|PŘEVRAT|

392 56 74
                                    

/22.11. 2022/

Delphini Raddleová opět stála před těmi schody, které vedly ve věži, kde byla schovaná Aurora Greengrassová. Vždycky vyšla zhruba pět schodů nahoru, ale pak je sešla. Měla v hlavě tolik myšlenek, které potřebovala utišit. Chtěla Auroru tak hrozně moc. Klidně by vystoupala na nejvyšší budovu světa a zařvala to na celý svět. Jenže věděla, že nemůže mít oboje.

Auroře se hnusí její chování, které dělá mimo jejich věž. Dalším problémem bylo, že ona začínala zjišťovat, že i jí samotné se toto chování hnusí. Cítila se hrozně zmateně. Uvědomila si, jak moc už jí nezáleží na ničem jiném než na Auroře. Stačil necelý měsíc a ona z ní byla úplně vedle. Nejraději by vypadla z Británie, vzala ji s sebou a nikdy se nevrátila.

Vyběhla schody. Tohle chtěla. I když ve své hlavě stále slyšela tu věštbu, už jí na tom nezáleželo. Tohle chtěla. A nic jiného. Zamilovala se. Sakra hodně. Pochopila, jaké je to být milována a milovat. A nic jiného v životě už nechtěla.

Pak je tu dívka další,
ta musí vsadit divokou kartu.
Aby lady Tenebris
poslala zlost k čertu.

Též musí odrážet nenávist
nejmocnějším kouzlem.
Nesmí zanevřít nad
jejím srdcem promrzlém.

Otevřela dveře a našla tam Auroru, svojí životní lásku. Dveře ani nezavřela a klekla si na kolena. Ruce upažila do stran a v očích měla jen vášeň. ,,Auroro Kelly Greengrassová," nadechla se zhluboka. ,,Od teď už nejsem lady Tenebris, jsem jen a pouze Delphini Raddleová. Zamilovala jsem se do tebe tak hrozně moc, že všechno ostatní ztratilo cenu. Neexistuje na tomhle světě nic, co by se dokázalo vyrovnat tomu, jak moc pro mě znamenáš. Po tomhle sejdu dolů a rozpustím Smrtijedy. Pustím všechny rukojmé a vzdám se výměnou za to, že nepůjdu do Azkabanu. Chci tě vzít někam hodně daleko, kde budeme jen my a nikdo nás nebude znát podle našich příjmení. Budeme jen Delphi a Aurora."

Aurora se zvedla z kanapé a nabídla Delphini ruku, aby vstala. Svěsila své ruce okolo jejího pasu a podívala se jí do očí. ,,Delphini Bellatrix Raddleová," pokračovala velmi podobně jako ona. ,,Nemohla být více pyšná na někoho, kdo našel ve svém životě smysl a dokázal se rozhodnout pro něco takového. Nejsi tvoji rodiče a není tvojí povinností pokračovat v jejich práci. Naopak, tvojí povinností je žít svůj život a být šťastná."

Dívka s platinově bílými vlasy jí chytila za tváře a polkla. ,,Mohu ti říct něco, co jsem nikdy seriózně neřekla, dlouho jsem se bála a bude to vůbec poprvé?" šeptla od srdce Delphi a Aurora pokývala hlavou s odpovědí: ,,Vždycky."

,,Miluju tě," hlesla Delphini naprosto srovnaně a utřela Auroře tu malou slzičku.

,,Ani si nedokážeš představit, jak já miluju tebe," odpověděla Greengrassová a políbila svou dívku.

,,Hrozně moc," dokončila Raddleová, když měly o sebe opřená svá čela. ,,A budeme mít spoustu času to ukázat, ale v tuhle chvíli musím skončit, co jsem neprávem začala. Počkej na mě u té západní fontánky v zahradách. Je to můj tajný portál. Půjdeme do Řádu."

°°°

,,Vítejte, Smrtijedi," uvítala své následovníky Delphini Raddleová. ,,Dnešní sezení je naše poslední," tento její výrok nikdo z přísedících nepochopil, ale nikdy se neopovažoval ji přerušit. ,,Protože jsem došla k názoru, že naše hnutí vlastně postrádá smysl. Zabíjíme nevinné děti, ženy i muže. Zabíjíme ty, kteří se odlišují. Dlouhou chybu jsem se chovala neempaticky, sobecky a sebestředně. Jenže v posledních dnech jsem měla možnost se podívat na celou věc z pohledu vyššího a rozhodla jsem se, že chci celé hnutí rozpustit. Vzdáme se."

Sledovala vytřeštěné výrazy Smrtijedů, kteří seděli blízko ní. Nejdříve se zvedla současná ředitelka Bradavic, Sybil de la Vito. ,,Promiňte mi ten výraz, lady, ale zbláznila jste se?!"

,,Jak vás něco takového může napadnout?!" vstal Augustus Rookwood. ,,Máme je v hrsti! Máme Ministerstvo kouzel, Bradavice, tisk, sílu na své straně... my už prakticky vyhráli, jen nám zbývá odstranit ty protestanty!"

,,To je ta dnešní mládež!" prohlásil Eduard Rosier, který se také postavil. ,,Za mých otců se něco takového nevidělo! Vždyť to je zrada naší krve, něco takového provést! Pro merlina na nebesích, takovou liberalitu bych od vás nečekal!"

,,Chcete nám naznačit, že mezi mudlorozenými a čistokrevnými není žádný rozdíl?!" přidal se zděšený Amycus Carrow. ,,Za naší ideologii jsme bojovali šest let! A vy to teď chcete vše zahodit?!"

,,Kdo ji potřebuje?" přidal se Theodore Nott. ,,Zabijeme jí teď a budeme se k ní chovat jako ke každému jinému zrádci!"

,,Ano!" zaburácel Fenrir Šedohřbet na podporu Notta. ,,Není o nic lepší než každý jiný zrádce!"

V tu chvíli Delphini Raddleová pochopila, že se nenachází ve vůbec pěkné situaci. Okolo sebe měla spoustu Smrtijedů, kteří už dávno nebyli její následovníci a nechovali k ní žádnou úctu. A navíc měla pocit, že pokud urychleně neodejde, zítřejšího rána se nedožije. Vyšla ze stolu a nenápadně si sáhla po své hůlce.

,,Pojďme si všichni uvědomit, kolik kouzelníků jsme zabili-"

,,Kouzelníků?!" zasmál se ironicky Rosier. ,,Myslíš tu mudlovskou šmejdku, která dělala ministryni kouzel?"

Delphini se přesouvala k východu. Věděla, že tohle není vůbec dobré. Musela pryč, pokud chtěla přežít. Napřáhla hůlku a vyslovila: ,,Aquamenti maxima!" A tak celou místnost zaplavila, aby si získala čas. Utíkala po schodech dolů směrem k západní fontáně, kde měla sraz se svou životní láskou, Aurorou Greengrassovou. Utíkala jako o život. Nedokázala se zastavit.

Věděla, že je teď považováno za zrádkyni. A také si byla velmi jistá, že válka zdaleka neskočila. Právě ona vsadila divokou kartu na něco, čím si vlastně nebyla vůbec jistá. Vsadil divokou kartu na Řád, který vůbec neznala. Který to zatím prohrával. Pokud Řád nevyhraje, ona pravděpodobně zemře a Rosier s Sybil se o její smrt rádi postarají.

Konečně doběhla k fontáně a zaslechla řev Smrtijedů, kteří zmoklí jako slepice, jak za ní utíkají. Delphini chytla Auroru za ruku a společně skočily do fontány. Aurora v tu chvíli moc dobře pochopila, jak moc Delphi situaci nezvládla. Smrtijedi stále byli lační po krvi a věděla, že válka ještě neskočila.

Láska je sestrou smrti IV.  ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat