/1.9. 2022/
Nástupiště devět a tři čtvrtě. Magické místo, kde začalo tolik příběhů. Pro naše hrdiny to byla společenská událost. Okolo jednoho ze sloupů stála Thalia Blacková, držíc za ruku Deana Thomase. Vedle stála Iris O'Brienová se svým manželem Williamem a malou šestiletou Grace.
,,Nenadělej žádné průsery, ségra," ušklíbla se černovlasá Iris s čokoládovou pletí. ,,Je hrozná škoda, že nezažiješ stáže jako já," pohlédla směrem k Willovi, ,,mě se to sakra vyplatilo."
,,Má to bezpečnostní důvody," nakrčila Madeline ramena s povzdechem, ,,ale jsem si jistá, že i přes to všechno si užiju ten sedmý ročník naplno."
,,Hlavně na sebe dávej pozor," kárala ji preventivně Thalia, ale Madeline nad tím jen mávla rukou a poklekla na jedno koleno ke své neteři Grace.
,,Tak hrozně ráda bych tě vzala s sebou, šmudlo," usmála se doširoka na malé děvčátko. ,,Ale neboj, za pět let tu taky nasedneš na tenhle vlak a zažiješ spoustu dobrodružství."
,,Dávej pozor na Jamese," odvětila chytře Grace při pohledu na Jamese Pottera, který se opodál loužil s jeho babičkou Molly a dědou Arthurem.
,,Proč bych měla dávat pozor na Jamese?" přivřela nechápavě oči Maddy.
,,To je přeci jasné!" prohlásila holčička. ,,Fred má Margot, Josh je blázen do Juliett! Ale James nemá nikoho, kdo by ho ochránil."
,,Nesmysl," zavrtěla hlavou, ,,James má celou rodinu Weasleyových, která za něj položí život."
,,Ale ne impulsivně, teto Maddy," vyvedla ji z omylu a pevně ji objala. ,,Dávej na něj pozor, samota s lidmi dělá strašné věci."
,,Dobře, šmudlo, budu," usmála se nakonec a zaslechla zapískání vlaku. ,,Musím jít, rodinko, mějte se!"
Zamávala svým rodičům, sestře Iris, švagrovi Willovi a své nejoblíbenější neteři Grace. Vzala kufr za jeho madlo a vyhoupla se do vlaku. Nahlížela do každého kupé, aby nalezla své přátele. Když se tak konečně stalo, posadila se sedačku a udělala si pohodlí.
,,Chápete, že tady s námi není Dominique," zdůraznila Juliett a Josh pokýval hlavou.
,,Je to hrozné, jak okolo nás mizí lidé," souhlasil s ní a Fred přivřel víčka.
,,Vzpomínáte si na to, co říkala Margo v prvním ročníku?" zavzpomínal černovlasý Weasley. ,,Až bude nejhůř a tvoje milovaná bude jen kousek od smrti, nejednej zbrkle. Tohle mi prokovala v prvním ročníku. Co si z toho má sakra vzít?! Mám prostě čekat, až se něco stane?"
,,Neber to špatně, Frede, mám Margot ráda," odvětila Madeline Blacková, ,,ale co když se třeba v tomhle mýlila? Nevím, zda je správné se ve všem řídit podle těch věšteb, které nám prorokovala šest let zpátky."
,,Dominique zemřela, Maddy," vložil se do toho černovlasý mladík s brýlemi posazenými na nose. ,,Posledního srpna roku 2022 způsobíš smrt jednoho v téhle místnosti," ocitoval jejich kamarádku Margot Trelawneyovou.
,,Ale nezemřela posledního srpna, Jamesi," hádala se s ním dál Madeline. ,,Ne vždycky to musí být přesné. Sama Margot to potvrdila."
,,A co prorokovala tobě?" opáčil James na černovlásku. ,,Madeline, nikdy nepodceňuj děti a až jednoho dne budeš mít neteř, věř jí. Jak mohla před šesti lety vědět, že budeš mít vůbec neteř?"
,,Já nezpochybňuji všechny její proroctví!" vykřikla Madeline. ,,Mám Margot ráda, hrozně moc. Je to moje nejlepší kamarádka, Jamesi. Jenom říkám, že to nemusí být přesné a že se podle toho musí Fred stoprocentně řídit."
Sledovala Jamese, měl podezřele a neblaze melancholickou náladu. ,,Co se děje, Jamesi? Proč jsi na mě tak... zlý?"
Černovlasý Potter jen mlčel a slova se ujal Josh. ,,Je sexuálně frustrovaný," ušklíbl se ze srandy Finnigan. ,,Neboj, náš kamarád James Sirius Potter přijede do Bradavic a všechno bude dobrý."
°°°
,,Jak to myslela Madeline s tím, že Grace půjde za pět let do Bradavic?" otázal se William O'Brien, když společně opouštěli Nástupiště devět a tři čtvrtě. ,,Grace půjde do Koločarů, nebo ne?"
Iris zúžila víčka. ,,Já nevím, možná ano," odpověděla neurčitě a William rozhodil rukama.
,,Možná ano?" zopakoval po ní. ,,Žijeme v Americe, Iris. Je naprosto jasné, že půjde do Koločarů."
,,Žiji v Americe, ano," připustila černovlasá dívka, ,,ale narodila jsem se v Británii, narodila jsem se dokonce v Bradavicích. Celá moje rodina tam chodila, Wille. Dala mi to nejlepší vzdělání, jaké jsem mohla dostat. A Grace určitě přijde dopis i z Bradavic."
,,Celá moje rodina chodila do Koločarů," argumentoval stejnou větou, ,,a já říkám, že půjde do Koločarů."
,,O tomhle se s tebou nebudu dohadovat," polkla a máchala okolo sebe rukama. ,,Je to až za pět let. Do té doby mohu umřít já, ty, Grace nebo my všichni. V jedenácti letech bude Grace rozumná natolik, že sama bude mít možnost posoudit, zda bude chtít studovat v Bradavicích nebo v Koločarech."
,,Nikdo z nás neumře," prohlásil William sebejistě a Iris si odfrkla.
,,To nemůžeš vědět, Williame, to nemůžeš vědět," zavrtěla hlavou. ,,Podívej se na Leeho a Rodericka-"
,,Přesně tak," potvrdil jí William, ,,ale přesně z tohoto důvodu nezůstaneme na tomhle kontinentu."
,,Co tím myslíš?" otázala se Iris a on nakrčil ramena.
,,Odlétáme do New Yorku za tři dny," oznámil jí rozhodnutě. ,,Není to zde bezpečné, co sis sama všimla. Máme sakra veliké štěstí, že se nic nestalo nikomu z nás třech. A já nebudu pokoušet štěstí tím, že tu budeme zůstávat."
,,Ne," odporovala mu. ,,To není jenom tvoje rozhodnutí, Wille. Já nikam neodjedu, protože tohle je moje země. Jsem Iris O'Brienová, ale také jsem Blacková, Rosierová a Zabini. Nebudu utíkat z boje, protože to je jednodušší cesta."
,,Jsi matka, pro merlina živého," chytl se za hlavu. ,,V takových situacích jsi sobecká, protože musíš být. Takže pojedeme do New Yorku."
,,A já ti znovu říkám, že tohle mi nemůžeš nařídit," procedila mezi zuby. ,,Nejsem žádná povoláním manželka jako tvoje sestra Serena, abych musela poslechnout každé tvoje slovo, Williame O'Briene."
,,Vivi," natáhl po ní ruku, ale ona se mu vyškubla. ,,Prosím, nebuď naštvaná a přemýšlej racionálně."
,,Nebudu zbabělec," odsekla Iris podrážděně. ,,Nech mě být. Teď se na tebe nemohu ani podívat."
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti IV. ✔️
FanficStrach už se stává denním chlebem. Hrdinové jsou o šest let starší a jejich osudy se změnily. Některým umřeli jejich nejbližší a jiní se snaží přežít tu válku, která jim hrozí. Věštba byla vyřknuta, ale hrdina je na straně zla a nemá sebemenší ponět...