20.BÖLÜM

390 23 12
                                    

5 ay sonra...

Belinay elindeki süpürgeyi yere bıraktı ve mutlulukla emeğine baktı. 5 ay boyunca çabalamış ve sonunda istediği şeye kavuşmuştu. Oğlu Emir'in odasını kurmayı başarmıştı. Bu kendi başına başardığı ilk şeydi.


Mutlu bir şekilde karnını okşadı.

-Emir, annen sonunda senin için harika bir oda hazırladı oğlum.

Emir sanki annesine cevap vermek istiyormuş gibi, bir kaç tane tekme atmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Emir sanki annesine cevap vermek istiyormuş gibi, bir kaç tane tekme atmıştı.

-Hey, sakin ol bakalım küçük adam. Annenin canı acıyor, bir yerden sonra.

Üstündeki pijamaları çıkarttı ve ayarladığı kıyafetleni giyinduindi.

Aynadaki görüntüsüne bakarken oğlunu sağlıkla kucağına alacağı zamanı hayal etti, çok az bir süre kalmıştı. Çalan zil sesiyle hayaller aleminden çıktı ve kapıyı açtı.

-Günaydın cici anne.

-Sana da günaydın Hasan.

Bu geçen zamanda Hasan ve Belinay'ın arkadaşlığı baya ilerlemişti. Hasan onu her gün ziyarete geliyor, bebek için Belinay'ın izin verdiği yerlede elinden ne gelirse yardımcı oluyordu.

-Hadi bakalım, prenses. Beyaz atlı prensin seni iş yerine götürücek.

-Hemen geliyorum, prensim.

Belinay koltuktaki çantasını omzuna astı ve kapıyı kilitleyip, Hasan'ın da yardımıyla ayakkabılarını giyindi.

-Belinay, anlamıyorum seni. Doğurdu doğurucaksın ama hala işten izin almadın.

-Para biriktirmem lazım, Hasan. Doğumdan sonra ilk 10 gün çalışamaycağım.

-Benim bildiğim kadarıyla 10 değil de 40 gün değil miydi?

-Evet, 40 gün ama benim 40 günlük ara verme lüksüm yok.

Hasan Belinay'ın kolunu tuttu ve durmasını sağladı.

-Belinay kendine bu kadar işi yüklemene gerek yok. Biz ne güne duruyoruz kızım?

-Olmaz, Hasan. Borçlanmak istemiyorum.

-Ya kızım, deli mi edeceksin sen beni?! Ne borcu Allah aşkına, senin için değil Emirimiz söz konusu. Sana değil ona yardımcı olmak istiyorum.

Belinay omuzlarını silkti.

-Ve lokantaya geldik.

Hasan ve Belinay vedalaşmak için birbirlerine döndüler. Hasan yavaşça elini kaldırdı ve kızın açık saçlarından birini kulağının arkasına yerleştirdi.

BELİNAY  -DÜZENLENİYOR-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin