26. BÖLÜM

318 18 5
                                    

Belinay elindeki çay dolu bardağa bakarken bir yandan da Zeynep'i dinliyordu. Zeynep konuşmasını bitirdikten sonra eliyle yüzüğünü gösterdi.

-Vay canına gerçekten cömertçe davranmış.

-Çok güzel değil mi? Evlenme teklifi sırasında pijamalı olduğumu anlatmış mıydım?

Aslında bu teklifi birkaç defa anlatmıştı ve anlatmaya devam ediyordu. Belinay ilk üçe kadar onunla beraber heyecanlanmış sonunda sadece gülümsemeyle onu dinliyordu.

-Fazla uzatmayalım hemen evlenelim de dedi.

-Ne?! Bunu şimdi mi söylüyorsun?

-Ne yapayım teklif kısmı daha büyüleyiciydi.

-Sen ne dedin ya da ne düşünüyorsun?

-Neden olmasın ki birbirimizi uzun zamandır tanıyoruz. Umut, abimle konuşur. Bende annemleri hallederim sonra daaa gelir ve beni isterler.

-Çok hızlı değil mi?

-Belinay, Umut'tan bahsediyoruz. Onun aşkıma karşılık vermesini yıllardır bekliyorum ve bu sonunda gerçek oldu. Evlenmek için de yaşımın uygun olduğunu düşünüyorum. Umut bana şimdi evlenelim dese hiç tereddüt etmeden evlenirim.

-Sen de dünden meraklıymışsın canım.

-Tabii meraklıyım. Şey diyorum... Acaba düğüne Umut'un eskilerini de çağırsam ve düğün arabasını herkesin göreceği bir yere koydurtup o yazı yazma yerine 'sizinle eğlendi benimle evlendi' yazdırsam, nasıl olur?

-Hahahah, Zeynep çok komikti.

-Belinay ben ciddiyim.

-Hahahah, ne?! Aman Allah'ım! Saçmalama, olmaz öyle şey.

-Nedeen?

Uzunca bir süre Belinay bu fikrin olmayacağını Zeynep'e anlatmaya çalıştı. Zeynep'i ikna edebilmiş miydi, orası belli değildi.

Belinay sonra Gizem'i aradı ve onunla da konuştu. Aralarındaki gerginlik çözülmüş ve şimdi onunla tekrar samimi bir şekilde konuşabiliyordu. Arkadaşı Burak'ın hikayesini dinlemiş ve aşıkları kendi saf niyetiyle birleştirmeye çalışmıştı. Sokakta bir kaç tur daha attı ve en sonunda oğlunu özlediğinden daha fazla uzatmadan eve gitti.

Eve geldiğinde bu hoş manzara onu bekliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eve geldiğinde bu hoş manzara onu bekliyordu. Gülümsedi, Emir'i uyandırmamaya çalışarak kucağına aldı ve kendi odasına götürüp yatağa koydu. Bu gece oğluna sıkıca sarılıp uyumak istiyordu.

Tekrar salona geldi ve Burak'ın çıplak omuzuna dokundu. Onun sıcak tenini uzun zaman sonra hissetmek genç kadının bedeninde ufak bir titreşime sebep olmuştu. Kafasını bu hissettiği şeyden kurtulmak istermiş gibi salladı. Burak'a yavaşça yaklaştı ve fısıltılı bir sesle konuştu.

BELİNAY  -DÜZENLENİYOR-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin