Min Seo ( Hastane )
Kaza yapmamın aradından bir kac hafta gecmisti ve jongsuk ta artık ise dönmuştu onunla biraz konuşuyordum ama bazen benimle hic konuşmuyordu ve onu cok ozlemiştim onunla konuşmayı onunla uyumayı cok ozlemiştim . Hastanede isim bitmişti ve otoparka dogru yurumeye başladım tam arabaya binerken jongsuk peşimden gelmişti ve beni kendine cekip sarılmıştı sarılmamız bir kac saniye surmuştu bedenini benden cekip gitmişti o an yere cokup ağlamaya başladım cunku onu cok ozlemiştim ustumdeki kıyafette kokusu sinmişti ve kokusu koklayıp geri yerden kalkmıştım ! Arabaya binip eve dogru surmeye başladım eve geldiğimde arabadan inip iceri girdim ve kapıyı jimin açmıştı gozlerimin kıpkırmızı oldugunu gormuştu ve hicbirsey sormamıştı zaten biliyordu neler oldugunu cunku ona herseyi anlatmıştım odama çıktığımda ve dusa girdim ve dus aldıktan sonra ise ustumu giyinip saclarımı ayna karsında ormeye başladım ve makyaj masamdan kalkıp salıncaga bindim ve sallanmaya başladım yıldızlara bakmak bana iyi geliyordu akşam yemeği yememiştim ve yemek istemiyordun yu jin odama tepsiyle gelip geri gitmişti bir kac saat sonra ise ev sessizlige burunmuştu salıncaktan kalkıp yatagıma girdim yrn hafta sonuydu ve busana gidicektik yatagıma girip uykuya daldım ama aklımda hayla jongsuk vardı bugun ilk defa sarılmıştık ben kaza yaptıgımda ise sadece hastaneye gelmişti ve benim uyandıgımı duydugunda ise hastaneden gitmişti ve bugune kadar ona ulaşamamıştım ve bugun hastaneye gelmişti hastanede biraz konuşmaya çalışmıştım ama ya kısa cevaplar veriyordu yada susuyordu ! Sabah uyandığımda kalkar kalkmaz bavulumu hazırlamıştım sadece 2 gun kalıp geri gelicektik jiminle yu jin de bavullarını hazırlamıştı ve evden çıkmıştık arabaya binip yola koyulduk ve busana gitmemiz 2 saattimizi bulmuştu geldigimizde yol yorgunlugundan cok yorgundum ve bavulumu odama cıkartıp dusa girdim dustan çıktıgımda ise odamın camı acıktı ve deniz biraz olsun bize yakındı ve dalga sesleri odama geliyordu denizi ve yıldızları seviyordum dalga sesi huzur dolu geliyordu bana ustume ince askılı beyaz bir bluz altıma ise kırmızı kısa bir sort giymiştim hava sıcak ve guzeldi saclarımı ise kurutup topuz yapıp yanlardan birkac tutam bırakmıştım ve bahceye cıkmıştım jiminde ise garip bir haller vardı ne oldugu bilmiyordum telefonumla birkac selfie cekindikten sonra ise Instagrama atmıştım ve sonrada telefonumla takılmaya başlamıstım aksam yemegi yedikten sonra ise oyun oynamaya başlamıştık oyunumuz bittiginde ise biz yu jinle bahceye oturmaya devam etmiştik ama jimin birden kalkıp gitmişti nereye gittigini ikimizde bilmiyorduk! Saat gece yarısı gecmisti ve jimin saat 12 den sonra eve gelmişti yu jin ona kızıcaktı biliyordum cunku yu jin boyle seylere sinir olurdu yatagımda uyumadan once muzik acıp dinlemeye başladım ve uykuya dalmıştım! Sabah uyandığımda ise yu jin kahvaltı hazırlıyordu ve jiminde ona yardım ediyordu kahvaltı yaptıktan sonra ise evde oturmaya başlamıştık havuza girmiştik ve evde yapılabilecek seyler yapıyorduk aksama ise mangalda et ve karades yiyecektik jimin oglenden sonra markette gitmişti ve geri gelmişti yu jin mangalı hazırlamıştı bende yemekleri ve icecekleri ayarlamıştım ve bahceye yemekleri goturmuştum mangalda yemekler hazır olmuştu yemeklerimiz yedikten sonra ise bahcede oturmaya devam etmiştik gece yarısı oldugunda ise jiminle yu jin odasına cıkmıştı bende ustume kalın birseyler alıp sahile gelmiştim yere oturup denizi izlemeye başlamıştım birkac saat sonra ise yanıma min sung gelmişti hani yuzle buraya geliyordu acaba !Min Sung : Min Seo beni dinlermisin !?
Ben : Hayır !? Dinlemek istemiyorum !?
Min Sung : Ben seni seviyorum!?
Ben : Sus !Sus ! Duymak istemiyorum !?
Min Sung : Peki o zaman jiminden kendin hakkında birseyler ogrenince sakın sasırma !?" diyip gitmişti jiminden ne ogrenicektim ben kendim hakkında bilmiyordum ama ogrenicegim sey kesinlikle beni uzucek birsey olmalıydı biraz daha kalıp eve dogru yurumeye başladım eve geldiğimde saat gece yarısı 2 olmuştu daha fazla vakit kaybetmeden iceri girdim ve merdivenlerden odama cıktım yataga oturup jiminin bana ne soyliyecegini dusunmeye başladım jimin bana her ne soyliyecekse bu beni kesinlikle uzen birsey olmalıydı ! Dusunmekten beynim patliyacaktı daha fazla duşunmek istemiyordum ustumu degiştirip yataga girdim uyumaya çalışıyordum ama başarılı olamıyordum çunku aklımda hayla min sung bana soyledigi sozler vardı sabah uyandığımda kesinlikle jimine sorucaktım ! Uyandığımda jiminle yu jin kavga ediyordu ama neden kavga ettiklerini bilmiyordum geceligimin ustunu giyip odamdan çıkmıştım merdivenlerden salona indigimde hayla kavga ediyorlardı !Yu jin : Boyle birseyi nasıl sakliyacayız min seo dan nasıl soyliyecegiz ona bunu duydugunda uzulucek yıkılıcak yıkılan bir bina gibi enkaz haline gelicek kız !? Deliricem aish !
Jimin : Biliyorum yıkılan bir bina gibi olucak ama sus lutfen duymasın !
Ben : Ne duymiyim ne oluyor burada !?
Yu jin ve jimin : Birsey yok guzelim kahvaltı hazır gel kahvaltı yapalım hadi !?" demişti ve beni zorla masaya goturmuşlerdi ve yemek yedikten sonra ise odama geri gitmiştim ve birgun ne olucaksa kotu olucaktı herkes icin ! Busanda kalmaya devam ediyorduk hafta ici salı gunu seule donucektik burada takılmaya devam ediyordum denize gidiyordum ve busan daki mezarlıga gidiyordum abimi ziyaret ediyordum yine abimin mezarında aglamıştım kendi kendime soz vermiştim birdaha abimin mezarında aglamiyacagım diye ama elimde degildi ! Mezarlıktan çıktığımda eve dogru yurumeye başladım mezarlıktan ulaştıgımda kulaklıgımı takıp muzik dinlemeye başladım aksam eve geldigimde yemek yemiştik hava esiyordu ve denize ise dalga vardı ve sesleri kıyaya carpıyordu bu sefer odamdaydım jiminle yu ise bahcede oturuyorlardı canım sıkılıyordu biraz daha odamda kalıp geri çıkmıştım saat gece 10 olmuştu jiminle yu jin ise hayla bahcede oturuyordu evden çıkmıştık ve sahile gelmiştim kumlara oturup denizin dalga sesini dinlemeye başladım yanıma ise biri gelmişti gozlerimi acmamıstım ama bu sesi tanıyordum !Jongsuk : Min Seo !?
Ben : Jong-Jongsuk sen misin !?
Jongsuk : Benim guzelim benim !?" demişti yerden kalkıp ona sarılmıştım bu sefer kendini benden geri cekmemişti ve kokusu ustume sinmişti birlikte yere oturup denizi izlemeye başlamıştık ve o yanımda oldugu icin mutluydum buraya nasıl gelmişti bilmiyordum ama buraya geldigi ve yanımda oldugu icin mutluydum biraz daha kalıp yanında oturmaya devam ettim ve onunla konuşmaya calısıyordum ama yine kısa cevaplar veriyordu !Ben : Nasıl geldin buraya ?!
Jongsuk : Geldim işte sorma !?
Ben : Neden boyle yapıyorsun neden beni gormezden geliyorsun daha birkac haftaya kadar seninle sevgiliydik ! Ben seni cok ozledim seninle uyumayı bana sarılmanı beni kendine cekip uzun uzun gozlerime bakmanı cok ozledim nolur geri gel !?
Jongsuk : Gitmem gerek !?" diyip yanımdan ayrılmıştı ve yine gitmişti arkasından koşmuştum ama yetişememiştim yine gitmişti yine benimle konuşmuyordu ayakkabılarımı cıkarıp telefonumu sortumun cebimden cıkarıp hırkamın uzerine koymuştum ve yavasca denize dogru yurumeye başladım ve denizin ortasına geldiğimde ise kendimi denize bırakmıştım olmek istiyordum jongsuk yoktu abim yoktu jimin bana ne soyliyecekti bilmiyordum biraz daha dibe battığımda ise bir kisi gelip beni kurtarmıştı kumsala cıkardıgında ise kalbime masaj yapmıştı agzımdan su cıkartıgımda nefes alabiliyordum ama ben olmek istiyordum kıyafetlerim ıslanmıştı kendime geldigimde ise yanımda beni kurtaran genc adam vardı ismini bilmiyordum ama beni kurtarıp kalp masajı yaptıgına gore doktor olmalıydı !Ben : Beni neden kurtardın !? Ve ismin ne bu arada !?
Min Yoongi : Doktor degilim sadece kalp masajı biliyorum ismim min yoongi !? Senin ?
Ben : Min Seo !Neyse beni merak ederler gorusuruz !?" diyip yanından ayrıldım ve eve geldigimde yu jinle jimin uyuyordu sessizce odama cıkıp kapıyı kapattım esyalarımı yatagıma bırakıp dus aldım ve dustan çıkmıştıgımda ise sacımı kurutup yine topuz yapmıştım pijamalarımı giyip yataga girmiştim ve uykuya dalmıştım yarın burada son gunumuzdu seule aksam yemeginden sonra donucektik !?~Bolum Sonu ~