/31.10. 2022/
,,Blaisei, já vím, že ti ta novinka okupuje mozek, ale teď začíná pohřeb Hermiony," snažila se Thalia naznačit svému ex příteli, aby držel hubu.
,,Jak mám truchlit za naší Ministryni kouzel, když jsem právě zjistil, že jsem potkal svého otce?!" bránil své pocity Blaise Zabini. ,,Bude mi čtyřicet tři let, Thalio. Celý život jsem žil jen s matkou a mými otčímy. Jeden byl horší než druhý. Vivian Zabini měla v merku samé dominantní násilné idioty. A nebo měla brýlaté ňoumy, se kterými jsem sice moc nemluvil, ale alespoň mě nemlátili."
,,Blaisei, vždyť jste si před chvílí domluvili oběd," snažila se ho povzbudit. ,,Prosím, jedná se o pohřeb jedné z mých nejbližších kamarádek."
V tu chvíli Blaise zavřel pusu a posadil se na místo, které mu bylo přiděleno. Seděl ovšem daleko od Thalii, protože ta seděla v první řadě s Seamusem, Romildou, Nevillem, Hannah, Lenkou a samozřejmě Ronem, který ovšem teď stál na stupínku a stále si utíral slzy. V tu chvíli se Thalia cítila trochu blbě, že ona nebrečela, když měla říkat poslední slova Deanovi.
,,Kdo jste znal Hermionu, určitě vás štvala," začal netradičně Ron s úsměvem. ,,I mě štvala, protože byla vždycky chytřejší než já. A kdyby se toho dožil i Harry, jistě by mi potvrdil, že její inteligence a sečtělost nám nejednou zachránila život. Ani nemáte ponětí, jak moc jsem tu holku miloval. Znal jsem jí opravdu dlouho. Byla to moje nejlepší kamarádka, takže když jsem šel do vztahu s ní, věděl jsem naprosto přesně, jaká je její nejlepší a nejhorší verze. Byla to nejlepší manželka, jakou mohla být. Ale ještě lepší byla matkou. Byla to super máma, která dokázala řídit stát a rodinu zároveň. Ona je důkazem, že mudlorození kouzelníci jsou často daleko lepší než čistokrevní."
Poté ho vystřídala jeho patnáctiletá dcera Rose. ,,Když umírala, umřela mi pod rukama," polkla na prázdno. ,,Ne každý vidí svého rodiče vykrvácet přímo před sebou. Upřímně nevím, jak se s její smrtí vyrovnáme, ale vím, že tu bude můj táta, aby to celé zvládl. Hermiona Grangerová - oje maminka - je můj největší vzor a hrdinka. Nejen jako čarodějka, ale i jako žena, matka a ministryně. Budeš nám všem chybět, mami. Doufám, že nám všem držíš palce, abychom si všichni dobře zvládli."
°°°
,,Juliett! Jamesi! Frede! Joshi! Co tady sakra děláte?" vyhrkl Alastor Moody, který seděl v čele řádového stolu. ,,Máte být v Bradavicích, pokud se nepletu. A tohle je sezení Motus luminis, takže pro vás nepřístupné!"
,,Všem nám je sedmnáct!" bránil se James Potter ofenzivně. ,,A v Bradavicích jsme houby platný. McGonagallová je mrtvá a ředitelkou je teď Sybil de la Vito. Což tady pro Juls znamená stejný osud jako pro její matku Catherine, mou přítelkyni Madeline nebo Joshovo sestru Penny!"
,,Vou vou vou," zastavila Jamese Iris O'Brienová. ,,Tvou přítelkyni Iris? Kde jsi tohle sebral?"
,,No, abych pravdu řekl, ten večer-"
,,Pro merlina, vaše vztahové problémky si řešte někdy jindy," okřikl je otráveně Moody. ,,Teď musíme řešit dospělácké věci."
,,Proto jsme také tady," prohlásil Josh Finnigan rázně. ,,Okamžitě chci - a myslím, že mluvím za všechny - vstoupit do Řádu. Je mi jedno, že jsem nedostudoval. S Sybil v čele bych dělal OVCE maximálně z kleteb, které se nepromíjejí."
,,Má pointu," zastal se ho Max Moody a Alastor ho spražil pohledem. ,,Chci říct, každý má obrovskou motivaci, nemyslíš? Jsou dospělí, to je pravda. Navíc bylo velmi rozumné, že Juliett utekla. Teď, když nemají Harolda, jsou zase o něco slabší."
,,Dneska jsme se tu sešli, abychom vyřešili, jak budeme KURVA postupovat dál," přerušil Maxe Killian Flint. ,,Asi se shodneme, že tuhle věc projíždíme! Smrtijedi mají Ministerstvo, Bradavice, tisk! Už ani nebudeme vědět, jaké informace jsou pravdivé! Vaše děti jsou v Bradavicích pod vládou Sybil de la Vito - která mimochodem v tuhle chvíli bude mnohem horší než Dolores Umbridgeová. Zároveň lady Tenebris má jako rukojmí spousta našich blízkých, včetně mé snoubenky a mého otce!"
,,Drž hubu, Flinte," uzemnil ho Moody. ,,Dej si rychlou sprchu a panáka. A hlavně se uklidni, pro Brumbála!"
,,Musíme si zachovat chladnou hlavu," přidal se Kingsley Pastorek. ,,Jestli tohle máme vyhrát, nesmíme se nechat ovládnout strachem. Proč si myslíte, že čekali šest let, než doopravdy zaútočí? Pěstovali v nás strach, abychom se vzdali."
,,Dobře, co tam dnes máme na probrání?" zeptal se Aberforth Brumbál. ,,Jak je porazíme? Jaké jsou návrhy."
,,Psychologicky vzato jim musíme sebrat vůdkyni," odvětila Lenka Scamanderová. ,,Když budou bez vůdkyně, budou zmatení a bez řádu. Pak se začnou hroutit a půjdou dolů."
,,Takže navrhuješ zabít lady Tenebris?" navázal Ron Weasley. ,,Nemyslíš si, že je to dost ambiciózní plán? Je určitě velice chráněná a zabít ji nebude jednoduché."
,,Ale loajalita jejich následovníků se lze koupit," namítla Lenka. ,,Chci říct, když je budeme držet pod krkem nebo budeme držet pod krkem něco, co je jim drahé."
,,Stejně musíme nejdříve zjistit, kde se to všechno skrývá," prohlásil James Potter. ,,Neví to Margot, Frede? Má alespoň trochu ponětí, kde by se to mohlo nacházet."
Fred zakroutil hlavou. ,,Vždycky říkala, že slyšela zpívat nějakého ptáka," zavzpomínal. ,,A vždy hodně pršelo, takže pravděpodobně to bylo v Británii."
,,A nebo měl můj bratr jen blbou náladu," ušklíbla se Juliett. ,,Když najdeme její sídlo, najdeme klíč ke všemu. Zachráníme mojí mámu, Penny, Madeline, Biancu, Killianova tátu, Florence, malou Ellie a merlin ví, kolik ještě lidí."
,,Jaký je vlastně její největší cíl?" zamyslel se Josh Finnigan. ,,Největší cíl jejího otce bylo zabít Harryho Pottera, to víme všichni. Ale cíl lady Tenebris? Kromě toho vyvraždit všechny mudlorozené a udělat z mudlů otroky."
,,Myslím, že chce zabít ty hrdiny," přispěl do diskuze opět Fred. ,,Margot v té díře mučili tak dlouho, že po dvou měsících se jim podařilo proniknout do její mysli. Zná tu věštbu, která Margot zaslechla, když se dotkla na konci léta Eda, když ji unášel."
,,Jenže hrdinové jsou mimo naše síly!" zaskuhral Arthur. ,,Lucy je zpátky ve spárech Traverse! Pokud je druhým hrdinou náš Eduard, tak jsme ještě více v háji, protože je z něj teď Ministr kouzel a určitě naší straně nepřispěje. A o tom třetím stále nic nevíme!"
,,Vlastně to není pravda," hlesl James. ,,Když jsme věděli, že je McGonagallová po smrti, věděli jsme, že musíme utéct. Fred použil ten prášek z Georgeova obchodu, ale na chodbě jsme ještě potkali Eduarda Weasleyho. Přehlédl nás a nechal nás proklouznout."
,,Je tohle pravda, Juliett?" vyhrkl překvapeně Charlie a Juliett pokývala hlavou.
,,Obejmula jsem ho dokonce," přitakala zrzka, ,,ale nechci si dělat plané naděje. Chci říct, co když to prostě byl jenom nějaký divný záblesk. Když jsem se ho zeptala, proč to dělá, tak mi odpověděl, že nechce, abych skončila jako Kai. Já netuším, jestli od té doby mluvil s mámou nebo co se děje, ale po hodně dlouhé době jsem zase měla, že mluvím se svým starším bratrem."
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti IV. ✔️
FanfictionStrach už se stává denním chlebem. Hrdinové jsou o šest let starší a jejich osudy se změnily. Některým umřeli jejich nejbližší a jiní se snaží přežít tu válku, která jim hrozí. Věštba byla vyřknuta, ale hrdina je na straně zla a nemá sebemenší ponět...