2 hafta Sonra ( Hastane min seo)
Tatil yapmış ve seule geri donmuştuk ve işimizin basındaydık jimin yu jin jongsuk hepimizi hastaneydik ve bu hastanede tek bir eksik vardı oda hyung soo guney koreden başka bir ulkeye gitmişti geri donmemek uzere gitmişti ve kesinlikle geri donmesini istemiyordum !Çunku onu sevmiyordum yu jin de sevmiyordu hastane artık duzelmişti ve başka bir blog açılmıştı ve orada da doktorlar vardı stajer ogrenciler filan vardı ve biz onlara bazı gunlerde egittim veriyorduk ve dunde onlara egittim vermiştik suan işlerinin başındaydılar bazen hastanenin ek binasına gectigim zaman onları izliyordum ve gayet başarılıydılar ve sonunda birkac isleri bitmis dinleniyorlardı çunku jimin onlara cok is vermişti elimdeki kahveyi alıp balkona çıkmıştım hava almak istiyordum cunku cok yorulmuştum butun gun amelleyatta girmiştim. Kahvem bittince kafeteryaya indim ve orada jiminld yu jin vardı hastane de iki doktor gibi ve arkadas gibi davranıyorlardı dısarısa ise flort gibi davranıyorlardı onları anlıyordum çunku ilişkilerini saklıyorlardı jiminin babası ogrenmesin diye yemegimi yerken telefonum çalıyordu beni acilden arıyorlardı hemen kalkıp gitmiştim vakaya baktığımda kaza yapmiş bir aile vardı kadına pansuman filan yapmıştım cunku ufak sıyrıkları vardı adam ise yogun bakıma alınmıştı cunku kafasını carpmış ve kafaması vardı amelleyattan sonra oraya almıştık dışarıda biraz daha hava almaya ihtiyacım vardı baya yorulmuştum cunku hava aldıktan sonra iceri giricektim aam jongsuk gelmişti yanıma ve benimle konuşmak istiyordu !Jongsuk : Seni seviyorum!?
Ben : Ha?"demiştim ve beni opmuştu sonrada gulerek iceri girmişti galiba bu halime guluyordu ben bu opucukten sonra kendime gelemezdim . Mesaimiz bitmiş eve gitmek için yu jinle asansore binip otoparka indik ve jiminde bizimle gelmişti çunku hayla ortada gezen bir katil vardı ve bizimle kalması en dogrusuydu araba da giderken en sevdigim şarkı calıyordu ve bende arabanın ust tarafına çıkmıştım yu jin arabanın ustunu açmıştı ve bende seule karsı en sevdigim şarkıyı soyluyordum ! Eve geldigimizde hepimiz iceri girdik ve ben kosarak odaam cıktım cunkuu mutluydum jongsuk beni opmuştu odama geldiğimde ustumu degiştirip kendimi yataga attım ve jongsuk 'un beni opmesini duşundum ve beni opmuş ve elimi tutmuştu . Odamın kapısı çalıp iceri yu jinle jimin girmişti ben ise yatagımda uzanmış salak aşıklar gibi guluyordum !Yu jin : Buna bi haller olmuş hadi hayırlısı !
Jimin : Korkmaya başladım acaba gitsek mi odadan !?
Ben : Optu bugun optu elimi tuttu !
Yu jin : Kim seni optu salak kız !?
Ben : Jongsuk !
Jimin : Sonunda bari sevgili olunda bizide yormayın ya bıhtım vallaha bıhtım he !?"diyip odadan çıkmışlardı ve bende yanlız kalmıştım aslında iyi olmuştu benim icin cunku duşunmem lazımdı ve karar vermem gerekti aslında jongsukla sevgili olmak istiyordum ama tekrar kavga edermiyiz ve ona tekrar guvenebilirmiydim bilmiyordum yataktan kalkıp cama dogru ilerledim ve camın onunde durup gokyuzune baktım bu gece hava yagmurlu olucaktı telefonuma bildirim gelmişti . Akşam yemegi yerken yagmur yagıyordu ama gökgürültüsü yoktu sadece hava bozuktu ve bugun şuan ise yagmur yagıyordu yemeklerimizi yedikten sonra masayı topladık ve mutfaktan cıkıp salona gelmiştik jimin tv açmıştı ve bizde tv izlemeye başlamıştık ve sıkıldığımız icin jiminle pes2020 oynayama başladık yu jin bize mısır ve icecekler getirmişti mac durumu 5 -4 ve jimin ondeydi birkac saat sonra ise macta jimin beni yenmişti cunku kucuklugunden beri bos zamanlarında mac oynuyormuş ben ise birkac sene once ogrenmeye başlamıştım yu jin boş zamanlarında kitap okurdu sinirli olduğunda gokyuzune bakar ve sahile giderdi saat 12 olmuştu ve yrn izinliydik hepimiz odalarımıza çekildik odama geldiğimde kendime yaptırdıgım led ışıkların oldugu yerde muzik calarım ve kar kurem vardı bu kar kuresini bana abim almıştı 17 yaş dogum gunumde ve abim oleli 4 sene olmuştu ve hayla abimin yokluğuna alışmamıştık ne annem ne babam hicbirimiz alışamamıştık muzik calarımı acıp kar kuresi ve led ışıklarla birlikte stori cekip Instagrama atmıştım ve internetti kapattıp telefonu komidinin ustune bırakmıştım biraz uyusam iyi olucaktı benim icin. Gece yarısı telefonuma bilmedigik bir numaradan mesaj gelmişti"yakında hepiniz oluceksiniz !" yazıyordu mesajı gorunce korkmuştum yataktan kalkıp cama dogru ilerlemeye başladım camdan baktıgımda sadece evin etrafında ve bahcede korumlar vardı ve onlardan başka kimseyi goremiyordum ! Telefonumdan hemen jongsuk' a mesaj atmıştım ve 5 dakika sonra ise mesaj gelmişti korkudan ellerim titriyordu !Jongsuk : Iyimisin ne oldu !
Ben : Iyiyim ama bana bir mesaj geldi ve şöyle yazıyor "yakında hepiniz oluceksiniz !"yazıyor kim neden bana boyle bir mesaj neden atsın ki !?
Jongsuk : Bilmiyorum ama koruma sayısını artırmamız lazım guvenliğiniz icin ! "Diyip telefonu kapatmıştı mesajlaşmamıştık ve ben kapımı kilitleyip uyumuştum yu jin ise jiminle odasında uyuyordu ve yrn hafta sonu izinliydik !Yu jin ( Hafta sonu)
Uyandığımda saat sabah 9 du ustume geceligimin hırkasını giyip odadan çıkmıştım ve sacımı toplayıp mutfaga inmiştim kendime kahve yapıp kahvaltı hazırlamaya başlamıştım ve kahvaltı yaptıktan sonra ise min seo havuzuz temizlemeye başlamıştı cunku yagmur yagmıştı ve yapraklar havuza duşmuştu bugun ise hava biraz parcalı guneşliydi havuzu temizleme isi bitmişti ve min seo havuza sonunda girmişti jimin ise bahcede hamakta sallanıyordu ben ise diger salıncakta sallanıyordum ve hava cok sıcaktı birazda olsa jimin hamakta sallanıyordu ama bir anda oksurmeye ve hapşırmaya başlamıştı kesin hasta olmuştu !Ben : Aşkım iyimisin !?
Jimin : Iyiyim sevgilim hapşu !?
Ben : Kalk sen hasta oldun ben sana corba yapiyim sende ılık suyla duş yemek yedikten sonra viteamin ilacları icersin !?" diyip birlikte iceri girmiştik ve jimin ust kata dusa girmişti ben ise mutfakta ona corba yapıyordum ve corbayı tabaga koyup ilaclarla birlikte yukarı çıkmıştım odaya geldiğimde jimin ustunu giyinmişti coktan ve yataga girip ustune carşaf ortmuştu atesi 37.50 vucuduna ıslak bez koyup corbayı yedirmeye başlamıştım ve ilacları ictikten sonra ise surekli vucuduna soguk bez koyuyordum kucukken ablamla ben hastalandıgımda annem ateşimizin duşmesi icin bize bunu yapardı işede yarardı gece yarısına kadar jiminle ilgilenmiştim o uyuyunca odadan kendime su almak icin çıkmıştım min seo odasında uyuyordu ve bende mutfakta biraz kitap okuyordum kitap okumam bittince kitabı alıp odama cıktım ama salondan sesler geliyordu elime sopa alıp salona çıkmıştım ve salona geldigimde ise eve sadece yavru kedi girmiş ve kolktukta uyuyordu sopayı yerine bırakıp odama çıktım ve odaya geldigimde jimin hayla uyuyordu bende onun yanı başında elimdeki kitapla uyuya kalmıştım kafam duştuğunde ise jimin elini uzatmış kafamı tutmuştu ve beni izliyordu beni kucagına alıp yataga çıkarmıştı o kadar yorgundum ki butun gun jiminle ilgilenlenmiştim ve şimdi ise dinleniyordum !Ben : Iyimisin şuan biraz atesin duştumu !?
Jimin : Duştu hayattım ama suan sadece oksuruk ve hapşırma var hadi yoruldun butun benimle ilgilenmekten uyuyalım hadi !? "dediğinde vucudumu ona yaslanmıs ve elini tutarak uykuya dalmıştım sabah ise jongsuk min seo ben jimin piknik yapmaya busana gidicektik oyle bir karar vermiştik ama son gunlerde min seo biraz garip davranıyordu ona ne oldugunu anlamamıştım! Baska zaman sorucaktım neler olduğunu !?~Bolum Sonu ~