Birkaç Gün Sonra
Min seo evden gideli birkaç gün olmuştu ve jongsuk da telefonu açmamıştı jimin surekli arıyordu ama kapalıydı gerçekten ikisinin arasında kalmaktan jiminle ben yorulmuştuk ve jimin benimle birlikte kalıyordu evde kahvaltı yapmıştık ve balkona çıkmıştık keyfim hic yoktu hava almaya ihtiyacım vardı odama gidip ustume kot pantolon onun ustunede gobek ustu kısa kollu giymiştim giydiğim tum kıyafetler bana oluyordu çunku aşırı kilolu değildim yediğim yemeklere ve içtiğim içeceklere dikkat ediyordum sacıma bandanamı takıp odamdan cıktım jimin ise salonda bekliyordu !?Jimin : Nereye ?!
Ben : Hava alıcam !?
Jimin : Bende geliyorum seni tek bırakamam !?
Ben : Peki !?" diyip evden çıkmıştık ve yurumeye başlamıştık hava çok guzeldi jiminle seulde gezmeye karar vermiştik ve turkiyedeki gibi burda çarşı vardı biraz carsıda gezdikten sonra hic makyaj malzemem kalmamıştı aynı turkiye deki gibi burda makyaj malzemeleri satan yer vardı adımlarımı makyaj malzemesi satan yere dogru yonlendirdim ve içeri girdim anında jiminde peşimden gelmişti bugun burada çok eglenicektim .Ben : Jimin elini getirirmisin !?
Jimin : Tabi !? Ya yu jin elime ruj surmek ne !?
Ben : Kızların hayat felsefesi makyaj malzemesi alırken sevgililerin ellerinde denerler bence bunu bilsen iyi olur !?
Jimin : Hm oylemi gel bakalım o zaman !?" diyip beni yine kendine cekmişti ve boynuma opucuk kondurmuştu onun bu yaptığına huylanmış ve utanmıştım makyaj malzemelerin kasada parasını odeyip dukkandan cıkmıştık seulun onlu çarşısını gezerken kızlar jimine bakıyorlardı bu duruma sinir olmuştum !Ben : Sen benim yanıma gelsene ya !
Jimin : Kıskandin mı !?
Ben : Hiçte bile sadece yiyecekmiş gibi bakıyorlar !?" birkaç saat sonra biraz daha gezip market gorup eve gelmiştik akşam yemegi giyip tv izlemeye başlamıştık izlediğimiz flim çok guzeldi bu sefer flimi ben seçmıştim flimin devamı izlemesi için jimine devretmiştim çunku aldıklarımızı yerleştirmem lazımdı . Mutfağa geldiğimde poşetteki herşeyi buzdolabına ve dolaplara koydum evimiz villa olduğu için mutfagımız modern ve biraz şirindi mutfaktan çıkıp merdivenlere yoneldim ve salona gelmiştim jimin hayla flim izliyordu odama cıktım ustumu degiştirdim pijamalarımı giyip yeni aldığım makyaj temizleme pamukluğla makyajımı temizlemeye başladım sonrada ise yeni aldığım maskeyi açıp yuzume yapıştırdım ve 15 dakika bekledim sonrada yuzumu yıkayıp odama geri donmuştum telefonumdan şarkı açıp kitap okumaya başladım bu olanlar bana fazla geliyordu min seo ya uzulmuştum çunku sevdigi adamı baska birisiyle eğlenirken gormuştu jongsuk ise sevdiği kadını başka bir adamla gormuştu yani ikisi sevgili olmadan birbirlerine ihanet etmişlerdi ve sonunda ise zararlı çıkmışlardı telefonumu alıp min seo ya mesaj attım !?Ben : Iyimisin ne yapıyorsun ?!
Min Seo : Ben iyiyim sen nasılsın jimin yanında mı ?
Ben : Evet ben odamdayım oda odasına gitti biraz once ?
Min Seo : Tamam dikkat edin iyi geceler !?"diyip mesajlaşmamızı bittirmiştik min seo min sung evinde kaldığı icin endişelimiydim yoksa mutluydum bilmiyordum ama biryere gidip kafa toplaması lazımdı ve min sung evi onun için iyi gelebilirdi ve benim için biraz daha iyiydi gelebilirdi herşey kitabı bırakıp gökyüzüne bakmıştım ve yine gökyüzü cok guzeldi ben en cok geceyi seviyordum çunku yıldızlar çok guzel oluyordu ama bu gece yıldızlar gozukmuyordu sadece huzunlu bulutlar vardı oturduğum yerden kalkıp yatagıma girdim ve uyumaya çalışıyordum ama başarılı olamıyordum çunku gökgürültüsü bana ablamı hatırlattıyordu .Ben : Abla ! Abla uyan abla !
Jimin : Iyimisin yu jin !
Ben : Jimin sen misin be-ben korkuyorum !
Jimin : Neyden ?
Ben : Gökgürültüsünden bana ablamı hatırlattıyor !
Jimin : Yanında kalmamı istermisin !?
Ben : Benimle uyurmusun bu gece !? Ve bana elini verirmisin oyle daha rahat uyurum banada sarılırmısın ?!
Jimin : Tamam guzelim hadi uyu !? "dediğinde ise gozlerimi kapatmıştım ve elini tutuyordum ve ise bana sarılmıştı gökgürültüsünden korkuyordum cunku bana ablamı hatırlattıyordu ve gökgürültüsünden yagmur yagmaya başlamıştı korumalar ise kendilerine birer yagmurluk almışlardı jimin onlara emir vermişti hasta olmamaları için . Sabah uyandığımda yagmur hayla devam ediyordu bende mutfakta bulaşık makinesini bulaştıyordum ve vlog cekememiştim ama bugun koreyi merak edenler için kısada olsa jiminle birlikte seulde vlog çekicektim . Kahvaltı hazırlamaya başlamıştım ve jimin benim odamda çift kişilik yatagımda uyuyordu benim yanıma gelme sebebi ise benim gökgürültüsünden korkma sebebimdi suan yukarıda odamda uyuyordu kahvaltı masasını hazırlayıp jimini uyandırmaya çıkmıştım. Odama geldiğimde içeri girmiştim ve yatagımda jimin yerine sanki bir melek uyuyordu telefonumu alıp fotorafını cektim ve nazikce onu uyandırdım kahvaltının hazır oldugunu soyleyip ustunu giyinmesi icin odamdan cıktım merdivenlerden inip mutfaga geldim ve masaya oturup jimini beklemeye başladım sonunda gelmişti kahvaltımız bittince cocuklarada ayrıca hazırladığım yemekleri verip odama ustumu giyinmeye çıkmıştım jiminde kaldığı yani min sung bir zamanlar bizde kaldığı odaya gidip ustunu giyinmişti fazla abartmadan makyaj yapmıştım vlog kameramı alıp odadan çıkmıştım jiminde ustune uzun bir kazak altına ise siyah bir pantolon giymişti ben ise uzun kollu ve yeşil bir pantolon giymiştim evin anahtarını alıp evden çıkmıştık jiminin arabasına binip seulun merkezine dogru gitmeye başladık vlog kameramı acıp etrafı cekmeye basladım bir markette gelmiştik marketti herseyi burada kore parasının turk lirasında ne kadar oldugunu soylemiştim cunku turkiyeyi merak ediyordum ve biraz araştırma yapmıştım koreye gele turklerin ne yapması gerektiginide soylemiştim marketten ayrılıp arabaya bindik ve seullun en unlu alışveriş merkezine gelmiştik vlog kameramla etrafı cekmeye devam ediyordum alışveriş merkezinin içine girip burayı tanıttım ve birkac mağazaya girip çıkmıştık ve eve gelmiştik bilgisayarımı alıp vloga edit yapmaya başladım sonunda bitmişti edit işi zaten konuşmadığım yerlerde kısa şarkı eklemiştim ve jiminde butun gun boyunca beni yanlız bırakmamıştı onu sevdiğimi bu olaylar duzelince soyleyecektim ! Bir anda jiminin telefonu çalmıştı arayan kişi jongsuk tu ve sonunda telefonu açmıştı !?Jimin : Nerdesin oğlum sen kaç gundur arıyorum ya iyimisin ?!
Jongsuk :Biraz iyiyim nerdesin !? Yanına gelicem !
Jimin : Yu jinin yanındayım !?
Jongsuk : Tamam geliyorum !?"diyip telefonu kapatmıştı sonunda ikimizde onun iyi oldugunu biliyorduk . Bir kac saat sonra kapı çalmıştı oturduğum yerden kapıyı acmak icin kalkmıştım gelen kişi jongsuk tu onu içeri alıp kapıyı kapattım ve salona iceri girdim jimin ona sorular soruyordu o ise cevaplamıyordu neden bir anda gitmişti ve bu zamanda donmuştu jimin ve ben bilmiyorduk ama ters birsey oldugu kesindi !Jimin : Kuzen sen nerelerdeydin ya !?
Jongsuk : Geldim işte gittiğim yerin bir onemi yok !
Ben : Bi dakika siz kuzenmisiniz !
Jimin : Sen şimdi ona mı takıldin yu jin!?
Ben : A pardon !?"diyip konuşmayı kesmiştim ve telefonuma min seodan mesaj gelmişti "yu jin min sung evine gelirmisin sana ihtiyacım var "demişti mutfaga gidip bahceden korumalara gozukmeden evden çıkmıştım min sung evine geldigimde kapıyı min seo açmıştı vakit kaybetmeden içeri girdim ve ne olduğunu sormuştum min sung hastalanmıştı ve benden corba yapmamı istiyordu mutfaga gidip corbayı yapmış salona geri donmuştum corbayı min seo vermiştim ve min sung'a yedirmeye başlamıştı bende min sung atesini olcmuştum atesi biraz duşmuştu cunku min seo ıslak havlu koymuştu vucuduna birkac saat daha orada kalmıştım ve min seo min sung yanında uyumuştu ve min sung elini tutuyordu uykusu geldiginde ya birisinin dizinde uyurdu yada birisinin elini tutardı . Bir anda kapı calmıştı ve kapıyı acmaya gitmiştim gelen kişi jimin ve jongsuktu benim burada oldugumu nasıl ogrenmişlerdi bilmiyordum!Jimin :Sana bu sonra sorucam !
Ben : A-ama !
Jimin : Yu jin sus !
Ben : Peki !?
Jongsuk : B-bunların arasında ne var yu jin!
Ben : Bil-Bilmiyorum !
Jimin : Kıza bagırma ! Bilmiyor işte min seoya sorarsın !?
Jongsuk : Peki ben gidiyorum ne haliniz varsa gorun !?" diyip gitmişti ve şimdi olaylar daha çok karışmıştı ah be min seo sen bize neler yaptın !? Bakalım bizi onumuzdeki gunlerde neler bekliyecekti bilmiyordum!~Bolum Sonu ~