Yu jin ( Gece yarısı ev )
Gece yarısı uyandığımda mutfaga su içmeye kalkmıştım jimin ise odada uyuyordu merdivenlerden mutfaga inip surahiden kendime su koyup içmiştim ve tekrar merdivenlerden odama cıktım ama min seo yu merak ediyordum odasına gittigimde odada yoktu merdivenlerden salona indim ama orada da degildi evin her tarafına baktıgımda yoktu ve birkac saat sonra telefonum calmıştı telefonu actıgımda jongsuk arıyordu ve bana min seo yu soruyordu ama evde degildi malesef korkuyordum cunku basına birsey gelmiş olabilirdi merdivenlerden hızlıca odama cıktım ve jimini uyandırdım min seo nun evde olmadığını soyledim ustume birseyler giyip odadan çıkmıştım ve jimini bekliyordum oda yanıma geldiginde birlikte evden çıkmıştık arabaya binip seulde gidebilecegi her yere baktık ama yoktu aklıma tek birsey geliyordu busana gitmiş olabilirdi jimin hemen arabayı busana dogru surmeye başladı busana gitmemiz yaklaşık 1 saattimizi bulmuştu yolda ilerlerken bir araba kaza yapmıştı bizde gorevimiz oldugu icin arabadan inip hastaya bakmaya başladık ama gordugum seyle sok olmuştum cunku bu min seo uydu !Ben : Ha-Hayır ji-jimin b-bu min seo ! Kaza yapmıs kafası kanıyor ve nabzı duşuk ambulansı ara burdan bizim hastaneye gitmemiz 2 saattimizi alır !
Jimin : Ta-Tamam !?"demişti ve ambulans gelene kadar min seo ya ben ilk tedaviyi yapmıştım ve ambulans geldiginde hemen sedye getirdiler ve min seo yu sedyeye kaldırıp ambulansı koydular bende ambulansa binip min seoyla beraber busan devlet hastanesine gitmeye hazırlandık jiminde arkamızdan arabayla geliyordu yaklaşık 15 dk sonra busan devlet hastanesine gelmiştik ambulanstan ben inip bekledim sonra min seo yu indirdiler ve iceri girdigimizde doktora hastanın durumunu ve benimde doktor oldugumu soyledim bizden sonra da jimin hastaneye gelmişti min seo yu hemen amelleyatta almışlardı ve bizde amelleyattın onunde jiminle bekliyorduk birkac saat sonra ise jongsuk gelmişti ve min seo yu soruyordu ona o kadar ofkeliydim ki oturdugum yerden hızla kalkıp ona dogru yurumeye başladım!Ben : Senin yüzünden o orada olum kalım savası veriyor senin yüzünden! Senin yüzünden benim kız kardesim oluyor !
Jimin : Yu jin sakin ol !
Ben : Olamam jimin olamam benim kardesim olucek !?" demiştim ve aglamaya başlamıştım sinirlerim bozulmuştu min seo benim kız kardesim ablam gibiydi onu cok seviyordum onunla lisede tanışmıştım aynı üniversitede okumuştuk aynı bolumde ve imimizde doktor olmuştuk ve bizi cok seven adamlarla evlenicektik min seo olurse bu hayalimiz gercekleşmezdi birkac saat sonra iceriden min seoyla ilgilenen doktor cıktı !Doktor : Hastanın malesef kalbi durdu !
Jongsuk : Kalbi durmuş !
Ben : Senin yüzünden! Hepsi senin yüzünden!
Jongsuk : Kalbi durmuş !
Jimin : Sikicem abi kalbini durmuş lafını o kalp geri attıcak atmak zorunda !" diyordu saat gece yarısı 4 olmuştu ve min seo hayla amelleyattan cıkmamıştı ve kalbi tekrar geri attıyordu sonunda sabah 10 gibi amelleyattan cıkmıstı kafasını cok sert carptığı icin ne olur olmaz diye yogun bakıma almışlardı jimin bana kahve getiriyordu ama ben icmiyordum jongsuk buradaydı hayla ona cok sinirliydim !Jimin : Sevgilim hadi evimize gidelim dus al biraz uyu kendine gel zaten jongsuk burada !
Ben : Gitmek istemiyorum sadece burada kalmak istiyorum !?" demiştim ve burada bekliyordum min seo yu min seo yu orada yatarken gormek canımı yakıyordu! Jongsuk canı yanıyormuydu bilmiyordum ama umrunda degildi ama onu da biliyordum cunku sevdigi kadın orada sessizce yatıyordu hicbir hayat beklentesi yoktu ama onun oradan uyanmasını bekliyordum ! Birkac gun gecmişti aradan ve sonunda bugun yogun bakımdan cıkıyordu onu bir odaya alıcaklardı birkac saat sonra min seo yu bir odaya almışlardı jimin ise hayla beni ikna etme peşindeydi burada busanda ki evimize gitmek istiyordum ama gitmekte istemiyordum cunku min seo yu yanlız bırakmak istemiyordum ama sonunda busandaki evimize gelmiştik jiminle ve kendimi hic iyi hissetmiyordum merdivenlerden ust kata banyoya çıkmıştım dus alıp ustumu giyindim ve yatak odasına gittim yataga girip biraz agladım ve uykuya dalmıştım. Uyandığımda saat aksam 7 olmuştu ve aksam yemegi yememiştim yemekte istemiyordum ama jimini kıramazdım birkac birseyler yedikten sonra bahceye çıkmıştık oda gelmişti bahcede yere uzanıp yıldızlara bakıyordum oda benim yanıma gelmişti kafamı dizine koymuştu ve saclarımla oynuyordu onun saclarımla oynaması hoşuma gidiyordu ama min seo orada yattıyorken canım pek birsey istemiyordu ! Yerden kalkıp telefonumu aldım ve iceri girdim jiminde gelmişti tv yi acıp tv izlemeye başladım kafamı dagıtmak icin ama başarılı olamıyordum hastaneye gitmek istiyordum tv izlerken gökgürültüsu başlamıştı ve korkuyordum odama cıktığımda içeri jiminde gelmişti yataga girip onun yanıma gelmesini bekledim ve yanıma gelmişti ona sarılıp elini tuttum ve uykuya dalmıştım. Ikimizde uyandığımızda saat gece 3 tu yataktan kalkıp ustumuzu giyindik ve evden çıkmıştık arabaya binip busan devlet hastanesine ilerledik hastaneye gelmemiz 2 saattimizi bulmuştu yolda ilerlerken birden kendimi muzik soylerken bulmuştum ve bu biraz hoşuma gitmişti hastaneye geldimizde min seo nun kaldıgı odaya gelmiştik jongsuk hayla buraydı ve min seo uyanmadan gitmiyecekti iceri girdigimde min seo melekler gibi uyuyordu ne zaman uyanıcaktı bilmiyordum onun yanında kolktukta oturmuştum ve uyanmasını bekliyordum . Birkac saat sonra ise min seo uyanmıştı dısarı çıkmıştım ve jongsuk 'a min seo nun uyandıgını soylemiştim o bu haberi alıp hastaneden ayrılmıştı birkac gun min seo hastanede kalmıştı onu hastaneden busandaki villamıza getirmiştik min seo biraz iyi gibiydi ona yemek verip odasında uyuyordu merdivenlerden inip salona jiminin yanına geldiğimde ise oda telefonuyla ilgileniyordu min seo iyi mi diye sormuştu bende iyi oldugunu soylemiştim ve onun yanına koltuga oturmuştum flim acıp izlemeye başlamıştık birkac saat sonra ise min seo gelmişti yanımıza oturup bize nasıl kaza yaptıgı soruyordu bizde herseyi anlatmıştık oda anladım demişti ve hastaneye jongsuk un gelip gelmedigini sormuştu bizde geldi demiştik ama suan nerede bilmiyoruz demiştik cunku beni ve jimini hic aramamıştı min seo ben jimin sıkılmaya başlamıştık ve bahceye cıkıp masaya oturduk ve oyun oynamaya başlamıştık biraz olsun keyfimiz yerine gelmişti oyunumuz bittince min seo nun pansumanı yapmıştım ve hava sıcak oldugu icin bikinimizi giyip havuza girmiştik min seo ise biraz kendine dikkat ediyordu cunku bir kaza geçirmişti biz havuzda yuzerken havuza yanıma jimin gelmişti havuzda beni kendine cekip dudagımdan opmuştu ve kulagıma "seni seviyorum " demişti bende onu seviyordum havuzdan çıktığımızda min seo ben ust kata odalarımızdaki havuza banyoya yapmaya gitmiştik banyodan çıkmıştım ve ustumu giyinip odadan cıktım cunku jimin banyo yapıyordu merdivenlerden alt kata mutfaga indim ve akşam yemegi hazırlanıp min seoyla jimini bekliyordum onlarda geldiginde yemegimize başladık yemeklerimiz bittiginde bahceye çıkmıştık gökyüzüne baktıktan sonra herkes odalarına dagılmıştı ve o kadar yorulmuştum ki yataga girip uyumuştum 5 dakika sonra ise yataga jimin gelmişti ikimizde uykuya dalıp uyumuştuk sabah ise erkenden yola cıkıp seule donucektik !