lunaxxpasali: Anonimmm
anonim: Söyle balım
lunaxxpasali: Neden ben?
anonim: o nasıl soru?
lunaxxpasali: neden ben işte
anonim: çünkü senin için çok temiz, çocuk ruhlusun. ve gerçekten çok safsın. herkesi kendin gibi iyi niyetli zannediyorsun. geçen senelerde sana yapılan şeyleri affediyorsun. nasıl bir şeysin sen? hem bu kadar güzel olup hem bu kadar iyi bir insan olmayı nasıl başarıyorsun Luna. Ben sana aşığım. Fikirilerimizin uyuşmasına, gözlerimizin uyumuna, saçına başına her şeyimizin uyumuna aşığım. ruhlarımızın birbirine ait olduğunu bilme fikrine aşığım. seninle bir olma fikrine, senle gülme, seninle sarılma fikrine aşığım. içinde sen olan her şey çok güzel çünkü. sen olunca ben iyileşiyorum, sen aklımdayken bile iyilestiriyorsun beni. sen şapşalca davranırken, anneannen ve dedenle okey oynarken oturduğun pozisyondan, ağzını ve burnunu büzmene kadar her şeyine aşığım. Seni seviyorum. Seveceğim de. Bu kadar değer verdiğim bir şeyin yanımda olması, benimle olmasi için elimden geleni yapacağım. Umarım bu yetmiştir.
lunaxxpasali: Ne diyeceğimi bilmiyorum.
lunaxxpasali: çok teşekkür ederim
lunaxxpasali: her şey için
lunaxxpasali: sevgin için
lunaxxpasali: benimle bu kadar ilgilendiğin için.
lunaxxpasali: ve güller için anon, teşekkür ederim
anonim: xoxo
lunaxxpasali: neden cikmiyorsn karsima?
lunaxxpasali: belki ben de sevecegim seni.
anonim: ona suphem yok zaten :*
anonim: boyle yavas yavas her sey daha guzel.
lunaxxpasali: o zaman siradaki ip ucunu yolla gelsin
anonim: asagi in, sizin bahcedeki zeytin agacinin ustune bak.
lunaxxpasali: olm manyak misin? senin ne isin var bizim zeytin agacimizin tepesinde
anonim: bir kere de sorgilamasan dedigimi yapsan her sey daha guzel olacak ama neyse
lunaxxpasali: iyi bekle
Merdivenlerden asagi inerken, yuzumde istemsiz bir gulumseme vardi. Aslında yaptığı şeyler beni mutlu ediyordu, ne yalan söyleyeyim.
Ağacın yanına geldiğimde, gövdede beyaz bir zarf duruyordu.
kim olduğumu bu kadar mı merak ediyorsun, pekala Luna. Sana kendimi göstereceğim. Yavaş yavaş. Kalbini hızlandıra hızlandıra. Merak etme, yolun sonunda benim kim olduğumu öğreneceksin. Fakat 5-6 gün daha seni bekletebilirim. Amaç işin tadı çıksın, değil mi güzelim?
lunaxxpasali: ee yani, burda sana dair bir ip ucu yok.
lunaxxpasali: o zaman başlayalım.
anonim: sokağa çık
anonim: üçüncü lambanın altında bir not var.
lunaxxpasali: niye ugrasiyorm ki?
anonim itiraz etme artik
"Off" diye tepinerek bahçe kapısını açıp sokağa çıktım.
Üçüncü lambaya geldiğimde, lambanin üzerinde sarı bir post-it karşıladı beni.
akustik travma albümünün 4. parçası.
————-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sıcak şarap || texting
Romancex: Nolacak böyle? x: Nereye kadar saklanacağız Luna? x: Nereye kadar seveceğim seni? x: Aklımı başımdan alıyorsun. x: ah o güzel gözlerin, döndürüyor başımı. x:lütfen seni izlerken hor gör bu telaşımı...