üç

154 19 6
                                    

"Ya anneanne ya, herkesin arkadaşı var burda. Doğduğumdan beri buraya gelmeme rağmen ya sizinle ya da annemler gelince onlarla denize gitmekten, takılmaktan yoruldum. Geçen senelerde salak gibi asosyalmiş gibi davrandığımın cezalarını çekiyorum işte off." Oflayarak kendimi salıncağın üzerine bıraktım.

"Kızım bak bir sürü insan var sitenin plajinda git onlarla tanış."

"Ne diyeceğim insanlara ben Luna, 17 yıldır burdayım ama insan içine çıkmadığım için hiç biriniz beni şahsen tanımıyorsunuz? mu diyeceğim insanlara anneanne ya"

"Beyza ile takıl, bebeklik arkadaşın. Ufakken çok kavga etmiş olabilirsiniz ama ikiniz de büyüdünüz artık kocaman oldunuz. Anlaşabilirsiniz."

Göz devirip salıncakta yatmakla yetindim.

"Neden İstanbul'da olan gereksiz sayıdaki arkadaşlarım burda yok ya." dedim

Anneannem ise zorlukla kalkıp içeri doğru yürümeye başladı. Yaşlandığı için yavaş hareket ediyordu ama her işin de üstesinden gelebiliyordu. Maşallah diyin kız. Nazarlar değmesin amin.

"Bikinimi giynip plaja bugün tek başıma gitmeye karar verdim.Ben giyinip çıkıyorum."

Belki bir insan beni tek başıma görüp yanıma gelirdi.

Gittiğimde hemen bir şezlonga uzanıp  playlistimi açtım. Ve shuffle a basıp dinlemeye başladım.

anonim: Ne dinliyorsun?
görüldü(12.30)

anonim kişisini engellediniz.

"Deli midir nedir?"
İstemeden yüksek sesle söylemiştim bunu.

Arkadan Beyza beni görmüş olacaktı ki yanıma geldi.

"Kimmiş deli olan bakalım?" dedi

Gülümsemeye çalışarak "Hiç ya. Napıyorsun görüşmeyeli, nasılsın?" dedim

"Hiçç. Ya şey bu yaz bizle takılsana, geçen senelerde neden gelmiyordun anlamıyordum. Seni tek yaklamışken söyleyeyim dedim."

"Teşekkür ederim, gelmeye çalışırım."

Beyza gülümseyerek arkadaşlarının yanına döndü.

Beyza'yı çok sevdiğim söylenemezdi.

anonim: Beyza'yı pek sevmiyorsun.

lunaxxpasali: ya deli misin neden her hareketim umrunda ve neden pes etmeden hesap açıyorsun

anonim: Benden kurtulamazsın Luna, o yüzden beni uğraştırma, yeni hesap açtırmak zorunda bırakma.

görüldü(12.55)

————-

sıcak şarap ||  textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin