Ertesi sabah
Hastane bugun pek işlerim olmamıştı biraz hava almak icin terasa gitmiştim ve şuan hava almak bana çok iyi gelmişti dun jiminle beraber tepede guneşin battışını izleyip şarkı söylemştik . Jimin bugun öğlenden sonra hastaneden ayrılmıştı banada "beni merak etme hastaneden biraz erken çıktım suan evdeyim birkac saat sonra seninde measin bitticek biliyorum "demişti onunla vakit geçirmem bana huzur ve keyif veriyordu . Terastan inip hastanenin içine girdim koridorda ilerken min seo yu gordum birkac haftadır keyfi yoktu ve banada birşey anlatmıyordu bu gune kadar jongsukla hic konuşmamıştı şahsen bende jiminle dogru duzgun konuşamamıştım . Jongsuka jiminin neden boyle davrandığı sorduğum ise bana "nedeni bende bilmiyorum!?"diyordu bugun jiminin evine gidicektim jongsuktan adresi ogrenmiştim . Hastanede işlerim bitmişti onluğumu çıkartıp arabanın anahtarını aldım ve otoparka dogru yurumeye başladım. Otoparka geldiğimde jongsukla hyung soo nun konuşmasını duydum !?Jongsuk : Beni rahat bırak ! Seni istemiyorum hayattımda anladın mı !?
Hyung Soo : Bana boyle yapma !? Ben seni seviyorum nolur bir şans ver !?
Jongsuk : Ben seni sevmiyorum benim sevdiğim başka biri var !?" diyip gitmişti hyung soonun hastaneye geldiği ilk gunden beri jongsuktan hoşlandığını biliyordum !? Bunu min seo ya soylemiyecektim zaten kızın morali bozuktu arabaya binip hastanenin otoparkından çıktım . Yolda giderken kafamın içinde hayla jongsukla hyung soonun konuşması vardı ve aklımdan bir turlu çıkmıyordu . Jiminin evinin onune arabamı park edip bahçeden içeri girdim oda bizim gibi bir villada oturuyordu kapıyı çaldığımda kapıyı açmıştı ama bu sıcak havada ustunde battaniye vardı !? Hemen içeri girdim peşimden jimin kapıyı kapattıp yanıma gelmişti elimi jiminin alnına goturduğumde ateşi vardı !?Ben :Jimin bune hal !? Çıkart şunu çıkart !?
Jimin : Hava soguk uşuyorum ben !?
Ben : Delirtme beni havanın neresi soguk ?! Çolde yaşıyoruz sanki mubarek !? Hadi ustunu cıkart odada sonra banyoya gir bende sana corba yapiyim !? "O banyoya girmişti bende mutfaga gitmiştim dolaptan malzemeleri cıkartıp çorba yapmaya başladım birkaç saat sonra ise jimin duştan çıkmıştı ve yanıma mutfaga gelmişti arkamı donduğumde altında sadece bir eşorafman vardı gozum vucuduna kaymıştı kendimi toplayıp corbayı kaseye koydum ve tepsiye koyarak onun odasına goturdum !?Ben : Al bakalım sana çorba yaptım !?
Jimin : Teşekkur ediyorum doktor olduğun kadarda aşcısın bakıyorum ;) !?
Ben : Hadi sen çorbanı iç ben mutfagı topliyacagım !?"diyip yanından ayrıldım bana soylediği kelime yuzumun kızarmasına sebep olmuştu her soyledigi sozcukle kalbimi eritiyordu !? Kendimi toplayıp mutfaga girdim ve mutfagı toplamam yarım saattimi almıştı odasına gittiğimde çorbasını bittirmiş telefonuyla ilgileniyordu . Tepsiyi alıp odadan çıkarken bana şöyle demişti "bu gece burada kalabilirmisin "demişti benim bunu duşunmem lazımdı yarım saat duşundukten sonra kabul ettim ustume rahat birseyler giymek için jiminin tişortlerini aldım ve bahceye indim ayaklarımı havuza uzatmıştım havuzdan ayaklarımı çektiğimde telefonumu selfie moduna ayarlayıp tekrar havuza ayaklarımı uzattıp ve birkac poz verdikten sonra telefonu elime alıp evin içine girmiştim . Saat akşam 11 olmuştu min seo ya beni merak etmemisi için mesaj atmıştım "beni merak etme hastaneden sonra jiminin evine geldim ve bu gece burada kalıcam çunku jimin hasta olmuş bugun seni optum evin kapısını kilitlemeden uyuma iyi geceler "diyip balkona çıkmıştım 10 dakika sonra ise elinde 2 kupa kahveyle jimin gelmişti bir kupayı bana verip karşımdaki sandalyeye oturmuştu bu sefer ustunde beyaz bir tişort vardı.Ben : Daha iyimisin ?!
Jimin : Evet iyiyim bu gece burada kaldığın için teşekkür ederim !?
Ben : Birsey degil !?" diyip kahvemi yudumladım kahvem bittiğinde ise kupayı masaya koyup balkondan içeri girdim . Merdivenlerden ustune cıktığımda jimin de peşimden gelmişti ne oldugunu anlamamıştım galiba bana birşey soyliyecekti ?!