~6~

10 3 0
                                    

2 hafta sonra ( Min Seo )
2 haftadır jongsukla konuşmuyordum konuşmak istemiyordum çunku o goruntu gozumun onunden gitmiyordu bana en son " galiba ben seninle mutlu olmaya başladım "demişti mutlu olan bir insan başkasıyla goruşurmuydu ? Kafam o kadar dalgınki koridorda yururken jimin çarpmıştım zaten oda 2 haftadır yu jinin yuzune bakmıyordu nedeni sorduğumda ise cevap vermiyordu !? Bunların arasında ne oldugunu bilmiyordum elimdeki dosyayı alıp hastamın odasına girdim odada hyung sooyla jongsuk vardı onları boyle gormeye dayanamıyordum gozlerimi jongsuk a cevirdiğimde gozlerini bana dikti hastayla ilgilenip odadan dışarı çıkmıştım kordiorda ilerlerken birden jongsuk kolumu tutmuştu ve beni surukleyerek terasa goturmuştu ne oldugunu bilmiyordum ama birseyler kotu gidicekti hissediyordum!? Terasa geldiğimizde kolumu bırakmıştı onunla konuşmak istemiyordum gitmeye çalıştığımda kolumu tutuyordu bir an gozumun onune hyung sooyla kafede gulup eğlendiği gelmişti !?

Ben : Bırak beni ! Seninle konuşmak istemiyorum !?
Jongsuk : Neden !? 2 haftadır yuzume bile bakmıyorsun ve neden benimle konuşmak istemiyorsun ?!
Ben : Istemiyorum iste !? Ne zaman gitmeye çalışsam aklıma sen geliyorsun gidemiyorum gitmek istiyorum ama yapamıyorum !?" diyip gozlerim dolu birsekilde oradan ayrıldım ve merdivenlere cokup kimse sesimi duymasın diye sessiz bir şekilde ağlamaya başladım kalbim sıkıyordu onları yakın gordukce . Merdivenlerden kalkıp  elimi yuzumu yıkamak icin lavaboya gitmiştim oradan cıktıktan sonra mesaimin bitmesine az kalmıştı onluğumu çıkartım ve cantamı alıp otoparka dogru yurumeye başladım otoparka indigimde jongsukla goz goze gelmiştim onunla goze goze gelmek canımı yakıyordu ! Vakit kaybetmeden arabaya binip surmeye başladım bugun eve gitmiyecektim bir bara gidip icmeye başliyacaktım . Sonunda bara gelmiştim arabayı valeye verip cantamı omzuma takıp içeri girdim bu bar gayet sakin oluyordu bu aksam gayet sakindi boş bir masa bulup oturdum ve bir rakı soyledim ve rakı gelince icmeye başladım bir sure sonra ise jongsukta buraya gelmişti ama bana baktıgında ben kafamı ceviriyordum . Ayağa  kalktığım da başım donuyordu biraz kendime gelmeye calıştığımda başaralı olamamıştım  zar zor bardan dışarı çıkmıştım basım hayla donuyordu birisinin yanıma geldigini hissetmiştim ama kimin oldugunu goremiyordum galiba jongsuk olması lazımdı ! Cok guzel tahmin etmiştim yanıma gelen jongsuktu beni kucagına alıp arabanın arka kolktuga bindirmişti kendisi ise surucu kolktuğa binmişti nereye gittiğimizi bilmiyordum arabada giderken sızmıştım . Arabanın kapısı açıldığında jongsuk beni kucagına almış evin kapısını açmaya çalışıyordu  sonunda evin içine girmiştik kendi evimde değildim burası jongsuk 'un eviydi neden buraya gelmiştik bilmiyordum!? Beni yumuşak bir yere bıraktıgında yataga uzandığımı anlamıştım dolaptan bana birkac parca kıyafet çıkarmıştı ve beni banyoya  goturmuştu ve dısarı çıkmıştı . Banyo yapıp kendime gelmiştim odaya gidip ustumu giyindim ve odadan cıkıp etrafta jongsuk aramaya başladım evin içinde onu arama sonucu mutfakta kahve hazırlarken bulmuştum !?

Jongsuk : Kendine gelebildin mi ?!
Ben : Evet birsey sorucagım ben neden buradayım ?!
Jongsuk : Barda sarhos olmuştum yu jin sana kızmasın diye seni buraya getirdim!?" demişti elindeki kahveyi alıp balkona çıkmıştım oda gelmişti hicbirsey konuşmamıktık çunku konuşmak istemiyordum yanından kalkıp kalıcagım odaya gittim oda peşimden gelmişti ve kolumu tutmuştu kafamı çevirip ona baktım .

Jongsuk :Ne yaptım bilmiyorum ama ozur dilerim !?" demişti ben ise birsey soylemeden kolumu elinden kurtarmıştım ve odama gelmiştim . Odanın icine girdigimde camın onune oturdum neden bana boyle yapıyordu ?! Kalbim dayanmıyordu artık o kız hastaneye geleni 2 hafta geçmişti aradan ve ne ara bu kadar yakın olduklarına anlam veremiyordum ama cok canım yanıyordu biraz daha camın onunde oturup aglamaya başladım birsure sonra camın onunden kalkıp yataga girdim biraz uyursam kendime gelebilirdim . Sabah uyandığımda mutfaktan sesler geliyordu herhalde kahvaltı hazırlıyordu odadan çıktıgımda mutfaga dogru gitmeye başladım sonunda kahvaltı hazırdı birkaç birsey yedikten sonra ise arabamın anahtarını alıp evden cıktım o ise peşimden bagrıyordu bir insanın sucunu bilmemesi benim canımı daha çok yakıyordu vakit kaybetmeden arabaya binip eve dogru surmeye başladım . Eve geldiğimde yu jin yoktu işe gitmemiş olmalıydı bende ustumdeki jongsuk un penyesini cıkarıp pijamalarımı giydim bugun ise gitmiyecektim cunku yine onları birlikte gormek istemiyordum yu jin beni merak etmemesi için ona kısa bir mesaj yazdım " beni merak etme kendimi iyi hissetmiyorum bugun o yüzden ise gelmiyecegim aksam grsz" demiştim cidden kendimi uyu hissetmiyordum yataga girip biraz uyumaya calıştım .

Hastane ( Yu jin) 
Hastanede işlerim bitmişti ve etrafta deli gibi jimini arıyordum ama hiçbir yerde yoktu her defasında onunla konuşmaya çalışsam benden kacıyordu neden boyle yaptığına anlam veremiyordum !?

Ben : Bakarmısın doktor park jimini gordun mu ?
Hemşire :Kendi odasında telefonda konuşuyordu hocam !?
Ben : Teşekkür ederim!?" diyip jiminin odasıma dogru yurumeye başladım odanın onune geldiğimde gerçekten telefonda konuşuyordu ama kiminle konuştuğunu bilmiyordum karşı tarafın sesini duyamıyordum sadece jiminin sesini duyuyordum !

Jimin : Evet ondan uzak durmam gerek ama yapamıyorum ondan uzak kalmak sanki benim icin cehenneme benziyor !? Ne sacmalama ondan hoşlanmıyorum sadece ondan biraz uzak durmam lazım neyse kapattıyorum grsz !?"diyip telefonu kapatmıştı acaba kiminle konuşmuştu merak etmeye başlamıştım kapıyı tıklatıp iceri girdim beni gorunce biraz şaşırmıştı karşısına geçip neden benden uzak kalmak zorunda kaldığını sormuştum ama cevap vermiyordu sonunda dayanamayıp odadan çıkmıştım .Mesaim bitmişti eve gitmeyecektim gitari bir hafta once tamire vermiştim hastanenin otoparkına geldiğimde arabama binip surmeye başladım gitarı tamire verdiğim yer ise hastaneye birkac saat uzaktaydı . Sonunda gitarın tamir edildiği dukkana gelmiştim içeri girip gitarı aldım ve parayı odeyip dısarı cıktım eskiden ablamla bizim bir tepimiz vardı oradan guneş batmasını izlerdik bugun o tepeye gidip gitar çalarak şarkı soyliyecektim min seo beni merak etmesin diye ona "ablamla guneşin battışını izlediğimiz tepeye gidicem akşam yemeğinden once donerim "yazıp arabayı çalıştırdım sonunda tepeye gelmiştim arabanın bagajından piknik sepettini ortuğu cıkarıp yere sermiştim ve gitarı elime alıp oturmuştum saat akşam uzeri 6 olmuştu ben ise hastaneden saat 5 te çıkmıştım buraya gelmem 1 saat surmuştu etrafı kolacan ettiğimde kimse olmadığına emin oldum kendime su bir adet sandivinc koymuştum sandivinci yedikten sonra su icip sesimi kontrol ettim ve gitarıda kontrol ettim ve yavaş yavaş çalmaya başladım ablamın en sevdiği şarkı "yanlığın ezgisi korece  "şarkıyı soylemeye başladığımda etrafta bir kişi daha benimle birlikte sarkıyı soylemeye başlamıştı bunun kim oldugunu bilmiyordum ama sesi cok guzeldi o kişinin yanıma gelmesini istiyordum ve tahmin ettigim olmuştu gelen kişi jimindi ! Benimle birlikte şarkıya devam etti sarkı bittiginde ise ikimizde guneşin battışını izlemeye başladık guneşin batışı çok guzeldi ! Bir anda jimin elimden gitarı alıp şarkı soylemeye başladı ve bana en sevdigim iki şarkıyı sordu .

Jimin : En sevdigin iki şarkı ?
Ben : "Yanlızlığın ezgisi " ve "serendipity çalıcak mısın ?!
Jimin :  Evet bana o iki şarkının korece sozlerini gosterirmisin ?!
Ben : Tabiki !?"diyip gostermeye başladım gitarı çok guzel çalıyordu çalması bittiğinde onu alkışladım o ise gulmuştu .

Ben : Gitar çalmayı nerden biliyorsun ?
Jimin : Kuçukken annem oğretmişti !? Şimdi ise hobi olarak çalıyorum !? Ve çalarken şarkı soyluyorum aslında sarkıcı olmak istiyordum ama doktor oldum !?
Ben : Neden vazgeçtin peki ?!
Jimin :  Annnemi trafik kazasında kaybettim o kazadan sadece babam sağ kurtuldu ve bende annemin olumunden sonra soz verdim doktor olucam diye !?Peki sen neden doktor oldun !?
Ben :Bende ablamı bir trafik kazasında kaybettim ve bende kendime soz verdim buyunce doktor olucam diye ! Gitmem gerek sonra grsz !?"diyip yanında kalmıştım arabanın yanına geldiğimde ise gitarı ve piknik sepetini bagaja koyup surucu kolktuga bindim . Eve geldiğimde min seo beni bekliyordu ve bana biraz kızmıştı haklıydı onunla yemek yedikten sonra bahçeye çıktık biraz bahçede oturup odalarımıza çekildik çunku bizi yarın yorucu bir gun bekliyordu !?

~Bolum Sonu ~

Gizli Aşk ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin