~22~

10 2 0
                                    

Jongsuk ( Ev )
Uykuya dalmadan once evin kapısı calmıştı yataktan kalkıp kapıyı acmaya gittigimde kapının deliginden baktıgımda kapıda galiba min seo vardı kapıyı acıp onu iceri aldım aglamaktan gozleri sişmişti o iceri girip kanepeye oturdugunda bende ikimize kahve yaptım ve salona geri dondum  yanına oturup kahveyi ona verdim ve ikimizde konuşmuyorduk ben daha  dogrusu ben onun konuşmasını bekliyordum ama konuşmuyordu yarım saat sonra konuşmaya başlamıştı ama sanki kelimeler bogazında dugumleniyordu ve aglıyordu ne oldugunu bilmiyordum ama kotu birsey olmuştu ve ne oldugunu sormuştum ve anlatmıştı bana herseyi!

Min Seo : Abim olmemiş ! Ve ben evlatlık verilmişim ! Inanbiliyormusun ben evlatlıgım!  Senin sevdigin kadın evlatlık inanabiliyormusun ! "Diyip duruyordu ve sacları yoluyordu onun sakinleşmesi icin ona kendime cekip bana sarılmasını sagladım kucagımda sakinleştiginde ise onu yatak odasına cıkartıp bende salona indim ve kanepe oturup duşunmeye başladım neden min seo evlatlık verilmişti neden ? Ve abisi kimdi neredeydi ? Bende duşunmekten min seo gibi kafayı yiyecektim biraz daha salonda oturup yatak odama min seo nun yanına cıktım ve yatakta uyuyordu onun yanına yere oturup sacıyla oynamaya başladım yatakta kırpırdamaya başlamıştı ama yinede uyuyordu bende yanına girip onu kendine cekip yorganı uzerimize ortum ve uykuya daldım. Sabah min seo dan once uyanmıştım bugun onunla biraz gezicektik kahvaltı hazırlamıştım ve min seo da uyandığında kahvaltıya başlamıştık saat oglenden sonra 2 olmuştu o ustunu giyinmeye gitmişti cunku benim evime gelirken bavulunu getirmişti bende duşa girmiştim beni salonda beklerken bende ustumu giyinmiştim hava bugun bozuktu ve ruzgarlıydı ikimizde ustumuze  kalın birseyler giymiştik evden cıktıgımızda el ele kaldırımda yurumeye başladık min seo keyfi biraz olsun yerindeydi ama gozleri oyle anlatmıyordu !

Ben : Iyimisin !? Sevgilim!
Min Seo : Efendim pardon daldım  iyiyim sen iyimisin ?!
Ben : Iyiyim kafeye geldik zaten !?"dedigimde kafenin onune gelmiştik iceri girdigimizde cam kenarı bir masaya oturduk cam kenarı dedigimde aklıma min sung 'un min seo yu optugu sey geliyordu ve sinirlerim bozuluyordu ! Yemek siparisi verip beklemeye başladık ve yemeklerimiz gelene kadar konuşmaya başladık yemeklerimiz geldiginde ise başlamıştık yemeklerimizi yemeye kafede ise gozume bir genc adam takılmıştı yani jimin olan bir adam gozume takılmıştı arasıra ise bizim masaya bakıyordu min seo kış icin aldıgı kalın elbise giymişti ama etek boyu biraz dizini geciyordu o yemek yerken kendi montumu onun dizine ortmuştum oda tabi saşırmıştı ne oluyor diye !

Ben : Şuradaki adam sana bakıyor o yuzden bacagını ortum askım !" demiştim oda tamam demişti hesabı odeyip kafeden çıkmıştık ve yolda yurumeye başladık hava yagmurluydu yani yagmur yagıyordu kafamızı montlarımızın sapkalarıyla ortmuştuk  ve yolda yurumeye devam etmiştik sahile geldigimizde denizde biraz dalga vardı ve bende kumsalda denize yakın olmayan yerde min seo nun fotoğrafı cektim kendi telefonumdan onunda kilit ekranı duvar kagıdı yapmıştım benimde onun telefonunda ekran duvar kagıdım vardı biraz sahilde yurumuştuk arkamı donup baktıgımda kafedeki genc adam peşimize takılmıştı ve bu durumda birsey oldugunu anlamıştım min seo beraber hızlı yurumeye başladık markete uğradığımızda ise eve icin marketten birkac birsey aldık ve eve geldigimizde iceri girdik salonun perdesi az acıp dısarı baktım ama o adam yoktu cunku yagmur cok yagıyordu ve gitmişti min seo yatak odasına cıkıp uykuya dalmıştı bende aksam yemegi hazırlamaya başladım ve aksam yemegi hazır oldugunda ise min seo uyanmıştı onunla yemek yiyip kahve icmeye başlamıştık kahvelerimiz bittiginde terasa cıkmıştık camlar kapalıydı ve iceri yagmur girmiyordu orada ise kanepe ve led ışıklar vardı evi boyle doşemiştim cunku ileride evlendigim zaman bu evde yaşayacaktım terasa cıktığımızda kanepeye oturdum min seo kucagıma uzanmıştı  saclarıyla oynamaya başladım ve oda bana soyle demişti !

Min Seo : Bana aillemi bulmamda yardım edermisin ?!
Ben : Ederim tabiki !?" demiştim ama nereden başliyacagımızı bilmiyordum . Ertesi sabah tum korede min seo nun aillesi aramıstık herkese fotoğraf gostermiştik ama kimse tanımıyordu ve polis karakoluna gitmiştik hayla  daha ikimizde bir sonuc cıkıcak diye bekliyorduk ama bir sonuc cıkmamıştı ve bugun yu jinle jimin gelicekti ! Bir kac saat sonra onlarda gelmişti ama hicbir sey iyi olmamıştı !

Min Seo : Bunların ne işi var burada ! Yalancı insanları hayattımda istemiyorum defolun evimden !
Yu jin : Guzelim yapma boyle nolur bak bizde sana yardım etmeye geldik ne olur bizede izin ver!
Jimin : Yu jin haklı bizi dinlemelisin min seo !
Min Seo : Neyi dinlicem ya neyi benim abimin olmedigini evlatlık oldugumumu dinlicem sizden defolun evimden sizi gormek istemiyorum !"demişti ve yu jinle jimini evden kovmuştu min seo nun evde olmadıgı zaman gelmeleri icin mesaj atmıstım ve jiminde tamam demişti min seo oturdugu yerden kalkıp terasa cıkmıştı bende peşinden gittigimde ise kapıyı kilitlemişti ve sakinlesmeye ihtiyacı vardı bende terasın merdivenlerinden inip salona geri dondum ve koltuga oturdum polislerden hayla bir iz veya haber yoktu babası annesi abisi nerede bilmiyorduk en son fotoğrafı bir kadına gosterirken kadın söyle demisti "evt tanıyorum bu ailleyi yıllar once baska bir ulkeye tasındılar ve burada sadece ogulları kaldı kızları var mı bilmiyorum "demişti o kadını bulmam gerekiyordu kadın bize adresini vermişti ve birsey olursa gelin demişti yarın min seoyla beraber o kadınin evine gidicektik . Sabah oldugunda ikimizde vakit kaybetmeden evden cıkmıştık ve arabaya binip busana dogru ilerlemeye başladım busana geldimizde kadının evinin adresini haritaya yazmıştım birkac saat sonra ise kadının evini bulmuştuk arabadan inip min seoyla kadının evine girdik ve kadın bizi gordugunde biraz sasırmıstı kadından birkac bilgi alıp karakola gittik ve kadından aldıgımız bilgileri ise soyledik ve seule geri donduk daha ne kadar boyle surucekti bilmiyorduk min seo cok hırpalanmıştı kendimden biliyordum cunku benim annemde yoktu trafik kazasında olmuştu cocuk oldugum icin birkac sene kimseyle konuşmamıştım okula bile gitmemiştim jiminin teyzem  bana annelik yapmıştı babamda annelik yapıyordu koruyordu gozekliyordu bu hayatta herkes sevdigi insanı kaybediyordu ve bu durum zor oluyordu cunku sevdigin insanlar geri gelmiyordu ! Birkac hafta min seo nun aillesi bulmakla gecmisti gunlerimiz ama hayla bir iz yoktu burada sadece abisi vardı onu nerede bulucaktık bilmiyordum min seoyla ben evde otururken evin kapısı calmıştı kalkıp kapıyı acmaya gittigimde kapının deliginden baktım gelen kisi o kafedeki kisiydi kapı actıgımda bogazına yapıstım ve bagırmaya basladım ve cocuk kimdi ve burada ne işi vardı bilmiyordum min seo bizim kavga seslerimizi duymuştu ve gelmişti yanımıza !

Min Seo : Bırak onu ! Lutfen !
Ben : Bu kim neden burada ?! Ne işi var burada! 
Min Yoongi : Ben !
Ben : Ne sen soyle burada ne işin var! Neden bizi takip ediyordun !
Min Yoongi : Ben min seo nun abisiyim !" demişti min seo ya baktıgımda kapının koluna tutunmuştu ve gozlerini kapatmıştı ve bagırmaya başlamıştı !

Min Seo : Benim abim oldu ! Benim oldu ! Benim abim oldu ! "diye tekrar edip duruyordu bende onun bogazını bırakıp hemen min soe yu kucagıma alıp evden cıktım min seo kucagımda bayılmıştı onu arka kolktuga koyup surucu kolktuga gectim ve en yakın hastaneye surmeye başladım arabadan inip min seo yu kucagıma aldım ve sedye diye bagırdım sedye geldiginde min seo yu kucagımdan aldılar ve acile goturduler birkac saat sonra ise min seo ya serum takmışlardı ve bu gece burada muşade altında olacaktı ! Yarın ise taburcu olup eve gidicekti .
O uyurken bende onun karsısında olan kanepeye uzanıp uyuya kalmıştım !

~Bolum Sonu ~

Gizli Aşk ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin