~3~

15 4 2
                                    

Ertesi Sabah
Min seo çoktan işe gitmişti ben ise bugun işlerimi halledicektim bugun ablamın olum yıl donumuydu onun mezarına gidicektim sonrada annemi babamı busanda ziyaret edicektim . Ustumu giyinip kahvaltı yaptıktan sonra arabaya binip evden uzaklaştım . Bir çiçekçide durup ablamın sevdiği gulleri demet yaptırdım telefonum ucak modundaydı cunku kimsenin beni rahatsız etmesini istemiyordum . Busana geldiğimde busana ait olan mezarlıga dogru arabayı surdum mezarlıgın girişine geldiğimde arabadan elimdeki demet çiçekle indim ve içeri dogru yurumeye başladım . Sonunda ablamın mezarının başına gelmiştim yine her zamanki gibi aglamaya başlamıştım .

Ben : Nasılsın abla ?! Bende iyiyim bak sen yanımda degilsin ya senin bizden ayrıldıktan sonra kendime soz verdim buyunce doktor olucam diye ! Bak simdi doktorum ve hastaların hayattını kurtarıyorum ama senin hayattını kurtaramadım !?" ablamın yanında biraz daha kalıp yanında kalktım ve mezarlığın çıkışına ilerledim arabanın yanına geldigimde başım donuyordu biraz olsun araba binmiş ve arabayı surebiliyordum . Aillemin evine geldikten sonra içeri girdim biraz onlara vakit gecirdim ablamın olumunden sonra annem 2 yıl kendine gelememişti babamla ben hergun doktora goturuyorduk annemi ama şuan iyiydi çunku ablamın olmadığını kabullenmişti . Onlardan ayrılıp arabaya bindim başım hayla donuyordu camı acıp iceri temiz hava girmesini sağladım ve radyodan bir muzik acıp arabayı surmeye devam ettim . Sonunda seule gelmiştim daha fazla vakit kaybetmeden arabayı hastaneye surdum ve telefonumun ucak modunu kaldırdım . Ekrana baktığımda jiminden 28 arama min seo dan ise 27 arama vardı neden min seo beni aramıştı ki sonuçta aillemin yanında olduğumu biliyordu ?! Içeri girdiğimde jimin herkese bağrıyordu neler olduğu anlamamıştım !

Ben : Jimin ne oluyor burda !? Niye bağrıyorsun ?!
Jimin : Oh allahım sana şukurler olsun !?" diyip bana sarılmıştı ama ben ne olduğunu anlamamıştım daha sonra min seo ya sorardım jiminden ayrılıp soyunma odasına gittim onluğumu giyip işe başladım ben gelene kadar jimin hastaların yarasına bakmıştı geri kalan hastalara benim bakmam gerekiyordu . Oğlen arası olduğunda yemege inmiştim hastane bugun gayet sakindi min seo da jongsukla beraber yanıma gelmişti onlarla biraz sohbet ettikten sonra beni acilden aramışlardı . Acile geldiğimde bir vaka vardı hemen elime eldiven takıp mudaheleye başladım .

Ben : Makas ! Hemşire neşter ! Kanama biraz durdu ! Doktor park jimini cagırın hemen !
Jimin : Vaka ne ?!
Hemşire : 9 aylık hamile kanaması var !?
Jimin :  Amelleyattaneyi hazırlayın çabuk !?" hamile kadını alıp amelleyatta girdik . Amelleyatt gayet guzel gidiyordu ve kadının bebegi dogmuştu sonra ise kadını bayıltıp kanamasını durdurduk . Çıkıp kapısına yoneldiğim sırada jimin kolumu beni kendine çekmişti ne oldugunu anlamamıştım!  Ondan uzaklaşıp dışarı cıktım eldivenleri cope attıp elimi yıkadım ve onlugu cıkartıp 1 kata cıktım amelleyattane zemin kattaydı ve hastane ise 5 katlıydı yine biraz buyuktu ! 1 kata geldiğimde jongsuk hastasıyla ilgileniyordu min seo ise buralarda degildi ! Bende kendi işime bakıp hastalarımla ilgilendim birkac saat sonra ise min seonun mesaisi bitticekti benim ise gece measim vardı jiminle birlikte hastanede kalıcaktık jongsuk ve min seo gidicekti ! Onların mesaisi bitmiş çoktan gitmişlerdi min seo ya birşey oldugunda aramasını soyledim cunku ilk defa evde tek başına kalıcaktı bende o yüzden endişeleniyordum ! Benim mesaisim başlamış birkac ameleyatta girip çıkmıştım hastalarımla ilgilenip duruyordum ve uyumamak için ise surekli kahve içiyordum en sonunda uykum gelmişti daha fazla dayanamayıp vakit kaybetmeden asansore bindim . Asansorden indiğimde 3 kata dinlenme odasına gelmiştim vakit kaybetmeden içeri girdim ayakkabılarımı çıkartıp kendime koltuğa bıraktım .

Hastane Gece Yarısı ( Jiminden )
Benim işlerim bitmişti kendime kahve alıp hastanenin balkonunda manzaraya bakıyordum yu jini bu saatte kadar gormemiştim ve merak etmiştim en son ise birkac saat once gormuştum . Elimdeki kahveyi masaya bırakıp balkondan çıktım ve etraftaki hemşirelere yu jini sormaya başladım ama herkes birkac saat once gormuştu onu aradığımda ise telefonu çalıyor ama açılmıyordu !Başına bir şey gelmesinde korkuyordum hastanedeki govenlik gorevlilerine her yeri aramalarını soylemiştim bende her yere bakıyordum . Yarım saat sonra ise bir guvenlik gorevlisinden haber gelmişti dinlenme odasında uyuyordu !

Ben : Teşekkur ederim sen işine bakabilirsin !?
Guvenlik gorevlisi : Birsey degil hocam iyi geceler !? " diyip gitmişti o kadar korkmuştum ki başına birsey gelmesinden dinleme odasında uyuması icimi rahatlatmıştı kahve makinesinden bir bardak kahve alıp onu izlemeye başladım neden birden kendimi ona kaptırmıştım bilmiyordum ! Onun yuzune bakıp hafifce gulumsedim ve uşumesin diye ustunu orttum kahve mi alıp cam tarafına ilerledim manzara cok guzeldi yu jin birkac kez kıpırdasa da benim sesimi duymadı bende kahvemi bitirip onun karşısındaki kolktukta uykuya daldım . Sabah uyandıgımda ise yu jin yoktu demekki erken uyanmıstı bende kalkıp ustume duzelttim ve odadan cıktım . Etrafıma baktıgımda herkes gelmişti jongsuk ve min seo da buradaydı  min seo ya yu jini sordum ve 2 katta oldugunu ogrendim dun ona seni yemege çıkabilirmiyim demiştim onun cevabını ogrenicektim . 2 katta geldiğimde ise yu jin hastasıyla ilgileniyordu bu seferki hastası 9 yasındaki bir çoçuktu ne zaman onu uzaktan izlesem yuzumde anlamsız bir gulumseme oluyordu onun bana baktığını gorduğumde gulumsedim oda bana gulumsemişti ve cocukla ilgilenmişti .  Bende kendi işime bakmıştım oglen arası ise yu jine cevabı sorucaktım .Sonunda birlikte yemege inebilmiştik yemeklerimizi alıp boş bir masaya geçtik ve ona dunki yemek teklifinin cevabını sordum bana hayla dusundugunu soyledi .

Ben : Yu jin hani sana dun seni yemege çıkarabilirmiyim demiştim ya !?
Yu jin:  Evet ?
Ben : Cevabın ne !?
Yu jin:  Duşundum bu aksam gidebiliriz !?
Ben : Tamam aksam goruruz !?" diyip yanından ayrıldım akşam biraz erken ayrıldım hastaneden eve gidip ustume bir kazak ve bir pantolon giydim yu jin nin ne giyecegini bilmiyordum biraz daha yu jini bekledim ve bana dediği saatte evden ayrıldım arabaya binip yu jinin evine dogru surdum . Sonunda evinin onune geldim ve arabanın onunde beklemeye başladım evin kapısı acıldığında yu jin kırmızı bir elbise giymişti ve çok guzel gorunuyordu ve nutkum tutulmuştu ona baktığımı gorunce gulumseyip yanakları kızarmaya başladı bu utanması hoşuma gidiyordu !

Ben : Ço-Çok guzel olmuşsun !?
Yu jin:  Teşekkur ederim gidelim mi ?!
Ben : Olur !?" diyip araba once yu jini bindirdim sonra ise kendim bindim ve gidecegimiz yere dogru surmeye başladım geldiğimiz yer cok guzel bir yerdi çunku sahilde kumsalın ustunde kucuk bir yemek yiyebilecegimiz bir yer hazırlatmıştım !

Yu jin:  Burası çok guzel olmuş herşey icin teşekkurler !? "yemek yemege başlamıştık ve cok guzel vakit geçirmiştik !?

Yu jin
Jimin yemek teklifini kabul etmiş eve gelmiştim hazırlanıp onun gelmesini bekliyordum o gelene kadar min seoyla konuşuyordum cunku yuzu biraz guluyordu acaba aralarında birsey mi olmuştu bunu daha sonra ona sorucaktım odamdan cıktığımda min seo biraz şaşırmıştı eminimki jiminde şaşırıcaktı ! Koltuğa oturup jiminin gelmesini bekledim camdan baktıgımda daha gelmemişti biraz daha oturdugum da min seo ya soru sormaya başladım cunku yuzu guluyordu !?

Ben : Pişt ? Hayırdır bune gulumseme ?!
Min Seo : Hic ?!
Ben : Inanmam dokul !?
Min Seo : Bugun aramızda ufak bir yakınlaşma oldu benim biraz moralim filan bozuktu oda bana komik haraketler yapıp beni guldurdu sonra bana sarılıp "sen hic uzulme "dedi
Ben : Hm anladım aa neyse jimin geldi ben gidiyorum gece saat 11 12 gibi gelirim beni bekleme sen uyu !?"diyip evden ayrıldım jimin arabanın onunde beni bekliyordu onun bana baktığını gorduğumde biraz utanmıştım gidelim mi dediğimde kabul etmişti arabaya once beni bindirip sonrada kendisi binmişti . Geldiğimiz yer ise sahilde bize ait kucuk bir ışıklı bir yerdi elimi tutup kumsalda yurumeye başladık cunku ben topuklu ayakkabı giymiştim ve kuma biraz olsun battıyordum jimin sonunda dayanamayıp beni kucagına almıştı ben ise ona biraz kızmıştım sonunda gelmiştik beni yere indirdiğin de sandalyemi cekip oturmamı sağladı sonrada karşıma oturdu . Yemege başlamış sohbet ediyorduk birden jiminin telefonu calmıştı galiba hastaneden arıyorlardı !

Jimin: Ne !? Tamam hemen geliyorum !Yu jin cabuk gitmemiz lazım !?
Ben : Tamam sakin ol !? " beni kucagına almıştı ve araba hemen binmiştim sonrada kendisi binmişti yolda birkac kufur ediyordu kime ne oldugunu anlamamıştım ne oldugunu sorduğumda cevap vermiyordu sonunda eve gelmiştim arabadan inip ona dikkat etmesini soyledim oda tamam diyip hastaneye gitti ve suan gercekten kime ne oldugunu merak ediyordum !? Iceri girdigimde ayakkabılarımı cıkartıp ayagıma terlik giydim ve ustumu cıkartmış dusa girip çıkmıştım sacımı tarayıp ormuştum kıyafetlerimi giyip yataga girmiştim beni yarın çok yorucu bir gun bekliyordu cunku butun gun amelleyatta giricektim !? Ve sabah hastanede jimine ne oldugunu sorucaktım .

~Bolum Sonu ~

Gizli Aşk ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin