29. BÖLÜM

281 16 2
                                    

Belinay Zeynep'in düğününe yardım etmiş ve neredeyse bir ayı onunla geçirmişti ama değmiş Zeynep harika bir düğünle evlenmişti.

Burak'la beraber daha güzel bir yere taşınmışlar ama Belinay ev sahibesi Fatma Hanımı asla unutmamış, haftada iki veya üç kez yanına gitmeye özen göstermişti. Şimdi ise, kendi nikahıyla uğraşıyordu. Düğün yapmak istememişti, zaten bir kere zoraki veya normal bir düğünü olmuş ve o içine sinmişti. Hem mutluluk, huzur ve en önemlisi aşka sahip olduktan sonra düğün olmasa da olurdu.

Belinay duştan çıkmış ve saçlarını kurutuyordu. Hava bugün çok güzeldi. Belinay giyeceği kıyafeti seçti.

Zeynep balayından birkaç gün önce dönmüştü ve Belinay'la konuşmak için bir kafede buluşma ayarlamışlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zeynep balayından birkaç gün önce dönmüştü ve Belinay'la konuşmak için bir kafede buluşma ayarlamışlardı. Belinay kafeye geldiğinde, Zeynep oturmuş onu bekliyordu.

-Zeynepcim, ah aslında tam vaktinde gelmiştim ama çok beklettim mi?

-Hayır, ben sabredemediğim için erkenden gelmek istedim.

-Peki bakalım.

Belinay masaya oturdu. Garsonun uzattığı menüden kendilerine yiyecek ve içecek bir şeyler sipariş ettiler.

-Anlat bakalım, taze gelin. Nasıl gidiyor evlilik?

-Evleneli daha iki buçuk hafta oldu yani tabii ki şuan bir sorunumuz yok. Çok harika bir şey Belinay, sevdiğin adamın seni sevmesi ve bir yuva kurup bir ömür boyu beraber olacak olmanız. Ayrıca tatilde anladım ki Umut benim arkadaşım da olacak biri.

-Nasıl yani?

-A, şey evet biraz saçma konuştum. Aslında anlatmak istediğim, evlilik peri masallarındaki ya da dizilerdeki gibi değil. İlerleyen yıllarda içimizdeki bu aşk durgunlaşacak ve sonunda elimizde sadece sevgi ve saygı kalacak. Yani Umut benim hem hayatımın aşkı hemde hayat arkadaşım. Kalp ve kafa yapımız fazlasıyla uyuyor.

-Vay canına, görmüş geçirmişler gibi konuştun.

-Anneannem evlenmeden önceki günün akşamında benimle konuşmuştu. Yani bu dediklerimi görmüş geçirmiş bir kadın sayesinde biliyorum.

-Ne diyebilirim ki, eski topraklar her zaman haklıdır.

-Evet, sence bir çocuk yapmak için çok mu erken?

Belinay bir kahkaha attı.

-Bu da nereden çıktı? Yani bana sorarsan erken ama tabii ki son karar sizin.

-Bilmiyorum ama benim hep hayalimde anne olmak vardı, acaba çalışmalara şimdiden başlasak hem belki anca olur.

-Sende ki bu azme hayranım. Başlayın bakalım da Umut ne diyor?

BELİNAY  -DÜZENLENİYOR-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin