Birkaç Saat sonra
Jongsuk bu olayı gordukten sonra gitmişti ve telefonu hayla kapalıydı min seo ise uyanmış bize neler olduğunu soruyordu bize ona olanları anlatmıştık ama herşey için çok geçti min seo yu orada bırakıp jiminle eve geldik kafam o kadar agrıyorduki olanları kaldıramıyordum akşam yemegi hazırlayıp kafamı dagıtmaya çalıştım ben yemek yaparken jimin sessiz bir şekilde mutfaga gelmişti ve benim belime sarılmıştı onun bu harakettinden korkmuştum yemeğimizi yedikten sonra ise ben bahçeye indim ve bugunki olanları duşdum min seo jongsuk'umu seviyordu yoksa min sung 'mu anlam veremiyordum ama bildigim tek birsey vardı ve oda jongsuk 'u sevdiği kesindi elimdeki kahve fincayıla oyalanırken de gökyüzüne bakmıştım kahve fincanını masaya bırakıp hamağa dogru yurumeye başladım kendimi hamağa bindirdiğimde sanki beşikte sallanıyormuşum gibi hissediyordum ve hamakta uyuya kalmıştım birkac saat sonra ise jimin gelip beni kucagına almıştı ve odama çıkarmıştı ustume pijamalarımı giydirmişti sonrada benimle birlikte yataga girip bana sarılarak uyumuştu . Sabah uyandığımda yanımda jimin vardı onu uyandırıp dısarı cıkmasını soyledim cunku ustumu giyinecektim oda dusa girmişti odamdan çıkmıştım ve mutfakta kahvaltı hazırlamaya başlamıştım masa hazır olunca yemegimi yedikten sonra bahçeye çıkmıştım benim arkamdan jiminde gelmişti salıncaga bindiğimde yanıma oturmuştu bende kafamı onun dizine koymuştum oda benim saclarımla oynuyordu bende telefonda Instagram da geziyordum ama cok sıkılmıştım aklıma birsey geldiği için hızla jiminin kucagından kalktım ve ev terliklerimi giyip koşarak evin icine girmiştim bende odamda kitaplığımda "sıkıldığınızda flortunuzle yapalabilecekler listesi "adlı kitap yazıyordu odama geldiğimde kitabı alıp salona indim cunku jiminde peşimden merak ettiği için gelmişti merdivenlerden inip kitabı masanın uzerine koymuştum.Ben : Benimle bu kitaptaki herşeye yapmaya varmısın doktor park jimin ?!
Jimin : Kabul canım sıkılıyordu zaten evde !?" oda kabul ettiğinde kitabı yanımıza alıp evden çıkmıştık kitaptaki birince madde soyle diyordu "1. Madde :Sevgilinizle birlikte lunaparka gidip hız trenine binin !" ikimizde bu maddeyi kabul etmiştik ve lunaparka geldiğimizde hız trenine binmiştik ve hız treni bitince diger maddeye geçmiştik bugun bu kitaptaki herşeyi yapıcaktık sonraki madde ise bisiklete binmiştik . Sahilde bir bisiklet kiralamıştık ve jimin bisikleti suruyordu bende arkasında ona destek veriyordum ve beline sarılmıştım jiminin yanında olmak bana guven ve huzur veriyordu nedenini bilmiyordum butun maddeleri yapmıştık ve cok eglenmiştik sahilde cimlerinin uzerinde uzanıyorduk ve ben kafamı jiminin gogsune koymuştum.Jimin : Yu jin sana bir sey soylemek istiyorum!?
Ben : Dinliyorum!?
Jimin : Seni seviyorum benim sevgilim olurmusun !?
Ben : Bende seni seviyorum jimin ama halletmemiz gereken bir sorun var !?
Jimin : Biliyorum o sorunu halledince benim teklifimi kabul edermisin peki !?
Ben : Ederim "demiştim ve jimin ise beni dudaklarımdan opmuştu sonunda bana sevdigini soylemişti ama min seoyla jongsuk 'un aralarını yapmadan jiminle sevgili olamazdık. Aksam eve geldigimizde saat 11 di ikimizde cok acıkmıştik dolaptaki yemekleri ısıttığımızda kendimize tabaklara koyup yemege başlamıştık ve yemeklerimiz bittiğinde tabakları makineye koymuştum banyoya girmiştim duş aldıktan sonra salona geri gelmiştim jimin kucagına kafamı koymuştum oda benim ellerimle oynuyor elimi kendi eline geçiriyordu !?Ben : Seni seviyorum!?
Jimin : Bende seni seviyorum guzelim !?" demişti ikimizde mutuyduk ama arkadaşlarımız mutlu değildi ikiside birbirlerine aşıktı ama birlikte olmuyorlardı ! Jiminle salonda tv izledikten sonra odamıza çıkmıştık cunku benim yanımda uyuyordu artık odamıza geldiğimizde kapıyı kilitlemiştik evin kapısını da kilitlemiştik cunku hayla dısarıda jongsuk abisi geziyordu beni kendine cektiğinde ise yine onun deniz kokusu burnuma dolmuştu onun kokusu bana cok iyi guluşu herseyi bana iyi geliyordu !? Gece uyandığımda jimin yanımda uyuyordu ama ben pek uyuyamıyordum onu uyandırmıştım ve bana uykulu gozleriyle bakıyordu !?Ben : Ben pek uyuyamadım sa birşeyler mi yapsak !?
Jimin : Ne gibi guzelim !?
Ben : Sevgilim diyorumki !?
Jimin : Aşkım suan olmaz ki cok yorgunum başka zaman yaparız !?
Ben : Peki " diyip geri uyumaya çalışıyordum ve sonunda başarılı olmuştum!Bar ( Min seo )
Evde ikimizinde canı sıkılmıştı ve dışarı çıkmıştık sonra ise bir bara gelmiştik min sung benim kadar içmemişgi ve sarhoş degildi bardan çıktığımızda min sung benim koluma girmişti ve yurumeye başlamıştık ben ayakta zar zod duruyordum min sung ise sadece bir bardak icmişti beni se 1 şişeyi bitirmiştim ! Ve korkutuk sarhos olmuştum yu jin burada olsa beni lime lime keserdi ming sung kafasını elime alıp onu opmeye çalışıyordum ama kafasını geri cekiyordu yine deniyordum ve yine kafasını geri çekiyordu bizim bu halimizi jongsuk gormuştu ve yanımıza gelmişti !Jongsuk : Min Seo bu halin ne !
Ben :Opucem gel !
Min Sung : Kusura bakma min seo nun ruh hali iyi olmadıgı icin bende kalıyordu ve dunki gordugun olay farklıydı ben hasta oldugum icin benimls ilgilenmişti ve yorgun oldugunu icin yanımda uyumuştu elimi ise uyku sersemine tutmuştu !
Jongsuk : Tamam kes ! Gel guzelim hadi gidiyoruz ! "Diyip beni kucagına almıştı bende kafamı onun göğüsune koymuştum ve sızmıştım jongsuk evine geldiğimizde beni banyo yaptırmıştı ve yataga bırakmıştı ustundeki tisortu cıkarıp yanıma gelmişti onun kokusu bana iyi geliyordu seviyordum ama suan birlikte olamazdık . Sabah uyandığımda ise jongsuk yanımda yoktu ama mutfaktan sesler geliyordu kalktıgımda yine ustumde jongsuk penyesi vardı mutfaga indiğimde kahvaltı hazırdı masaya oturdum ve kahvaltı yapmaya başlamıştık sonunda ise kahvaltımız bitmişti ve benim basım cok agrıyor dun gece ise neler oldugunu jongsuk tan oğrenmiştim ve rezil olmuştum dolaptan agrı kesici alıp suyla birlikte ictim ve odama cıkıp uyumaya çalıştım. Birkac saat sonra uyandığımda saat aksam ustu 4 baya uyumuştum ve sonunda kendime gelmiştim odadan dışarı çıktığımda evde hic ses yoktu salona inip tv actım ve flim izlemeye başladım bir anda kapı kapanma sesi gelmişti gelen kişi jongsuk tu markette gitmişti ve akşam yemek yapmak icin birseyler almıştı hastane ise 2 hafta sonra acılıyordu ve bizde işimize kaldığımız yerden devam edicektik oturduğum yerden kalkıp jongsuk 'a yardım ettim ve birlikte yemek hazırlamıştık yemeklerimizi yedikten sonra telefonumdan yu jine mesaj atmıştım "ben jongsuk evindeyim beni merak etme "demiştim ve bahçeye salıncaga binmiştim salıncakta sallanırken jongsuk yanıma gelmişti ve benimle konuşmak istiyordu buna emindim !Jongsuk : Min Seo ben seni cok seviyorum artık yokluğuna dayanamıyorum lutfen birlikte olalım yalvarırım lutfen !
Ben : Bilmiyorum!?"diyip yanında kalktım ve odama cıktım iceri girdigimde kapıyı kilitledim ve gökyüzüne bakarak ağlamaya başladım o hyung sooyla beraber geziyorken ben hic umrunda degildim ve ben suan min sung la takılınca aklına gelmiştim hayla inanamıyordum ! Gökyüzüne bakmaya devam ediyordum ağlamayı kesmiştim ve jongsuk ta benim odamın onunde aglıyordu sesi gelmiyordu ama biliyordum o benim canımı cok yakmıştı şimdi ise onun canı yanıyordu ben ise ne yapıcağımı bilmiyordum kalbim jongsuk icin attıyordu ama suan onunla birlikte olamazdım sabah eşyalarımı alıp evime gidicektim min sung ta kalmıyacaktım !? Yataga girip uyumaya çalıştım ve başarılı olmuştum birkac saat sonra ise jongsuk ta kendi odasına gitmişti uyumak icin bakalım sabah neler olucaktı hic bilmiyordum . Ilerleyen zamanlarda belki jongsuk la sevgili olurdum onuda bilmiyordum kafam suan cok karışıktı ve sadece dinlenmek duşunmek istiyordum sabah eve gittiğimde odama gidip duşunucek ve karar vericektim !~Bolum Sonu ~