum uyuyan Hermioneyi uyandırmadan kalktım ve bir duş alıp üzerime bişeyler geçirdim . Yatağın yanında ki koltuğa oturdum ve geleceği düşünmeye başladım . Belki de babamın öğrenme zamanı gelmiştir . Beni tebrik edip alkışlamasını beklemiyorum tabikide ama şimdi değilse ileride öğrenecek bence şimdi olması en iyisi . Hermionenin yavaşça doğrulup gözlerini ovuşturduğunu görünce ona da sorayım dedim .
- Draco ben banyoya gireceğim
- Peki güzelim
Hermione böyle deyince biraz daha düşüneyim dedim . Babamın ne hissedeceğini açıkçası önemsemiyorum ama o hisleri nasıl göstereceği önemli işte . Bir süre daha dedim kendi kendime ne de olsa Hermione daha yeni uyandı biz daha yeni huzura kavuştuk .
~
Hermione banyodan çıkmış ve benim tişörtlerimden birini üzerine geçirmişti . Yanıma oturdu ve sohbet etmeye başladık .
- Gerçekten Harry ile nasıl ve ne zaman iyi anlaşacaksınız bilmiyorum
- Sorun çıkaran o bunu sende biliyorsun bebeğim
Hermione sorusunu iki kere tekrar etmesine rağmen çok geç cevap vermiştim . Kafam hala babam konusundaydı .
- Ne oldu Draco dalgınsın- Bişey yok
- Peki ben ilacımı içmeye gidiyorum
- İlaç ?
- Dün Madam Pomfrey verdi 2 hafta kullanacakmışım
- Peki
Hermione ile birlikte gittim . Hermione ilacı alıp içti ve geri bıraktı . Bende biraz ona yaklaşıp elini tuttum . Derken Hermione nin eli ilaç şişesine çarptı ve şişe yere düştüğü gibi paramparça oldu . Tüm ilaçta yere döküldü . Ben hemen asamı çıkarıp yeri temizledim . Hermione de banyo da üstüne kendi kıyafetlerini giydi ve yeni ilaç almak için Madam Pomfrey e gittik .
- İlacım yere düştü ve kırıldı yenisini alabilir miyim
Hermione bunu söyledikten sonra madam Pomfrey nin gözleri fal taşı gibi açıldı .
- Ne !!! Bayan Granger o ilaç olmazsa en az 2 gün içerisinde zehir vücudunuza tekrar yayılır ve ilaçtan elimde kalmadı onu yapmak için gerekenleri bulmaksa çok çok zor
Bunu duyduğumuzda ikimiz de aynı anda NE ! Dedik . İşte bu defa durum çok çok kötüleşmişti . Fakat Hermione için o ilacı yapacağım . Onu kaybedemem .
- Tarifi verir misiniz
- Siz mi yapacaksınız bay Malfoy
- Evet
Tarif gerçekten çok karışıktı . Malzemeler bulunsa bile yapması oldukça zor görünüyordu . Hermione de benimle aynı fikirdeydi . Harry Ron Mia ve Ginny e haber verdik . Onlarda da çok ümit yoktu ama malzeme bulunmasına yardım edebilirlerdi . Mia dışında . O bu iksirden daha önce babası için yaptığını yine yapabileceğini söyledi . Malzeme olduğu sürece . Biz ise gerekenleri toplayacaktık . Bu gün malzemeleri hazırlayıp diğer gün de ilaç yapımına odaklanmayı düşünüyorduk . 6 malzeme gerekiyordu ve 3 tanesi bizde vardı . Diğer 3 malzemeyi ise bulmalıydık . Kenardan Ron konuştu .
- Altın papatyalarının nerede yetiştiğini biliyorum ben alabilirim
Diğer taraftan ise Mia atıldı söze .
- Bende pamuk suyu almaya gidebilirim fakat biraz uzun sürer yarın sabaha doğru gelirim
Birden yanımda oturan Hermione girdi söze .
- Öyleyse ikili guruplar oluşturacağız Mia ve Harry Ron ve Ginny Draco ve ben Mia ve Harry pamuk suyu Ginny ve Ron altın papatya ben ve Draco da yeşil kül arayacağız hadi gidelim bu arada herkese çok teşekkür ederim
Herkes Hermione ye sarıldı ve tamam dedi sonra da yola çıktık . Tüm ikili guruplar bir yana dağıldı . Açıkçası yeşil külü nerede bulacağımız konusunda hiç bir fikrim yok .
- Hermione
- Efendim
- Biz nereye gidiyoruz
- O kadar kitabı boşa okumadım Draco nereye gideceğimizi biliyorum bu arada çok fazla okul kuralı çiğniyoruz umarım başımız dede girmez
- Umarım
Çok sakarsın Hermione senin yüzünden neler oluyor ayıp ayıp sjsjsjsjsjsj
Yarın da bölüm atacağım 😊😊😊
Bi deee o altın papatya bilmemnelerini bne uydurduğumdan dolayı çok saçma isimleri var sjsjsjsjs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRAMİONE~KALBİMDEKİ BOŞLUK
RomanceDraco : Herzamanki gibi devam ettim onu sevene kadar . Hermione : Nasıl oldu bilmiyorum ama oldu onu seviyorum