/5.9. 2018/
Catherine Weasleyová seděla ve svém obývacím pokoji v rodinném domku u Holland parku. Na koleni měla položené noviny a nevěřícně zírala na titulní stranu Denního věštce. Snažila se zhluboka dýchat, přestože se jí svíral krk. Snažila se zahnat slzy, když viděla fotku přes polovinu listu a veliký tučný nápis.
Eduard Weasley se spojil se svým stejnojmenným pradědečkem!
Ano, vážení! Čtete správně a zrak vás nešálí! Opravdu je tomu tak! Jak je vidno z fotografie, syn slavné víly Catherine Weasleyové (také Blackové a de la Vito) a úspěšného znalce draků Charlieho Weasleyho. Oba jeho rodiče byli velikými hrdiny, co se Bitvy o Bradavice týče a dalo by se očekávat, že jejich děti půjdu v jejich šlépějích. Očividně tomu tak není! Mladý Eduard, který teprve před dvěma měsíci opustil studium v Bradavicích je obdařen dokonalými schopnostmi, které u něj ještě nikdo nepozoroval! Jeho pradědeček Eduard s ním sdílel sympatie a jeho prapraprarodiče Harold a Sybil jej už po delší dobu učí své schopnosti ovládat. Vše to bereme jako šokující novinku!
V tu chvíli se ve dveřích objevil i sám Charlie, promoklý až na kost, v ruce držící též jeden výtisk dnešního Denního věštce. Spatřil, jak jeho ženě stékají slzy po tváři a utíkal ji obejmout. Ani jeden tohle nechápali, i když Catherine začala pomalu rozumět tomu, proč dezertoval k jejímu krutému dědečkovi.
,,Já tomu nerozumím," kroutila zničeně blonďatá žena. ,,Vždycky byl takový zamyšlený a často jsem nevěděla, co se mu v té hlavě honí, ale i přesto to byl takový sladký chlapeček. Nikdy by nikomu neublížil. Byl tak zničený, když zemřela Mary a Lucy unesl Travers."
Charlie ji chytl za ramena a podíval se jí do očí. ,,Catherine, tohle nedělej," pověděl jí rozhodnutě. ,,Eduard je náš syn a nevíme, co se tady děje. Je pořád možné, že ho Rosier oslovil a on dělá špeha."
,,To nedělá," nevěřila jeho teoriím. ,,Charlie, já mu lhala. Schovala jsem jeho vílí schopnosti do amuletu a osmnáct let jsem mu je zatajovala. Nechtěla jsem, aby vystupoval z davu, ale místo toho jsem mu sebrala kus jeho samotného. Udělala jsem to samé s Juliett a Kaiem. A toho Rosier využil. Věděl, že jsem v tomhle lhala a ukázal mu tu část, která mu celý život chyběla. Podívej se na ty jeho oči na té fotce. On v nich má konečně ten správný plamen života. Má svoje schopnosti, které se očividně týkají vody. Ovládá všechny moře, říčky, jezera či déšť. A ta příšerná ženská, co mě vychovávala, ho teď učí, jak s nimi zacházet."
Zrzavý muž zaklepal prstem na fotku. ,,Copil, mi amor, lásko," ukázal na jejich nejstarší dítě. ,,Tohle je náš syn. Sice je možná v tuhle chvíli opilý mocí, ale pořád je to náš syn. A já půjdu světa kraj, abych ho přivedl zpět na cestu Motus luminus."
°°°
/18.11. 2019/
O rok později už Catherine a Charlie svého staršího syna vídali jen na stránkách novin. Dokonce na něj byl zatykač. A její mladší syn - Kai - byl mrtvý. Byla to veliká rána, která dost ochromila jakoukoliv víru v Eduarda. Pravda, za smrt svého mladšího bratříčka přímo nemohl, ale stejně k ní přispěl.
Myslel si naivně, že mu ukáže a dá ten jeho kus, který i on má zamknutý v amuletu, ale Kai takovou moc nedokázal přijmout. Srdce mu následně selhalo. To bylo naposledy, kdy Catherine a Charlie svého staršího i mladšího syna viděli. Eduard přinesl jeho mrtvé tělo na práh jejich rodného domu v Holland parku v Londýně.
Pro celou rodinu Weasleyových to byla veliká rána, protože se jednalo o dalšího člena rodiny, který zemřel. Ginny, Harry, Percy, Audrey, Kai a Lucy merlin-ví-kde. Sledovat to bylo kruté, zvláště pro Catherine, která celé dětství prožila v neúplné rodině a teď už si myslela, že vše bude dobré.
Ani Juliett nebrala smrt svého mladšího sourozence nikterak dobře. Kai byl její mladší zlatíčko, který v duši neměl žádný jed či zištnost. Byl naprosto čistý, zlatý a rozkošný. Zdaleka nebyl ztracený jako Eduard, se kterým si často nerozuměla. A po té, co nechal Kaie umřít, na něj zanevřela úplně.
Ten večer zašla za Margot Trelawneyovou, která jí už před třemi lety říkala, že v sobě má mnohem více magii než si dokáže představit. V prvním ročníku ovšem její předtuchy zavrhla a nebrala je v potaz.
,,Teď já!" přihlásila se Juliett, podávala Margot hrníček, ale dívka místo toho chytla její ruku.
,,Pro merlina, cítím magii," vyhrkla zadýchaně dívka. ,,Silnou magii, kterou v tobě rodiče zamkli. Ten náramek, na kterém tak lpíš... zamyká tvou pravou magii uvnitř. Nevíš odkud pochází, ale stará garda ano. Někdo toho bude chtít využít."
,,Co to sakra-" vytrhla se z držení Juliett. ,,Co to říkáš? Jakou magii? Nic takového nemám!"
,,Tvoje matka, Freya Blacková.. neutečeš tomu," mluvil za ní stále úplně jiný člověk. ,,Pochází z vílího rodu."
,,Moje matka se jmenuje Catherine!" vykřikla Juliett, vyskočila na nohy a utekla pryč. Tohle už nemohla poslouchat. Tohle je přeci snůška keců, nemůže ničemu takovému věřit.
Přesně na tohle si vzpomněla, když se posadila na zem na Astronomické věži a podívala se hnědovlasé věštkyni do očí. ,,Proč jsi tady, Juliett? Myslela jsem, že mě nemáš ráda. Vždycky obracíš oči, když se objevím kolem Freda nebo když o mně Fred promluví."
,,Dlužím ti omluvu," hlesla férově Juliett. ,,Pravda je taková, že dnešní okolnosti mě přiměly k tomu, abych se myšlenkami vrátila zpět do našeho prvního setkání. Omlouvám se ti za mojí prvotní reakci, podle které jsem se chovala a následných pár let poté."
Hnědovláska měla srdce ze zlata, takže se jen usmála. ,,Omluva se přijímá," odvětila Margot. ,,O čem jsi se mnou chtěla mluvit?"
,,Co mi ještě můžeš říct o mé magii?" vypálila ihned. ,,Máš ohledně mě nějaké předtuchy nebo vize? Už vím, že Freya Blacková a Catherine de la Vito jsou jedna a tatáž osoba. Také vím, že můj starší bratr Eduard použil jakési kouzlo na svůj amulet a vrátily se mu jeho schopnosti. Můj mladší bratr Kai toto kouzlo ale nepřežil. A ty jsi mi říkala už před lety, že tenhle náramek je taky takový amulet."
,,To je pravda," přikývla hnědovláska. ,,A ty se bojíš, že svou moc také nedokážeš přijmout a zabije tě to."
Rudovláska smutně pokývala hlavou. ,,Je pravda, že se taky cítím celý život, že mi něco chybí," vyprávěla dívka. ,,Ale zase ty schopnosti neumím ovládat a nechci, aby se ze mě stal druhý Eduard. Také se bojím, že jich budou chtít smrtijedi využít."
,,Rozhodnutí je jen na tobě, Juliett," pokrčila rameny. ,,Pokud budeš chtít své schopnosti zpět, to kouzlo znám a pomůžu ti. Ale máš pravdu, že jsi trumf, na který si lady Tenebris brousí zuby. Ale jsem si jistá, že tvoje máma ti pomůže tvé schopnosti ovládat. Ale jak říkám, tvoje tělo, tvoje rozhodnutí."
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti IV. ✔️
FanficStrach už se stává denním chlebem. Hrdinové jsou o šest let starší a jejich osudy se změnily. Některým umřeli jejich nejbližší a jiní se snaží přežít tu válku, která jim hrozí. Věštba byla vyřknuta, ale hrdina je na straně zla a nemá sebemenší ponět...