Poznámka autorky:
Kdo ještě neviděl rodokmeny k ljss IV., jsou na mém Instagramu @sharieen_!
Užijte si čtení! ❤️***
/25.8. 2022/
Thalia Blacková stála proti zrcadlu v předsíni a zapínala si knoflíky od košile. Najednou v odrazu zrcadla zahlédla i černovlasého černocha, který ji obejmul okolo pasu. Byl to Blaise. Už půl roku podváděla Deana a neměla ponětí, co s tím má dělat. Vždy, když se vracela od Blaise, byla přesvědčená o tom, že to s ním skončí. Jenže pak přišla domů a zahlédla ho s Madeline, načež všechno odhodlání bylo v háji.
,,Vážně musíš domů?" zabručel Zabini a nechtěl hnědovlásku pustit. Trhalo mu srdce pokaždé, když Thalia opouštěla jeho byt a musela jít domů za Deanem Thomasem, kterého nenáviděl. Zároveň ale nedokázal za ní přijít a říct jí, že si musí vybrat. Nechtěl na ní tlačit a hlavně ji nechtěl ztratit. Proto se do žádného vážného rozhovoru raději nepouštěl.
,,Musím," obrátila se směrem k němu a zády k zrcadlu. ,,Chci si užít Madeline ještě tenhle týden, než mi zmizí do Bradavic. Mám pocit, že tohle léto je naposledy, co to bude moje malá holčička. Poslední rok chce strávit celý v Bradavicích, na žádné prázdniny nepřijede a po zkouškách OVCE chce cestovat, jako Iris a Max."
,,Dobře, ale v září jsi jenom moje," zazubil se Blaise a píchlo ho u srdce při myšlence, že stejně nebude jenom jeho. U ní doma na ní čeká jeho úhlavní nepřítel a konkurent, který mu stále stojí v cestě.
,,Jenom tvoje," zašeptala tu krásnou lež a začala si obouvat boty. Blaise si vyžádal ještě poslední pusu na rozloučenou a pak už se přemístila. Zase přemýšlela na plné obrátky a věděla, že morálně nedělá dobrou věc. Ale zároveň jí to s Blaisem tak bavilo a ona se nemohla zbavit myšlenky, co by se stalo, kdyby se tenkrát s ním tak hloupě nerozešla.
Přede dveřmi vlastního bytu vytáhla hůlku a převonila se zpět na svoji vůni, protože ze sebe cítila Blaiseovo kolínskou. Následně odemkla dveře a ucítila vůni česneku. Po chvíli poznala, co se zde kuchtí. Jedno z mála jídel, které Dean uměl opravdu špičkově uvařit bez jakýkoliv vedlejších škod - špagety aglio olio.
Na gauči seděla černovlasá Madeline a pozorovala svého otce, jak na pánvičce míchá špagety společně s sušenými chili papričkami, česnekem, petrželkou, rajčetem a olivovým olejem. Madeline se dnes dopoledne vrátila z chaty, kde byla se svými přáteli, takže ji Thalia viděla po dlouhé době.
,,Madeline, Deane, jak se máte?" zeptala se zpěvavě s úsměvem a oni jen tak broukli na zpět. V tu chvíli Thalii zatrnulo, protože si sama sobě začínala pokládat otázky, co je špatně. A samozřejmě první, co ji napadlo bylo to, že ví o jejím románku s Blaisem. ,,Co se stalo? Proč jste všichni tak smutní?"
Černovláska přistoupila ke své matce a pevně ji obejmula. ,,M-mami, včera na chatu přišli Smrtijedi. Rosier, Lestrange a náš Ed. Unesli Margot Trelawenyovou a chtěli unést ještě mě a Juliett. Ale to nejhorší, Dominique je mrtvá."
,,Cože?!" vyhrkla vyděšeně Thalia při pomyšlení na dceru Fleur a Billa Weasleyových. Odtrhla se od své dcery a snažila se informaci zpracovat. ,,Proč o tom vím až teď? Jaktože to ještě není v Denním věštci?"
Černovláska přešla k oknu, aby se podívala, jak dešťové kapky stékají po skle. ,,Protože o tom Holoubková ještě neví," odpověděla. ,,Přemístili jsme se do Doupěte k Molly a Arthurovi, kde mimo jiné byla i mladší Molly a Albus s Lily. Chtěli jsme nejdříve kontaktovat Fleur, Billa, Vicky a Louise."
Dean odstavil pánvičku, čímž bylo Thalii jasné, že je večeře hotová. ,,Pro nás všechny je to veliká rána," zasmutněl Dean. ,,Je to další Weasley, který je po smrti, je to hrozné. Fleur, Bill a Louis okamžitě přiletí z Francie a Teddy s Vicky byli v Doupěti ještě dnes ráno."
,,Byla to moje nejlepší kamarádka," zafňukala Maddy. ,,Znala jsem jí sedmnáct let svého života a teď je pryč."
,,To mě mrzí, zlatíčko," objala ji ještě jednou a pevněji. Pravda byla taková, že lidé umírali dennodenně, ale stále si na takovou realitu nikdo nedokázal zvyknout. Každý mohl umřít, neexistovala žádná jistota, že dotyčný všechno tohle přežije.
,,Pojďme jíst," popohnal je Dean ke stolu a položil pánvičku na stůl. Nalil všem trochu jablečného džusu a zacinkal o skleničku lžičkou. Pročistil si hrdlo a získal si pozornost své přítelkyně a dcery. ,,Chtěl bych něco říct, v téhle složité době. Jsem každým dnem vděčnější a vděčnější, že tu s vámi můžu pokojně večeřet, alespoň na chvíli se zastavit a nebát se o svůj život."
Thalia se na Deana usmála a už se po očku dívala na špagety, na které měla neskutečnou chuť. Jenže Dean stále povídal. ,,A obě vás moc miluju, nejvíc na světě," pokračoval a pak kousek popošel, směrem k Thalii. ,,A proto bych chtěl učinit prohlášení. Thalio, známe se už třicet jedna let a od prvního momentu v tom Bradavickém expresu jsem věděl, že nejsi jen tak někdo. Jsi neskutečně moc silná, krásná, statečná, vtipná a obětavá."
Klekl si před ní a Madeline překvapeně vyjekla. Thalia moc dobře věděla, kam tohle směřuje a stále se snažila sama sebe přesvědčit, že se jedná o nějakou noční můru. Co by asi řekl na to, kdyby věděl, že ještě před půl hodinou byla nahá v posteli s Blaisem Zabinim?
,,Proto bych se chtěl zeptat, Thalio Annabeth Blacková, zda mi dáš tu čest, abych se stal tvým manželem," promluvil znovu a dívce se zrychlil srdeční tep. Neměla ponětí, jak s tímhle naloží. Jasně, že to mohla čekat, chodí spolu už šest let a mají spolu dceru. ,,Vezmeš si mě?"
Hnědovlasá žena nevěděla, co má dělat. Chtěla zmrazit čas a pořádně si to promyslet. Udělat si myšlenkovou mapu a seznam pro a proti. V pozadí viděla nadšený výraz její dcery, která si tohle přála už sakra dlouhou. Věděla, že na něj nemůže jen tak zírat a také věděla, že se musí rozhodnout. Teď. A tady. Ale jak se může rozhodnout? Není Dean přeci jenom její štěstí a Blaise jen rozptýlení? Proč je všechno tak složité?"
Zhluboka se nadechla a usmála se. ,,Ano, ano, ano," vykoktala překvapeně. ,,Vezmu si tě."
V tu chvíli se Deanovi na tváři rozzářil široký úsměv, vzal ji do náruče a začal jí líbat. To se Thalii hodilo, protože si získala čas. Tohle se musí pořádně rozmyslet. Zároveň věděla, že kdyby mu řekla teď, že si ho nevezme, tak způsobí chaos a nepořádek, který horko těžko bude dávat do pořádku.
Dean ji konečně pustil a jen ji držel okolo pasu. ,,To bude skvělé, Thal," básnil nedočkavě. ,,Bude to ta největší svatba, jaká kdy byla. Budou tam všichni Weasleyovi, Rosierovi, všichni naši přátelé. Bude to na zámku. Nebo v nějakých luxusním hotelu! A svatba se protáhne přes celý víkend. Prodloužený víkend! To bude tak skvělé."
To bude tak skvělé, zvonilo v Thaliině hlavě stále dokola. Ale ona byla přesvědčená o jednom. Tohle bude sakra velký průser.
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti IV. ✔️
FanficStrach už se stává denním chlebem. Hrdinové jsou o šest let starší a jejich osudy se změnily. Některým umřeli jejich nejbližší a jiní se snaží přežít tu válku, která jim hrozí. Věštba byla vyřknuta, ale hrdina je na straně zla a nemá sebemenší ponět...