~4~

12 3 0
                                    

Hafta sonu
Bugun hepimiz izinliydik min seo ve dışarı cıkmıştık kendimize birkaç kıyafet almıştık dışarıda biraz daha gezdikten sonra ise bizim yanımıza jongsuk ve jimin gelmişti bugun onlarla piknik yapıcaktık . Arabaya binip piknik yerine dogru gitmeye başladık sonunda gelmiştik arabaları park edip indik ve bagajdan yere oturmamız icin ortu ve piknik sepetini alıp yurumeye başladık geldiğimiz yer çok guzeldi çunku etraftaki ağaçlar çiçek açmıştı ve ilkbahar ayına girmiştik benim uzerimde kısa bir şort ve beyaz bir tişort vardı min seo nun ustunde ise sadece bir uzun tişort vardı min seo tişortlerden elbise yapmayı severdi . Jiminle jongsuk birden arkalarını donup bize bakmaya başladılar acaba birsey mi oldu diye min seoyla beraber birbirimize bakıyorduk jimin elini sacına goturup kufur etmeye başladı cidden ne oldugunu anlamamıştım!?

Ben : Jimin ne oluyor ne bu halin ?!
Jimin : Bu şort ne !?
Ben : Ne varmış sortumda gayet guzel bence hem hava sıcak oldugu icin giydim ayrıca sanane benim giyim tarzımdan !?
Jimin : Ufff !?
Jongsuk : Bu kıyafet ne !?
Min Seo : Ne var ben seviyorum boyle seyler giymeyi hem sanane bundan !?
Jongsuk : Peki !?" onlarla biraz kavga ettikten sonra ise piknik yapmaya başlamıştık jongsukla min seo top oynuyordu jiminde kucagımda uyumuştu aklımdan soyle birsey geciyordu acaba sacına dokunsam uyanırmı diye en azından deniyecektim !?

Ben : Yapabilirsin yu jin hadi hadi !?
Jimin :Neyi yapabilirsin !?
Ben :Hiç hiçbirseyi neyse ben kalkıyim ne tarafa gittiler şu taraftı galiba !?
Jimin : Yanlış yol bu tarafa gittiler !?
Ben : Teşekkür ederim !?" diyip yanından ayrıldım o kadar utanmıştım ki elimle kendime yelpaze yapıyordum .Min seo ların yanına geldiğimde top oynuyorlardı bende onlarla vakit geçirmek ve jiminden kaçmak icin top oynamaya başlamıştım bir sure sonra ise yanıma jimin gelmişti bana bakıp guluyordu ben ise kafamı çeviriyordum benim bir sure jiminden uzak durmam lazımdı . Hepimiz birer dondurma yedikten sonra arabalarımıza binip evlerimize gittik eve geldigimizde iceri girdik  ikimizin karnı toktu sadece içecek birseyler ayarlamıştık kendimize biraz balkonda oturup odalarımıza çekildik sabah yogun bir gun olucaktı .

Ertesi Sabah
Hastane bugun oldukca yogundu ben surekli amelleyatta girmiştim min seo jongsukla beraber hastalara bakıyordu ben ise jimini gorduğum yerde kaçıyordum cunku yine kendimi ona rezil etmek istemiyordum  en sonuncu amelleyattım sonunda bitmişti yukarı asansorle cıkıp dinlenme odasına girdim onlugumu oraya koymuştum onlugumu giyip biraz uzandım . Uyandığımda ise saat 11 olmuştu biz işe sabah 7 gibi gelmiştik odadan çıktığımda işlerime devam ettim jimin ortalıklarda gorunmuyordu . 1 saat sonra sonunda gelmişti jimin ona dun gece ne oldugunu sorucaktım ama bana cevap verirmi bilmiyordum !? Yanına yaklaştığımda kafasını hasta dosyasından kaldırıp bana bakmıştı sonunda !?

Ben : Dun gece ne oldu neden birden hemen hastaneye geldin !?
Jimin : Dun gece hastaneye bir adam gelmiş jongsukla kavga etmişler ve jongsuk un kolu bıcakla cızılmis o yüzden beni aradılar sakın min seo ya soyleme kız uzulur bak !?
Ben : Anladım geçmiş olsun tamam soylemem !?" diyip yanından ayrıldım akşam biraz erken eve gidicektim . Min seo ve jongsuk hastanede mesaiye kalıcaktı onlugumu cıkartıp çantamı alarak odadan çıktım ve min seo nun yanına gittim .Yanına gittiğimde hastasıyla ilgileniyordu kulagıma birsey oldugunda beni aramasını soylemiştim tamam demişti ondan ayrıldıp hastanenin cıkısına dogru yurudum arkamdan jiminin sesini duyuyordum !?

Jimin : Yu jin!?
Ben : Efendim !?
Jimin : Bu bilekligi sana almıştım dun ama vermeyi unuttum şimdi kabul edermisin !?
Ben : Olur !?
Jimin : Takabilirmiyim !?
Ben :Evet !?" bilekliği koluma takmıştı bileklik gercekten hoş duyuyordu teşekkür edip arabaya bindim ve vakit kaybetmeden eve dogru surmeye başladım arada bir jiminin bana aldıgı bileklige bakıyordum ve gulumsuyordum eve geldiğimde içeri girdim yemek yiyip duş aldım saclarımı at kuyruğu yapmıştım salona gecip en sevdigim diziyi izlemeye başladım birkac saat sonra ise odama gidip uykuya dalmıştım .

Min Seo ( Hastane gece yarısı)
Ben hastalarıma bakmış dinlenme odasında kahve iciyordum jongsuk nerede bilmiyordum ama onu gordukce kalbim hızlı atmaya başlıyordu   onu gordukce kendimi mutlu hissediyordum. Odadan çıktıgımda etraf gayet sakindi hastalar uyuyordu sadece birkac hemşire işinin başındaydı ve birkac doktor işinin başındaydı hastama bakarken bir ambulans gelmişti yeni bir vaka vardı ambulansın kapısı acıldıgında hastanın ustunde kalp masajı yapan bir kadın vardı ambulans gorevlilerinden vakayı ogrenip hemen mudahele odasına aldım bu kadını hayattımda ilk kez goruyordum ! Sanırım oda doktordu ben hastayla ilgilenirken içeri jongsuk geldi ve birlikte hastaya mudahele etmeye başladık .Hastaya mudahelemiz bittiginde kalbi yeniden attıyordu ne olur olmaz diye hastayı yogun bakıma almıştık dışarıda bekleyen kadına ise durumu soylemiştik tahmin ettiğim gibi oda doktor çıkmıştı !?

Ben : Hastanın durumu gayet iyi !?
Hyung Soo  : Anladım ismim hyung soo bende burada calışan bir doktorum artık!? 
Ben : Sevindim !?" diyip yanından ayrıldım aslında hic sevinmemiştim çunku bu hastanede ben ve yu jin gayet başarılı bir doktorduk ve başka doktor gelir mi bilmiyorduk ama suan gelmişti. Sabah oldugunda jiminle yu jin aynı anda gelmişti genelde oncelikle yu jin gelirdi sonrada jimin gelirdi  onlarda işlerine başlamışlardı bugun jongsuk hic yanıma gelmemişti ve nerede oldugunu bilmiyordum!? Işlerim bitmişti kendime kahve alıp hastanenin balkonunda manzaraya bakıyordum jongsuk aradıgımda meşgul çalışıyordu acaba neredeydi kahveyi masaya bırakıp balkondan çıktım ve dinlenme odasına dogru yurumeye başladım.  Kapının onune geldiğimde içeriden sesler geliyordu kapı aralıktı içeri baktığımda jongsuk kıza beni rahat bırak diye bağrıyordu bağırması iyi olmuştu kızı sevmemiştim sonradan gorduğum manzara benim icin kotuydu kız jongsuk'un dudagından opmuştu gozlerim dolmuştu ama burada aglayamazdım telefonumu kapattıp hastanenin terasına cıktım orada kucuk camlarla yapılmıs ışıklandırılmış ve yerlere oturmak için puflar koyulmuş ve halı serilmişti . Merdivenlerden hızla terasta çıkmıştım ve camlı kucuk odanın kapısını acıp puflara oturdum ayakkabıları cıkartıp dizimi karnıma çektim gökyüzüne bakıp ağlamaya başladım .Birkaç saat sonra telefonumu açmıştım jongsuk defalarca aramıstı ona terasta camla kaplı odada olduguma dair mesaj atmıştım ve 10 dk sonra yanıma gelmişti oda benim gibi ayakkabılarını çıkartıp l koltuğa uzandı ve bana ne oldugunu soruyordu ben ise cevap vermiyordum ona suan soylemezdim ben senden hoşlanıyorum diye soylemem icin bir daha zamana ihtiyacım vardı !?

Ben : Neden ben kendim olamıyorum neden !? Sevdiğim insanlar hayattımda olmuyor !?
Jongsuk : Sen gayet kendinsin ve degişmene gerek ve bazen sevdiğin insanlar onları senin hayattına davet etmeni beklerler !?" demişti galiba haklıydı ikimizde biraz daha burada kalıp zaman geçirmiştik uzaktan onu arada izliyordum o bana baktıgında ise gulumseyip kafamı çeviriyordum o beni seviyormuydu bilmiyordum ama ben zamanı geldiginde ona hoşlandıgımı soyleyecektim !? Gökyüzü çok guzeldi mavi rengi seviyordum çunku içime huzur veriyordu ve suan cok huzur doluydu içim . Dun geceden yorgun olduğum için uyumaya ihtiyacım vardı ama burada uyuyamazdım ayaga kalkıp gidecekken jongsuk beni kolumdan tutmuş kendi kucagına çekmişti bu yaptığı harekette utanmıştım !?

Jongsuk : Burada benimle birlikte uyuyabilirsin !?
Ben : Peki !?"diyip gogsunde uykuya dalmıştım o kadar yorgundum ki dun geceden beri hic uyumamıştım . Bir sure sonra oda benimle birlikte uyumuştu odanın kapısı açıldığında kimin geldiğini bilmiyordum !?

Yu jin:  Çok tatlı uyuyorlar !? Dur fotoğraflarını cekiyim !?
Jimin : Cekte gidelim uyanmasınlar !?" diyip gitmişlerdi bizde birkac saat sonra uyanmıştık hastanede işlerim bitmişti onluğumu çıkartıp arabanın anahtarını aldım bugun yu jin ile benim arabamla gidicektik saat 10 gibi eve gelmiştik ikimizde o kadar yorgunduk ki kendimize yemek hazırlayıp birer kahve alıp balkona cıkmıştık bizim oturdugumuz ev villaydı bu evi yu jinle beraber almıştık biraz daha balkonda oturduktan sonra ise odalarımıza çekildik.  Benim yarın  jongsukla beraber işlerim vardı yarın izinliydik ikimizde ve sinemaya gidicektik jiminle yu jin ise hastanede olucaktı !?

~Bolum Sonu ~  

Gizli Aşk ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin