/10.9. 2022/
Iris Blacková vstoupila do sídla Motus luminis s plno očekáváními. V místnosti sedělo plno dospělých a zrazu se cítila úplně zvláštně. I když byla manželkou, matkou, hospodyní, pořád se často cítila trochu jako dítě. Na stole měl každý svou skleničku, někdo máslový ležák, jiní džus a Max Moody samozřejmě Ohnivou whisky.
V čele stál Alastor Moody s dlaněmi opřenými o stůl. ,,Máme tu novou členku, Iris Blackovou-"
,,O'Brienovou," opravila jej a dostal se jí vražedný pohled. Svého prastrýce Aliho znala trochu jinak. Ano, slýchávala o něm různé historky, jak je kvůli němu plný Azkaban. Jenže v jejím dětství nechápala, jak něco takového mohl být. Znala ho jako toho vtipného dědouška, který se zamiloval do pěstování rostlin na jeho zahrádce.
,,O'Brienová, do řeči se neskáče," okřikl ji přísně a Iris v tu chvíli pochopila, že zde není Ali, ale Pošuk Moody. ,,A abych pokračoval, máme tu novou členku, Iris O'Brienovou, a nového člena, Killiana Flinta."
,,Moment, není náhodou Marcus Flint u Smrtijedů?" vznesl Kingsley Pastorek, coby bývalý Ministr kouzel. Killian Flint vstoupil do místnosti a pohlédl Pastorkovi do očí.
,,Byl bych rád, kdyby mě nikdo nehodnotil podle mého jména," prohlásil se vztyčenou hlavou. ,,Ano, můj otec je Smrtijed, ale jeden z těch zbabělých, kteří jsou přesvědčeni o tom, že lady Tenebris zvítězí. Můj otec je sice sobecký zbabělec, ale je to můj otec a v tuhle chvíli jediná rodina, kterou mám. Chci ho zachránit a vymámit do ze sevření lady Tenebris."
,,Budete muset oba přísahat," prohlásila Minerva McGonagallová. ,,Apeluji hlavně na tebe, Iris, máš v New Yorku manžela a dceru, zvaž to ještě."
,,Není co zvažovat," polkla naprázdno černovlasá žena. ,,Jsem z Británie, narodila jsem se v Bradavicích a nebudu jen přihlížet, jak někdo ničí mou zemi, můj domov."
,,Dobrá tedy," vzal si slovo opět Alastor Moody a přistoupil k Iris O'Brienové. Napřáhl k ní ruku a pohlédl na Pastorka. ,,Kingsley, mohu tě požádat o svědectví u neporušitelného slibu?"
,,Zajisté," přikývl postarší muž s tmavou pletí a vytáhl svou hůlkou. ,,Iris Vivian O'Brienová, slibuješ zde a tady, že neprozradíš žádnou zde zmíněnou informaci žádné nepovolané osobě, i kdyby mělo jít o tvůj život?"
,,Ano, slibuji," vydechla a cítila, jak jí probíjí magie. Uvědomovala si moc dobře, co znamená porušení neporušitelného slibu. Smrt. Jenže ona nemínila zradit ani Řád, ani svoje hodnoty. Pustila Pošukovu ruku a posadila se ke stolu vedle Lucy Traversové.
Když i blonďatý Killian Flint přijal neporušitelný slib a posadil se mezi sobě rovné, Moody začal svůj prostor. ,,Dnes musíme vyřešit tři nepříjemnosti, které nám svírají hrdlo," promluvil chladně a tvrdě. ,,Ta první, Paul Travers hledá svou manželku a nemíní se jí vzdát. Sice se jedná o nejlepšího špeha, kterého známe, ale zatím ani on neuspěl. Ovšem musíme zajistit, aby se nedostal k ní ani k jejím dětem."
,,Můj návrh je rozdělit je," promluvil Arthur Weasley. ,,Když se dostane k Lucy, nebude moct sebrat Christophera a Audrey, kterými ji bude držet v šachu."
,,Sebrat jí děti? To je přeci strašná bolest, Arthure," zastala se své vnučky Molly Weasleyová. ,,Nemůžeme je rozdělit, Chrise a Audrey to poznamená."
,,Ne, babi, děda má pravdu," ozvala se rudovlasá dívka. ,,Nesmím v tomhle ohledu myslet jen na sebe. Ano, bude mi bez nich špatně a smutno, ale pokud se k nim dostane Paul, zblázním se."
,,Díky za tvůj rozum, Lucy," pousmál se na krátko Alastor. ,,Otázkou zůstává, kam je umístit? V první chvíle mě napadlo je poslal za Fleur, Billem a Louisem do Francie. Nikdo to nebude čekat."
,,Já mám nápad," ozvala se Iris. ,,Pošleme je to New Yorku. Christopher si maximálně rozumí s Grace, bude to skvělé. Moje tchyně beztak nemá co na práci, tak se alespoň zabaví."
,,To vlastně není špatný nápad," usmála se šťastně Lucy a pokývala hlavou. ,,Fabian s Benem mají zkoušky na mezinárodní přemisťování, takže je tam v pořádku přepraví. To se zvládne."
,,Výborně," zašustil rukama Moody. ,,A ty se obarvíš na blond."
,,Prosím?" vyhrkla Lucy a začala si sama sebe představovat v blonďaté verzi.
,,Krytí," vysvětlil rychle jednooký muž. ,,Zrzavé vlasy jsou pro tebe ikonické, ale s blonďatými tě už málokterý Smrtijed pozná."
,,Dobře, provedu," nekladla více dotazů a Moody obrátil kartu.
,,Další problém, Aurora Zabini," podíval se na Blaise. ,,Jak dlouho už se tvoje manželka neukázala doma, Blaisei?"
,,No, takových šest sedm dní," mávl rukou a pak si to uvědomil, ,,no do prdele, šest sedm dní!"
,,Dámy a pánové, manžel roku," neodpustil si Alastor. ,,No každopádně, Aurora je oficiálně pohřešovaná osoba. Víme, že se snaží manipulovat s lady Tenebris, ale mám dojem, že už dávno není pod svým krytím."
,,Myslíš, že se prozradila?" otázal se Blaise vyděšeně.
,,Pokud si nemyslíš, že s lady Tenebris spí," utrousil sarkasticky Alastor. ,,Musíme ji najít s čímž se pojí náš třetí problém. Nikdo nevíme, kde vlastně lady Tenebris sídlí."
,,Copak to neví Lucy?" ozvala se Sybila Trelawneyová. ,,Několikrát byla v tom sídle, nebo ne?"
,,Byla, ale nemám ponětí, kde se nachází," povzdechla si zoufale rudovláska. ,,Něco takového nedokážu vůbec odhadnout? Wales? Irsko? Skotsko? Nikdo neví. Každý, kdo nepřijmul Znamení Zla se to nedozví, protože je na něj použito matoucí kouzlo. Z toho důvodu to neví ani Aurora."
,,Kde je sídlo lady Tenebris, tam je i Aurora," hlesl Alastor. ,,A samozřejmě vaše dcery, Sybilo. A také Florence s Ellie, Aarone."
Aaron Lee si povzdechl při pomyšlení nad ztrátou své milované manželky Florence a dcery Ellie. A tak Alastor vyjádřil problém. ,,Když zjistíme, kde se nachází lady Tenebris, zničíme ji. Na to se musíme připravit," shrnul to. ,,Teď si dáme přestávku."
Blaise se zvedl a šel si natočit vodu do kohoutku. Jeho dcera Iris jej následovala. ,,Tati? Jak je možné, že jsi si nevšiml, že je Aurora týden pryč?" uchechtla se. ,,Já vím, že spolu neoficiálně nejste, ale přeci jenom, bydlí s tebou."
,,Abych byl upřímný, já jsem poslední týden taky úplně nebyl doma," hlesl s povzdechem. ,,Byl jsem na venkově za mou matkou, tvou babičkou. Dlouho už jsem tam nebyl a cítila se docela osaměle."
,,To je kód pro to, že z tebe vytahovala rozumy ohledně svatby mámy a Deana?" pozvedla obočí a Blaise se zoufale uchechtl. ,,Notak, já přeci vím, jak mámu nenávidí. Mě to můžeš říct."
,,Nevím, jestli můžu," přiznal černovlasý muž a zaklonil hlavu. ,,Nevím, jestli chci způsobit další zmatek, víš?"
,,Další zmatek?" nechytala se černovláska. ,,Tati, o čem to sakra mluvíš?"
,,Iris, víš, jak jsme se strašně hádali, když jsi byla v pubertě?" zavedl řeč jinam. ,,Když jsi byla moje malá holčička, měli jsme tak krásný vztah, pak přišla ta puberta a tvoje rebelské emocionální výlevy. Ale teď mám zase konečně pocit, že máme ten správný otec-dcera vztah."
,,Tati, co se děje?" nenechala to být a Blaise se rozhlédl okolo, zda někdo neposlouchá.
,,Tvoje máma je nejlepší ženská na téhle planetě," prohlásil rozhodně. ,,A jsem to do ní zamilovaný úplně stejně jako v roce 1996, 1998, 2004 nebo 2015."
,,Ale vždyť jste se pořád hádali," nechápala to Iris a on se blaženě pousmál.
,,Jenom, protože jsem byl na ni naštvaný neznamená, že jsem ji přestal milovat," odvětil. ,,A naše hádky nebyly ošklivé. Nás to oba neskutečně bavilo. To ty víš. Já za to nemůžu, jasné? Miluji ji stále jako před lety, ale je zasnoubená s Deanem a ty! Ty jí o tom nesmíš říct! Nikdy!"
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti IV. ✔️
FanficStrach už se stává denním chlebem. Hrdinové jsou o šest let starší a jejich osudy se změnily. Některým umřeli jejich nejbližší a jiní se snaží přežít tu válku, která jim hrozí. Věštba byla vyřknuta, ale hrdina je na straně zla a nemá sebemenší ponět...