~13~

4 2 0
                                    

Ev ( Yu jin)
Dun geceden sonra sabah erkenden min seo eve gelmişti ve odasında uyuyordu herhalde yine jongsuk la kavga etmişlerdi onlar sevgili olmadan biz sevgili olamıyorduk sadece flort kalıyorduk ve son gunlerde evde kalmaktan canım sıkıyordu tatile gitmek ve gezmek istiyordum ama bir yandan da hastane yavas yavas bittiyordu ne yapıcaktım bilmiyordum. Yatakta uzanırken yanıma jimin gelmişti bugun evden hic çıkmamıştık ve dunde vlog cekmiştim kanala atmıştım boş kaldıgım zamanlarda vlog cekip attıyordum ve sonunda jiminden beklediğim hareket gelmişti !

Ben : Aşkım bi dur evde korumalar min seo filan varken yapamayız !
Jimin : Ama seni ozledim dun gece bana yapalım mı diyordun !
Ben : Biliyorum dedim aşkım aam şuan yapamayız tatile gidersek yapabiliriz ancak !?
Jimin : O halde yrn tatile gitmek icin kıyafet alıyoruz ve gecede tatile busana gidiyoruz ! " demişti ve habere sevinmiştim yataktan kalkıp min seonun odasına bodoslama girdim ve yere duşmuştum yerden kalkıp ustumu duzelttim ve tatil haberini verdim oda sevinmişti çunku bir yerlere gitmek istiyordu kafasını toplamak için akşam yemek yedikten sonra odalarımıza çekildik ben jiminle uyuyordum min seo ise tek uyuyordu jimin yine rahat durmamıştı ve benim kıyafetlerimi cıkarmıştı onlemimizi almıştık oda ustunu çıkarmıştı ve yanıma yataga uzanmıştı yavaşca ve sessiz bir şekilde işimize başlamıştık araba bir boynumu opuyordu bende onun saclarını cekiyordum evlenmeden once yapıyorduk çunku park jimin bey rahat durmamıştı !

Ben : Aşkım ben çok yoruldum ve kasıklarım agrımaya başladı !
Jimin : Tamam guzelim bende yoruldum duş sabah alırız simdi bana elini ver cunku elini tutmak istiyorum ve oyle uyumak istiyorum !
Ben : Peki "demiştim ve arkamı donup vucudumu onun gogsune yaslamıştım ikimizinde kıyafetleri yerdeydi çunku jimin bey tatile kadar rahat duramamıştı kesinlikle birkac gun yataktan kalkamiyacaktım cunku kasıklarım cok agrıyordu . Sabah olduğunda ikimizde uyuyorduk taki odaya min seo girene kadar !

Min Seo : Oov ! Gece guzel geçti herhalde enişte park jimin !
Jimin : Evet :)
Ben : Min Seo ! Kafanı kırmadan odayı terk et ! "Dediğimde coktan gitmişti kızgın bakışlarımı jimine donmuştum ve duşa girmiştim benden sonra ise jimin dusa girip çıkmıştı ustume ince askılı bir elbise giymiştim jimin boynuma bir opucuk kondurup ustunu giyinmeye başlamıştı odadan çıktıgımda min seo pis pis sırıtıyordu oldurdum seni jimin ! Kahvaltı yaptıktan sonra kasık agrısı ilacımı içmiştim ve tatil icin alışveriş yapmaya gitmiştik birkac birsey aldıktan sonra ise yemek yiyip eve gelmiştik doktor oldugum icin ne olur olmaz diye kendime ilac almıştım eve geldigimizde iceri girdik ve bu gece yine flim gecesi yapıcaktık min seo flimi acmıştı bizde mısır patlatmıştık ev aynı sinema salona donmuştu . Telefona baktıgımda saat 10 olmuştu salonu toplayıp odamlarımaz çekilmiştik min seo coktan uyumuştu biz ise jiminle plan duşunuyorduk ne yapabiliriz diye ama bulduğumuz planlar saçmaydı en sonunda jimin pes etmiş uyumuştu ben ise birkac bir sey duşunuyordum ve en sonunda bulmuştum!

Ben : Selam jongsuk biz yarın gece busana gidiyoruz sende oraya bizden once git biz uçumuz oraya gelicez ve yani min seo da olucak belki bu sefer onunla konuşabilirsim iyi geceler!" diyip telefonu kapatmıştım ve yataga jiminin yanına girmiştim bakalım bu plan ise yariyacakmıydı umarım işe yarardı . Sabah uyandığımda kahvaltı hazırlamaya başlamıştım ve sonunda kahvaltı hazırdı jiminle min seo masaya oturduktan sonra kahvaltıya başlamıştık min seoyla busana gidince neler yapıcagımızı konuşuyorduk bircok yere gidicektik plaja kafeye busan tarihi mekanlara gidicektik cunku 2 hafta orada tatil yapıcaktık akşam ustu bavullarımızı hazırlamıştık ve gecede yola çıkmıştık gece seyahat etmeyi seviyordum . Uykum geldigi icin ayakkabılarımı çıkartıp ayaklarımı jiminin kucagına uzatmıştım ve uykuya dalmıştım min seo ise telefondan muzik dinliyordu . Busana geldigimizde ayakkabılarımı giyip arabadan inmiştim kendi eşyalarımı alıp evin içine girmiştim jiminle min seo coktan yerleşmişlerdi . Merdivenlere yoneldigimde jimin kalıcagımız odadan dışarı çıkmıştı ve bende odaya girip eşyalarımı yerleştirmiştim yemegi jimin hazırlıyordu cunku ona ceza vermiştim havuzdan çıktığımızda yemek hazırdı dus alıp ustumuzu giyindikten sonra min seo beraber sofraya oturduk ve yemeklerimizi yerken bile sohbet ediyorduk. Sofrayı topladıktan sonra ise yorgun oldugumuz icin odalarımıza cekilmiştik min seo ve bizim odada buyuk bir sekilde jakuzi vardı ustumu cıkartıp jakuziye girdim benim yanıma ise bir sure sonra jimin gelmişti ve beni kendi kucagına cekip oturturmuştu .Ve dudaklarımı opmeye başlamıştı ortam guzeldi cunku gökyüzüne bakabiliyorduk jakuzinin etrafında ve yerlerde mumlar vardı ortamı sevmiştim !

Ben : Aşkım yine yapıcaz burda !
Jimin : Evet cunku seni cok seviyorum ve ozluyorum !
Ben : Peki yapalım bakalım !"dedigimde yavaşca işimize başlamıştık sonunda ise cok yorulmuştuk jakuzide dus alıp cıkmıştık pijamalarımı giyip yataga girmiştim ve jiminde uyumak için yanıma gelmişti. Sabah uyandığımızda ucumuz birlikte sofra hazırlamıştık ve kahvaltı yapıp evden çıkmıştık busan seul kadar buyuk degildi ama yinede her yeri gezilebiliyordu ve çok guzel fotoraf cekinme yerleri vardı . Birkac saat sonra min seoyla ben plaja gitmiştik jimin ise jongsukla buluşacaktı biz plajdan cıktıktan sonra ise saclarımızı toplayıp cantalarımızı omzumuza takıp elimizdeki dondurmalarla yurumeye başladık bir yerde birkac fotoraf cekinip ikimizde bir sure sonra Instagram fotorafları atmıştık ve biraz daha gezip market gorup eve gelmiştik marketten cok birsey almamıştık sadece 3 poşet birseyler almıştık onlarda cips kola ve alkoldu ve bu gece oyun oyniyacaktık min seoyla ben icecekleri ayarlamıştık ve jiminle jongsuk 'un gelmesini bekliyorduk birkac saat sonra ise gelmişlerdi biz ise onları bahcede yere ortu sermiş bir şekilde bekliyorduk ve sonunda onlarda bahceye bizim yanıma gelmişti oyuna başlamıştık jimin bana soruyor bende bazen cevaplıyor bazende iciyordum bazende min seo bana soruyor jongsuk benn soruyordum oyun oyle devam ediyordu jongsuk min seo ya oyle bir soru sormuştu ki jiminle ikimiz şaşırmıştık !

Jongsuk : Beni seviyormusun min seo !? "demişti min seo bu soruyu cevaplamak yerine bir şişe alkolu bitirmiş ve sarhoş olmaya başlamıştı min seo sarhoş oldugunda opucem filan derdi herhalde bu haraketti jongsuk yapmamıştır diye umuyordum ki yanılmıştım çunku jongsuk kafasını eline almış gozlerine bakıp opucem diyordu aish ! Min seo o kadar içmiştiki oyundan sonra beni dinlemeyip hayla iciyordu sonunda jimin dayanamayıp icki şişesini elinden almıştı ve evdeki butun içki şişelerini gidip dısarı daki cope atmıştı ! Cunku min seo bunu hak etmişti bizi dinlemiyordu yerden kalkıp yurumeye çalıştığında koluna jongsuk girmişti onu yukarı odasına cıkartıp geri bahçeye gelmişti ama bıkkın bi hali vardı ne oldugunu sorduğumuzda ise sinirliydi !

Ben : Ne oldu !?
Jongsuk : Opucem dedikten sonra boynuma sarılıp uyudu sonra bende onu odasına yataga bıraktım odadan cıkarken ise min sung diyye sayıklıyordu aish !
Ben : Min Seo adına ben ozur dilerim o cok fazla icince ne yaptığını ve dedigini bilmiyorda !" biraz daha bahçede oturup odalarımıza çekilmiştik jongsuk ise kaldıgı eve gitmişti ona ısrar etmiştik burada kal diye ama kabul etmemişti odamıza geldiğimizde ustumuzu giyinip yataga girdik ben elimi jimin elinin arasıra sokmuştum cunku boyle uyumayı seviyordum ! Bakalım Sabah oldugunda min seo bu yaptiklarını hatırlayacakmıydı!?

~Bolum Sonu ~

Gizli Aşk ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin