~8~

11 3 4
                                    

Hafta Sonu ( Havuz Başı )
Bugun min seoyla beraber havuza girmiştik ve çıkmamıştık havuzdan çünkü hava çok sıcaktı havuzdan sonra dışarı alışveriş yapmaya gitmek istiyorduk ama korumalar izin vermiyordu . Havuzdan çıkıp ikimize ve korumalara birer limonata yapıp goturmuştum bahçeye geldiğimde min seo hayla havuzdaydı ona ve kendime limonata aldıktan sonra içecekleri herkese dağıtmaya başladım. Akşam ustune dogru 3 korumayı markette göndermiştim 2 tanesini ise bize kıyafet almaya gondermiştim. Birkac saat sonra korumalar eve gelmişti market poşetlerini ben kıyafet poşetlerinide min seo almıştı içeri . Min seo elindeki poşetlerle odalarımıza çıkmıştı bende mutfağa girip yemek yapmaya başlamıştım . Yemeklerimizi yedikten sonra ise ben mutfaga geçip hyung soo yu aramaya başladım çunku benim artık bu duruma el atmam gerekti jongsuk hyung soo yu sevmiyordu kesinlikle min seo yu seviyordu ve min seo da onu seviyordu ama birbirlerine soyleyemiyorlardı . Telefon 2 calışta açılmıştı vakit kaybetmeden konuşmaya başladım. 

Ben : Seni uyarıyorum jongsuk ve min seo arasından çekil !?
Hyung Soo : Yoksa ne yaparsın !?
Ben : Ben hastanedeki o salak doktorlar benzemem senin ne bok oldugunu biliyorum şimdi jongsuk ve min seo arasından çekil!? Zaten senin asıl planın jongsuk tu dimi ama başaramadın uzgunum tatlım !?" diyip telefonu kapatmıştım ve min seo anlamasın diye onun yanına gitmiştim ben bu hayatta bana deger veren ve sevdiğim insanların hiçbir zaman uzulmesini istemiyordum . Min seo uyumak icin odasına çıkmıştı bende kahve kupalarını alıp mutfaga tezgahın ustune koymuştum ve korumalara yemek hazırlayıp goturmuştum herkes yemegini yedikten sonra tepsiyi alıp evin içine girmiştim merdivenlerden cıkıp salona gelmiştim mutfaga tepsiyi bırakıp evin kapısını defalarca kilitleyip merdivenlere yoneldim odama geldiğimde ise iceri girip kapıyı defalarca kilitlemiştim . Yine gitarı elime alıp camın onune oturdum acaba şuan jimin ne yapıyordu bugun onu ariyacaktım telefonumu alıp onu aramaya başladım ve telefon ilk çalışta acılmıştı onun sesini ve deniz kokusu ozlemiştim tamam sadece ona bir kez sarılıp uyumuştum ama penyesi bende kalmıştı kıyafettini geri gelince ona vericektim !?

Ben : Jimin ?!
Jimin : Efendim uykucu guzel !?
Ben : Ne yapıyorsun ?!
Jimin : Kaldığımız odanın balkonunda manzaraya bakıyordum yani gökyüzüne peki sen ne yapıyorsun iyimisin !?
Ben : Biz iyiyiz bizi merak etmeyin jimin ben sana birsey soylemek istiyorum!?
Jimin : Dinliyorum !?
Ben : Şuan elimde gitarım var ve sen benimle "serendipiyt "şarkısını soylermisin !?
Jimin : Tabiki soylerim !?" demişti ikimizde şarkının sozlerini biliyorduk şarkıdan sonra ise biraz daha jiminle konuştum .

Ben : Sana gelince bende kalan kıyafettini vericeğim !?
Jimin : Sende kalabilir !? Yani senin olabilir bundan sonra !?
Ben : Peki teşekkür ederim!?
Jimin : Rica ederim " ay benim gece senin "iyi geceler!?
Ben : Iyi geceler "diyip telefonu kapatmıştım ve biraz daha gökyüzüne bakmıştım onlar burada değilken beni uyku tutmuyordu jiminle soylediğimiz şarkının korecesini bir kagıda yazmaya başladım.

"   Tüm bu olanlar tesadüften ibaret değil .
Sadece , sadece kendi hislerim .
Tum evren daha dun farklı olduğundan .
Sadece , sadece senin mutluğundan dolayı .

Bana seslendiğinde senin çiçegin oluyorum .
Sanki bunu bekliyormuşum gibi .
Buyuleyici bir şekilde çiçek acacagız .
Belkide evrenin yazgısı boyle.
Sadece olması gereken buydu.
Biliyorum , biliyorsun sen benim ben seninim ."şarkının sozlerini bittirip biraz telefonda oyalandım. Uyuyordum ama tekrar geri uyanıyordum neden boyle oluyordu bilmiyordum yataktan kalkıp elime dolabımdan uzun bir hırka aldım ve odamdan dışarı çıkmıştım.  Bahçeye indiğimde korumalar gorevlerinin başındaydı  biraz bahçede durmuştum yan komşumuz min sung gelmişti oda bizim doktor degil ama korenin en iyi aşcısıydı !? Bahçe kapısından içeri girdiğimde kapıyı kilitleyip yanıma gelmişti korumlara onun kim olduğunu soylemiştim ve onlarda " peki efendim " demişlerdi yanımdaki boş şengzoga oturduğunda benim yuzum asıktı çunku jiminler 2 ay boyunca burada olmiyacaklardı ve ben 2 ay boyunca jimini çok ozleyecektim birbirimize karsı hoşlandıgımızı soyleyemesekte oda beni ozlediğini tahmin edebiliyordum min seo da zaten jongsuk' u ozluyordu emindim ki jongsukta min seo yu ozluyordu !?

Gizli Aşk ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin