~10~

5 2 5
                                    

Aksam Ustu
Min sung hayla bizimle kalıyordu cunku bizimle kalması gayet iyi bir secenekti cunku bizimle jiminler gelene kadar kalıcak biri lazımdı tamam korumlar vardı ama yinede yanımızda birisi olması lazımdı . Hepimiz bahçede oturmuş sohbet ediyorduk jiminlerin gelmesine çok az bir zaman kalmıştı onlara supriz yapıcaktık ve bugun Instagram dan canlı yayın yapıcaktık telefonumun şifresini acıp Instagram girdim ve canlı yayın actım anında baya izleyici olmuştu canlı yayını devam ettirip yayını kapattım ve içeri girip merdivenlere yoneldim çunku yemek hazırliyacaktım bu aksam yemekte tavuklu ramen ve kimhci ve birkac birsey daha olucaktı . Yemek yaparken bir anda bir ses duymuştum balkondan baktığımda min seoyla min sung birbirlerine havuzdan su attıyorlardı min seoyu haftalar sonra  yuzu gulerken goruyordum cunku ne zaman haftalar once gulduğunu hatırlamıyordum yemekler bittiginde masayı hazırladım ve yemeklerimizi yerken bile birbirimize şaka yapıyorduk ben yemegi bittirmiştim ve içicegimi iciyordum en son dun aksam stori atmıştım milkshakenin fotorafını cekip korece guzel soz yazdım " herkese iyi aksamlar hepinize sağlıklı gunler diliyorum gokyuzundeki yıldızlar " diyip attım ve sonunda herkes gormeye baslamıstı korumlara hem bahcede hemde evin dısarıda gorevlerini yapıyorlardı onlara yemek verdikten sonra ise min sung ben ve min sung havuza girmiştik hava sıcak oldugu icin altımda mayo vardı ustumde ise sort ve beyaz korece yazılı tisort vardı onları cıkartıp havuza girdim min seo nun ustunde ise uzun ince askılı elbise altında ise mayo vardı havuza girdigimde rahatlamıştım . Vlog cekmeye karar vermiştim havuzdan çıktığımda vlog kameramı aldım ve vlog cekme ayarlamısını yaptım ve vlog cekmeye başladım ve vlog videosuna edit yapıp youtube kanalıma attım videonun ismi "korede yaşam tarzı gunluk vlog 2 "videoyu attıktan sonra ise yarım saat sonra yorumlar gelmeye başlamıştı ve Instagram dan dm kutuma mesajlar hikayede paylasma bildirinleri geliyordu saat gece yarısı 11 olmuştu hava biraz esmeye başlamıştı iceri girip salona gectim ve 10 dakika sonra ise min seo ve min sung gelmişti tv acıp izlemeye başladık min sung dizene baktığımda min seo uyumuştu şuan burada jongsuk olsa kesinlikle kavga cıkardı tamam sevgili degillerdi ama jongsuk min seo yu seviyordu min sung yanımdan ayrılıp gitmişti birkac saat sonra ise bende odama gitmiştim 10 dakika sonra ise odamın kapısı çalınmıştı içeri gelen ise min sung du kapıyı kapattıp karsıma koltuga oturmuştu ben ise telefona bakıyordum bugun jiminden hic mesaj almamıştım ve onu merak ediyordum gökyüzünun resmini cekip ona atmıştım ve internetti kapatmıştım min sung ise bana merakla bakıyordu !?

Ben : Evet seni dinliyorum!?
Min Sung : Uyuyamadım buraya geldim de minik panda kimden mesaj bekliyor !? Yoksa minik panda asık mı oldu !?
Ben : Yoo hayır aşık filan olmadım sadece arkadasımdan haber bekliyorum butun gun mesaj atmadı da !?
Min Sung :Bak benden çekinmene gere sonucta 2 yıldır sizinle komşuyuz bana herşeyi soyleyebilirsin !?
Ben : Evet ben birisini seviyorum ona sevdigimi soylemek istiyorum ama soylersemde kaybederim diye korkuyorum ve onun bana acılmasını bekliyorum !?
Min Sung : Ona sevdiğini soylemezsen kaybedersin asıl zamanı gelince ona sevdiğini soyle bak ben sevdiğim kızın sesini duyamıyorum onu goremiyorum ama senin sevdiğin insan yanında ve zamanı geldiğinde ona soyle tamam mı hadi iyi geceler!?
Ben : Iyi geceler "dediğimde kapıyı kapattıp çıkmıştı onun peşinden kapıyı defalarca kilitlemiştim ve min seoda kapısını kilitlemişti gökyüzüne bakarken telefonum çalıyordu arayan kişi jimindi şukurler olsun allahım !?

Ben : Efendim !?
Jimin : Kusura bakma butun gun yogundum ozur dilerim!?
Ben : Onemli değil sadece seni merak etmiştim butun gun !?
Jimin : Bende seni merak ettim ve senin papatya kokunu ozledim !?
Ben :  neyse sen yorgunsun galiba !?
jimin : Evet cok yorgunum aradıgım iyi oldu seninle konuştuktan sonra duş alıp uyuyacaktım iyi geceler !?
Ben : Jimin !?
Jimin :Efendim !?
Ben : Seni ozledim ne zaman geliyorsunuz !?
Jimin : Biliyorsun 1 ay bitti ve 2 aya girdik yani 2 ayın ortalarında gelicez grsz !?" diyip telefonu kapatmıştı acaba hangi gun geliceklerdi bugun fazlasıyla yorulmuştum yatagıma girip uykuya daldım . Sabah uyandığımda ise muftaktan sesler geliyordu odamdan cıktıgımda ise min seoyla beraber şaşkınca birbirimize bakıyorduk merdivenlerden indiğimizde min sung bize kahvaltı hazırlamıştı ikimizde şaşırmıştık çunku sofra çok guzel gozukuyordu !?

Ben : Ooo prens hazretleri ilk defa sofra hazırlamış bak bu performansı her zaman bekliyorum !?
Min Sung : Emredersiniz minik panda !
Min Seo : Ellerine saglık prenscim !?
Min Sung : Afiyet olsun prensesler !?" dediğinde kahvaltıya başlamıştık herşey cok guzel olmuştu ve tıka basa yemiştik çoçuklara yemek verdikten sonra ise evden çıkmıştık yanımaza yine 6 koruma almıştık digerleri ise evdeydi bugun busana denize gidicektik seulde deniz yoktu . Birkac saat sonra busana gelmiştik arabadan inip plaja girdik min seoyla ustumuzu çıkartıp denize girdik birbirimize su attıyorduk min sung piknik ortusunu yere sermişti ve esyalarımızı korumlara bırakmıştı yanımıza geldiğinde ise su voleybolu oynamaya başlamıştık sonra ise yuzmeye başlamıştık denizden çıktıgımda karnımız acıkmıştı yemek yedikten sonra plajdam ayrılmıştık eşyalarımızı arabaya koyup busanı gezmeye başlamıştık min sung busanda daejuda dogmuştu bildiğim kadar ise jiminde busanda dogmuştu ama çoçukken hangi mahallede oldugunu bilmiyordum ben ise busanda başka bir mahallede dogmuştum min seo ise seulde dogmuştu seule gore busan çok guzeldi bir cafeye girip içecek birseyler soylemeye karar vermiştik içeceklerimiz geldiğinde ise hesabı odeyip elimizdeki içeceklerle birlikte kafeden ayrılmıştık biraz busanda gezmiştik ama busan gez gez bitmiyordu cunku buyuk bir yerdi ve gezmekle bitmiyordu fotoraf cekindikten sonra ise busan mezarlığına gelmiştik cunku min seo abisini gormek istemişti min seo nun abisi bir kavga da olmuştu ve daha ise birkac sene once kapattılmıştı min seo bana cok uzulmuştu cunku abisini cok seviyordu . Min seo abisini ziyaret ettikten sonra ise birlikte min sung yanına yurumeye başladık min sung yanına geldiğimizde gezmeye devam ettik akşam olduğunda ise plaja geri donmuştuk telefonuma jiminden mesaj gelmişti " seni ozledim "bu mesaj beni gulumsetmişti guldugumu kimseye belli etmemiştim ama min seo anlamıştı . Sonunda eve gelmiştik bu gece flim gecesi yapıcaktık min seoyla ben mutfaga gitmiştik ve min seo yu sorguya cekmiştim !?

Ben : Hayırdır ikide bir telefonundan jongsuk'un fotorafina bakıp duruyorsun ay kız yoksa sen jongsuk tan mı hoşlanıyorsun !?
Min Seo : Yok oyle bir şey ya sacmalama !?
Ben : Ay havada aşk kokusu sezdim ama neyse hadi gidelim !?"benim dediğime sinir olmuştu bana hiç yalan soyleyemiyordu çunku ikisininde birbirinden hoşlandığını biliyordum !? Izlediğimiz flim dram aşk ve komidi flimiydi bu flimi min sung seçmişti flim çok guzeldi ve bu flimi izlemediğim için kendime kızmıştım . Yine min seo kafasını min sung dizene koymuştu ve biz flim izlerken kapı çalmıştı evde sadece ben min seo min sung ve korumlara vardı kapıyı açtığımda şok olmuştum çunku jiminle jongsuk erken gelmişti ikiside bana sus işaretti yapıp içeri girmişlerdi bavullari arabaydı yani jongsuk 'un arabasındaydı jongsuk gorduğu manzara karşısında sinirleri bozulmuş ellerini sıkıyordu !? Birazdan kotu birsey olucaktı hissediyordum ve korkuyordum!

Jongsuk : Min Seo !
Min Seo : Efendim !?
Jongsuk : Benimle gel !? "Diyip  kolundan tutup yukarıda min seo nun odasına gitmişlerdi hepimiz saskın bir şekilde birbirimize bakıyorduk ve ikisinin kavga seslerini aşagıya salona geliyordu ama en cok jongsuk bagrıyordu !

Jongsuk : Ya ben seni seviyorum anlıyormusun seni senin başka insanlarla gormek canımı yakıyor anlasana ! Seni çoçukluktan beri seviyorum unutmaya çalıştım tam unuttum derken yeniden karşıma cıktın ve yineden sana aşık oldum !?
Ben :Ya ben seni o hyung sooyla gorurken benim canımın yanmasını duşunmedin mi ! Defalarca geceleri agladım beni degil onu seviyor diye sizi yan yana gormek benim canımı yakmıyor mu sanıyorsun şimdi cekil onumden! "Diyip odadan cıkmıştı ve aglıyordu min sung la birlikte hava almaya çıkmışlardı kendimi koltuga zor atmıştım cunku onların arasındaki olanlara yetişemiyordum ! Birkac saat sonra ise telefonuma min seo dan mesaj gelmişti "kendimi iyi hissedene kadae min sung la kalıcak eşyalarımı gonderirsin " demişti min seonun odasına girip eşyalarını kucuk bir bavula toplayıp salona inmiştim min seo gittikten yarım saat sonra ise jongsuk evden cıkmıştı jimin defalarca onu arıyordu ama acmıyordu cunku telefonu kapatmıştı min seo nun eşyalarını korumaya verip gonderdim ve odama cıkıp bu olanları duşundum ve yataga girip uyumaya çalıştım birkac saat sonra ise jiminde odasına çekilmişti oda benimls kalıcaktı min seo eve donene kadar .Sabah neler olucaktı ikimizde bilmiyorduk !?

~Bolum Sonu ~ 

Gizli Aşk ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin