9 🧸

280 15 16
                                    

DRACO

Kalbim küt küt atarken o çocuk benim sevdiğim kıza yaklaşmanın bedelini daha ödemedi diye geçirdim içimden .

- Söyle

Dediğinde ellerini tuttum ve ona biraz daha yaklaştım . Beklediğim gibi geri çekilmedi aksine gözlerimin içine daha derin bakmaya başladı ve bu beni çok mutlu etti .

- Ben sana aşığım !

Ağzımdan çıkan kelimeler beni bile şok etmişti . Söyleme cesaretini bulamadığım cümle bir anda çıktı ağzımdan . Beni asıl şaşırtan ise Hermione oldu . Bana dikkatlice baktı . Sonra da geri çekti kendini .

- Sana inanmıyorum

- Neden

- Sen bana yıllarca bulanık dedin ne yapmaya çalışıyorsun şimdide oyun mu oynuyorsun benimle

- Hayır Hermione inan bana sana deli gibi aşığım seni kimseyi sevmediğim kadar seviyorum

- Burada durmuş sana inanmamı mı bekliyorsun gerçekten

- Ne yapmamı istiyorsun Hermione seni seviyorum işte seviyorum

Hermione arkasını dönüp gidecekken onu durdurdum . Kollarımın arasından kayıp gitmesine izin vermeyeceğim . Kendime çektiğim gibi dudaklarına yapıştım . Ellerimi beline doladım . Oda bir elini boynuma doladı birini de saçlarımın arasında dolaştırmaya başladı . Bana direk karşılık vermişti . Dudaklarımda gezinen dudaklarını bırakmadan ileri doğru yavaş adımlar atarak Hermioneyi duvara yasladım . Oysa bana daha çok sokuldu . Bir süre sonra ayrıldığımızda ondan hiç uzaklaşmadan baktım gözlerine .

- Bana inandın mı

- Sana çok aşığım

- Sen gerçek misin

- Draco seni gerçekten çok seviyorum şey şimdi gitsem olur mu geç oluyo

- Peki ama önce sorumu cevaplaman lazım

- Neymiş bakalım

- Sen artık benim sevgilim misin

- Ya utandırmasana

- Hmmm o zaman görüşürüz tatlı sevgilim

- Draco ceza almanı istemiyorum o çocuğa bişey yapma

- Tamam sen rahat ol

O çocukla işimin bitmediği konusunda kararım kesin . Şu an hayatımın en mutlu günlerinden biri olabilir . Gerçekten kendi istediğimi yapabildiğim nadir günlerden . Yaptığıma asla pişman olmayacağım bir şey yaptım ve çok mutluyum . Şimdi mutlu bir şekilde uyuyacak ve yarın çok güzel bir gün geçireceğim . Hermione ile . Pardon pardon sevgilim ile ...

HERMİONE

Dracoya inanmak istiyorum . Ona aşığım ve dudaklarımda gezen dudaklarından başka ne beni bu kadar mutlu edebilir bilmiyorum . Hemen yatmaya geldim çünkü hemen sabah olsun istiyorum . Tam içeri girecekken omzumda bir el hissettim ve hemen arkamı döndüm . Harry i görünce merakla konuştum .

- Ne oldu

- Neredeydin

Beni sevmekten vazgeçmiş olması beni rahatlattı fakat abi pozuna bürünmesi açıkçası çok tatlı . Tabi öğrenmesi şu an ne kadar doğru bilmem ama ne kadar saklayabilirimki .

- Harry bak şey

- NE HARRY BAK DRACONUN YANINDAYDIN GÖRDÜM

- Harry biz sevgili olduk

- Olmadı de

- Harry seviyorum lütfen işleri zorlaştırma

- KES SESİNİ !!

Harrynin bağırmasıyla irkildikten sonra duvara vurmasını da izledim ve gözümden dökülen yaşlara hakim olamadım . Harry delirmiş gibi davranıyordu . Beni omuzlarımdan tutup bağırmaya başladığı anda  Ron elimden tutup beni arkasına çekti . Harry de kesinlikle bir gariplik var buna eminim . Ron beni arkasından ayırmadan Harry e döndü .

- Ne yaptığını zannediyorsun Harry sakin ol

Harry bişey demeden çıktı .

- İyi misin Hermione ve Harry e ne oldu

- İyiyim ve ııı ve ben Draco ile şey yani sevgiliyim

- Aslında şu an sana kızardım ama ben de Pansy ile çıkıyorum

İkimizde sahte ve zor bir şekilde gülümsedikten sonra yatmaya gittik . Kendimi hemen yatağa bıraktım ve uyudum .

~

Bu günün değişik bir gün olacağına eminim . Hemen üstünü değişip saçlarımı taradım ve kahvaltıya gitmeye başladım . Bu gün tüm gün  Draconun yanında olacağımı düşünmem bir yana bu günün hafta sonu olması ayrı bir güzel . Tabi dün Harry ile yaşanan olaydan sonra umarım barışırız . Suçlu olan o ve güzel bir özür bekliyorum açıkçası .

Bu gün bir sürpriz yapmak istedim 😁

Sırayı bozmadan yarında bölüm atacağım sonra 2 günde bir bölüm olarak devam edeceğim 🙃

DRAMİONE~KALBİMDEKİ BOŞLUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin