Uyarı: Bu bölümde +18 sahneler olacaktır. Kısmı belirteceğim, okumak istemeyen geçebilir. 🤞🏻
Alkolden başımın döndüğünü hissediyordum. Bilincim hem yerinde gibiydi hem de değil. Burak'a baktığımda onun hâlâ iyi olduğunu gördüm. İçici ve içici olmayan belli olmuştu işte. Bir bardak içkiyi tekrar içecekken Burak elimden tuttu. "Yeter bu kadar."
"Of hayır, içeceğim. Bırak beni."
"Güzelim, yeterince içtin. Hadi bırak."
"Güzelim mi?" Kalbim çok hızlı atıyordu, sanırım.
"Öpsene beni."
"Aaa, kız uçtu." Gizem'in sesi bir yerden geliyordu ama nerede olduğunu göremiyordum. "Bence kalkmalıyız."
"Ozan, sende mi buradasın?"
"Yok, konferans yapıyoruz."
"Kimin konseri var? Biz de gidelim."
"Aynen aynen. Burak hadi kardeşim, otele dönme vakti geldi. Bir kaza çıkacak şimdi."
"Haklısın, kardeşim." Burak kollarımdan tuttu ve beni kaldırdı. "Ay nereye gidiyoruz? Daha karpuz kesecektik."
"Iy, Belinay'ın kırk yıl düşündüğü espri. Ozan aşkım çantamı tutar mısın?" Sesler yavaştan uğuldamaya, gözlerim ise kapanmaya başlamıştı. Ayaklarım yerden kesilince bir çığlık attım. "Vay canına, uçabiliyorum! Gizem bak, uçuyorum!"
"Aynen canım, hadi uç sen. Vah vaaah, kız gitti ya Ozan."
Kollarımı direğe doladım. Direğin yanımda ne işi vardı bilmiyordum. Tekrar gözlerim kapanınca uykunun kollarına kendimi teslim ettim.
...
Yatağa yatırıldığımda gözlerimi açtım. "Burak?"
"Siktir, uyandırdım mı canım?"
"Neredeyiz biz?"
"Odamızda." Ellerimle başımı tuttum. "Çok başım dönüyor." Burak sinirle güldü. "Neden acaba?"
"Dudakların çok güzel kıvrıldı." Bilincim yerine geliyordu ama bir ateş basmıştı beni. "Güzelim, kendinde değilsin."
"Hayır kendimdeyim. Seni istiyorum. Şimdi. Yüzünü yüzüme yaklaştırdım ve alt dudağını emdim. Yatakta iyice kendime çekip üstüme gelmesini sağladım. Beni tuttu ve yatakta çevirip üste çıkmamı sağladı. Kalçalarımdan tutup kendine bastırırken öpüşüme karşılık veriyordu.
Uyarı: +18 sahne vardır.
Dili ağzımın içine girince inledim. Üstümdeki elbise ben ne olduğunu anlayamadan yeri buldu. Karşısında sadece iç çamaşırlarım vardı. "Sende soyun." diye inlemelerim eşliğinde fısıldadım. O da hızlıca gömleğini çıkarttı. "Ah, şu kaslarına bakmak bile beni boşaltabilir." Bunu dememle Burak kalçalarımı kaldırdı ve sert bir şekilde kasıklarına tekrar oturttu. "Ah, çok güzel!"
Sütyenimin kopçasını tek seferde açtı. Göğüslerimi öpüyordu. Kafasını tuttum ve onu daha çok bastırdım. "Ah, ısır hadi!" Bunu dememle yalamaya devam etti. Isırmıyordu. "Isır, ah... hadi ısır." Sonunda ısırınca ağzımdan büyük bir inilti koptu. Bir eli göğsümü sıkıp sıkıp bırakıyordu diğer eli altımda kalan son çamaşırı çıkarmaya çalışıyordu. Ona yardım ettim. Elimi aletine götürüp biraz okşadım. "Yavrum." diye inledi Burak. "Sende çıkar.." Boxerini çıkardığında gördüğüm şey ağzımı sulandırmıştı.
"Ağzına almak ister misin?" Hızla başımı salladım. Ucunu hafifçe öptüm, yaladım. Sonra alabildiğimce ağzıma aldım. Saçlarımı tutarak kafamı ileri geri hareket ettirdi. "Ah, yala bebeğim! Devam et böyle!" Aniden durdurdu. "Noldu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELİNAY -DÜZENLENİYOR-
ChickLitBaşlama Tarihi: 04.05.2019 "Korkarsan elimi tutabilirsin." dedi çapkın bir gülümsemeyle... Burak'ın ona dediği söz aklına gelmişti ve yüreğinin ağırlaştığını hissetti. -Bu şehri bırakırken seni ve anılarımızı da bırakacağım...