/24.10. 2022/
James Potter seděl ve společenské místnosti, která nepatřila jen Nebelvíru, ale všem kolejím. Scházel se zde s přáteli, protože Madeline byla ze Zmijozelu a Juliett z Mrzimoru. Mávl hůlkou a přímo před ním se objevily levitující brambory, které následně pomocí kouzla začal opékat v uhlících už skoro vyhaslého ohně.
Sice se teprve chýlil ke konci říjen, ale venku už bylo sychravé počasí, listí opadávalo ze stromů a takový rozdělaný oheň přišel vhod. Do vedlejšího křesla se ledabyle posadila Madeline a sledovala, jak se James soustředí na opékání svých brambor.
,,Všiml sis vůbec, že jsem tady?" zasmála se na oko uraženě černovláska a brýlatý mladík konečně odvrátil pohled od krbu.
,,Samozřejmě, že ano, ty můj milovaný psychologu," zaculil se Potter. ,,Tebe nelze přeci přehlédnout. Hrozně dupeš."
,,Blbečku," titulovala, ,,a žroute. Vždyť bude večeře za tři čtvrtě hodiny!"
,,Budu mít zítra zápas," bránil se černovlásek. ,,Musím mít sílu, abych vás zmijozelské porazil."
,,Abys z toho koštěte nespadl, až budeš mít pupek," utahovala si z něj a on se načepýřil. Hbitě se zvedl ze svého křesla a skočil na gauč, kde černovlasá Blacková posedávala. Svou vahou ji položil na záda a začal jí lechtat na místech, o kterých už od dětství věděl, že má citlivá.
,,Odvolej to, okamžitě!" nařídil jí pobaveně a lechtal ji dál, zatímco sledoval, jak s sebou smýká smíchem. ,,Já ti dám pupek, Blacková! Taková urážka!"
,,Fajn, fajn, máš jenom pupíček," nevzdala se jen tak snadno a on na lechtání přidal, zatímco jí svýma nohama držel ty její. ,,Pottere, přestaň! Má se tady udržovat klid!"
,,Odvolej pupíček!" stál si na svém a smál se na celé kolo. Ovšem ani jeho potěšení z lechtání Madeline se nemohlo vyrovnat tomu, jak se od celého lechtání prohýbala z zádech Maddy. ,,Madeline Cassiopeio Blacková, já tě varuji!"
,,Co tady děláte?" pozvedl obočí Josh Finnigan při pohledu na Jamese, který seděl na Madeline nohách, pravou rukou jí držel ruce a levou jí lechtal pod vyhrnutým svetrem.
,,Jamesi, tobě už došly zásoby holek, že to zkoušíš na naší Madeline?" rýpla si cynicky Juliett.
,,A očividně si našel novou techniku," korunoval tomu ještě černovlasý Finnigan a posadil se společně se svou přítelkyní Juliett do rozlehlého křesla. James v té chvíli slezl z Madeline a narovnal si své vlasy, které mu pracně rozcuchala Maddy.
,,Kde je Fred?" změnil téma Potter, protože si až zpětně uvědomil, jak divně to muselo vypadat a cítil se trochu trapně.
,,Se svou budoucí tchyní, samozřejmě," uchechtl se Josh a Madeline se zamračila.
,,Nech ho být," zastala se Freda černovláska. ,,Margot se pohřešuje už dva měsíce a nikdo nemá ponětí, kde je."
,,Ano, správně," souhlasil Josh. ,,Nikdo nemá ponětí, kde je. Ani ministerstvo. Takže si pojďme objektivně říct, že Fred ani Trelawneyová je nemají šanci najít."
V tu chvíli zaslechli křik jejich pátého kamaráda Freda Weasleyho, který na ně mával a rychlým tempem k nim běžel. Když k nim konečně doklusal, švihl s sebou do křesla a začal se vydýchávat.
,,Myslím, že nám něco chce říct," nemohl si odpustit James a Fred před sebe natáhl ruku se zdvihnutým prstem, aby jim dal najevo, ať ještě chvíli počkají.
,,Ma... ma... rgot... na... na... mi... mi... nisterstvu," vypadlo z něj zadýchaně a Juliett mu chytře vykouzlila skleničku s vodou. ,,Díky, Juls."
,,Margot na ministerstvu?" zopakovala Madeline. ,,O čem to meleš, Frede?"
,,Teď jsem byl u Trelawneyové," začal vyprávět. ,,Bude se dít něco velikého. Existuje prý ještě nějaká věštba."
,,Další?!" vyjekla Juliett. ,,Kolik jich ještě bude?"
,,Margo bude klíčem k tomu, aby se k ní lady Tenebris dostala," pokračoval Fred. ,,Trelawneyová to teď předpověděla, musíme se tam dostat."
,,Ty jsi se zbláznil," vyhrkl Josh. ,,Máme se vypařit ze školy a utéct na ministerstvo, protože tu tvoje pošahaná tchyně prorokovala."
,,Notak, Joshi," vložil se do toho James. ,,Udělali jsme mnohem větší průsery jen, protože se nám chtělo. Tady se bavíme o naší kamarádce a holce tady Freda. Našeho bratra, kterého přeci chceme podpořit, ne?"
,,Musíme jet taky!" ozval se hlásek patnáctileté Penelope Finniganové, o dva roky mladší sestry Joshe.
,,Penny, ty někam nepojedeš," pokusil se ji uklidnit její starší bratr, ale Penny nevypadala, že by slovo jejího bráchy mělo nějakou váhu.
,,Jestli se bude na ministerstvu něco dít, může to ohrozit celý chod ministerstva!" prohlásila Rose Grangerová Weasleyová, také studentka pátého ročníku, jako Penelope Finniganová. ,,A to zahrnuje ministryni kouzel, mojí mámu! Jedu taky!"
,,Albusi, ani se nenatahuj!" okřikl James svého mladšího bratra Albuse Severuse, který už se samozřejmě také hlásil do záchranné mise. ,,Ty zůstaneš v Bradavicích s naší sestrou pro případ, že bych se nevrátil já."
,,Jenom, protože jsi starší a máš neviditelný plášť od táty neznamená, že máš více rozumu než já," prohlásil Albus a položil svému staršímu bratrovi ruku na rameno. ,,Vím, že jsme si vždycky úplně nerozuměli, protože ty jsi z Nebelvíru a já ze Zmijozelu. Ale teď chci stát po boku svého bratra, svého skvělého bratra a bojovat za něco, v co věřím."
,,A já samozřejmě pojedu taky!" přidala se Molly Weasleyová junior. ,,Moje sestra už se zase pohřešuje a já nebudu sedět v Bradavicích jako pecka."
,,Molly, Penny, Rose, Albe," povzdechla si Madeline. ,,Je vám přeci jenom ještě patnáct let. Nemáte za sebou ani NKÚ a o takových věcech nemáte dostatečné znalosti-"
,,A táta byl dospělý, když šel pro Kámen mudrců, do Tajemné komnaty, setkal se s chlapem, o kterém si celá Británie myslela, že je vrah? Měl složené NKÚ, když se účastnil Turnaje tří kouzelníků?" vstoupil do toho Albus Severus Potter. ,,Člověk, po kterém mám první jméno řekl toto ,Stáří bývá pošetilé a zapomnětlivé, takže má sklon mladé podceňovat.'. Měl sakra pravdu."
,,Dobře, tedy," souhlasil nakonec Fred. ,,Čím více nás pojede, tím to půjde lépe. Jste všichni schopní kouzelníci, o tom není pochyb. A všichni můžeme přispět tomu, že lady Tenebris neovládne zbytek světa."
Juliett se usmála od ucha k uchu a zvedla se z křesla. ,,Tak pojďme zachránit Margot."
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti IV. ✔️
FanfictionStrach už se stává denním chlebem. Hrdinové jsou o šest let starší a jejich osudy se změnily. Některým umřeli jejich nejbližší a jiní se snaží přežít tu válku, která jim hrozí. Věštba byla vyřknuta, ale hrdina je na straně zla a nemá sebemenší ponět...